Ik wilde eerst zeker weten of ze onder de 10 wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging zeggen: pics van je zusje
Okee, dan is het toch wel logisch dat ze daarnaar luistert, maar kan wel voorstellen dat jij je daaraan stoort.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
7 jaar is ze en ik ben 16 jaar.
M-Kids is een kinderjongerenmuziekgroep
Er rijdt hier geen tram en verder ook gewoon nee?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem de tram en doe STU onder een hondenriem
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag
Gelukkig ben jij er nog![]()
![]()
Ik accepteer geen neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Er rijdt hier geen tram en verder ook gewoon nee?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeker weten of ze onder de 10 was
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeker weten of ze onder de 10 was
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik accepteer geen nee
Jij bent 16, je hebt geen keusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Luister ventjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem de tram en doe STU onder een hondenriem
Thanksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen
Klinkt allemaal zo lekker
Joahquote:
Morgen nog werkenquote:
Preciesquote:
blijkbaar nietquote:
Nee, er moet zondag genoeg drinkwater op te pompen zijn om in mijn koffiebehoefte te voorzienquote:
Nee, iedereen moet aan een regenpak. Daarom zijn ze ook uiterverfuckingkochtquote:
Er is inmiddels voldoende drinkwater om jou zondag en in februari van 10 keer je koffiebehoefte te voorzienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, er moet zondag genoeg drinkwater op te pompen zijn om in mijn koffiebehoefte te voorzien.
Schieten de engeltjes op met plassen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, iedereen moet aan een regenpak. Daarom zijn ze ook uiterverfuckingkocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |