Eerste wat ik kocht was een pedaltuner. Kan me niet voorstellen dat ik zonder moet optredenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Waarschijnlijk ook een Korg tuner gekocht voor bij de optredens. lekker groot scherm heeft die en goedkoper als de Boss.
Hell, ik kan pas net Smoke on the Water.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:26 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gezellig!
Ontgroening, 3 riffs schrijven/opnemen en uploaden binnen 4 uur.
boss tu3 maar gebruik hem nooit. Gebruik 9 van de 10 keer tuner van toneport of gt8 tegenwoordigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:27 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.mainmusic.nl/n(...)0/True%20Bypass.html
die tuner heb ik, werkt perfect, en nog goedkoper
Klaas was een rare man. Kocht ie een pedaltuner terwijl ie nog geen gitaar had. Wij raar opkijken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eerste wat ik kocht was een pedaltuner. Kan me niet voorstellen dat ik zonder moet optreden
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Klaas was een rare man. Kocht ie een pedaltuner terwijl ie nog geen gitaar had. Wij raar opkijken.
Dat is al meer dan ik kan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:29 schreef Quir het volgende:
[..]
Hell, ik kan pas net Smoke on the Water.
Ik gebruik mijn TU-2 voor alles. Van gewoon stemmen tot afstelklusjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef genakt het volgende:
[..]
boss tu3 maar gebruik hem nooit. Gebruik 9 van de 10 keer tuner van toneport of gt8 tegenwoordig
Een Whammy heeft twee soorten standen: eentje waarmee je de toonhoogte van je signaal met een pedaal verandert (omhoog of omlaag, van 1 hele noot tot 2 octaven) en een stand waarmee je een extra stem aan je signaal toevoegt, van 1 hele noot tot - ik meen - 1 octaaf erbij.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat is dat pedaal dat het geluid een octaaf erbij krijgt. Is dat die Whammy?
Je snapt me welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Klaas was een rare man. Kocht ie een pedaltuner terwijl ie nog geen gitaar had. Wij raar opkijken.
Ik koop voor 45 eu die korg pitchback ofzoietsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:27 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.mainmusic.nl/n(...)0/True%20Bypass.html
die tuner heb ik, werkt perfect, en nog goedkoper
True bypass is dat het signaal niet vervormd, of signaalverlies optreed als het door je pedaal loopt in de uit-stand.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:34 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik koop voor 45 eu die korg pitchback ofzoiets
true bypass is toch dat het geluid niet via de amp gaat als je het pedaal indrukt?
Nee, weet ik niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:35 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nico jeweettog van die wereltju draaid helemaal door!
misschien zal ik ooit nog een keer gaan optreden en dan zal je ziend ati k hem nodig hebquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn TU-2 voor alles. Van gewoon stemmen tot afstelklusjes.
Ruilen voor je TU-3?
We hebben hier net NED2 erbij gekregen. Nog wel in zwartwit, maar dat komt nog wel goed!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:38 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oh ja in Friesland hebben ze geen Ned 3 , ff vergeten.
n00bquote:
Ja weet ik mang wollah maar ik vind de echte beter :$quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:35 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nico jeweettog van die wereltju draaid helemaal door!
Dijkshoorn. Vette collectie heppie.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nee, dan heb je een TU-2quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:37 schreef genakt het volgende:
[..]
misschien zal ik ooit nog een keer gaan optreden en dan zal je ziend ati k hem nodig heb
als je nou een boss ml2 had![]()
Linkje?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:23 schreef Quir het volgende:
Ik heb er een besteld op eBay. Gentlemen, wish me luck.
ja daar heb ik niks aanquote:
Je hebt helemaal gelijk manquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:42 schreef genakt het volgende:
[..]
ja daar heb ik niks aan
dan houd ik gewoon lekker me tu 3 dan verkoop ik hem liever
niks persoonlijks hoor, its Business
Hij moet niet meer gitaar gaan spelen op tv in combinatie met dichten, laat hem alleen dat laatste maar doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dijkshoorn. Vette collectie heppie.
Zelfkennis.quote:
Maar natuurlijk, deze is het. Hoop alleen dat de pickups er niet weer schuin in komen te hangen door de grote schroefgaten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:41 schreef Iemand91 het volgende:
Und da sind wie wieder da!
[..]
Linkje?
Vaker gebruiken. Opgelost.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:44 schreef KaMo het volgende:
Ik wil eigenlijk een polytune, maar ik zou hem te weinig gebruiken. En het is best duur om niet te gebruiken!
Valt mee, ze verzinken gewoon.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:44 schreef Quir het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, deze is het. Hoop alleen dat de pickups er niet weer schuin in komen te hangen door de grote schroefgaten.
Geen typefout. Het was het lettertype in onze toenmalige banner die het woord Gitaristen op Bitariften deed lijken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:46 schreef Gitaarmat het volgende:
Bitariften, dat was toch een typfout een tijdje terug in een topic en nu wordt dat als TT gebruikt.
Die gast met Hendrix in z'n UIquote:
een van de laatste pagina'squote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Die gast met Hendrix in z'n UIPostte in het vorige topic.
Sja, waar? Ik heb geen bandje ofzo, ik speel puur thuis gitaar. En mijn bas ontstemt niet!quote:
GoodGawdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Cool! Ik ga ff checken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat dacht je maarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:49 schreef KaMo het volgende:
[..]
Sja, waar? Ik heb geen bandje ofzo, ik speel puur thuis gitaar. En mijn bas ontstemt niet!
Hihi, ik heb een originele op papierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Niet storend, ook niet tijdens een optreden van een uur.quote:
Voor jou misschien niet storend maar voor de rest van je band en het publiek misschien wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:55 schreef KaMo het volgende:
[..]
Niet storend, ook niet tijdens een optreden van een uur.
Nopequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet storend maar voor de rest van je band en het publiek misschien wel.
Ben je bij The Hank Five geweest?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:55 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Hihi, ik heb een originele op papier
pff, ik dan; ik kan helemáál niets, inderdaad Smoke on the water intro (welke ik waarschijnlijk ook niet op de juiste manier doe), Beat it van Micheal Jackson de intro een beetje, en het eerste stukje van dit (0:00 - 0:08) (sort of...)quote:
De theatershow samen met Leon Verdonschot.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:02 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ben je bij The Hank Five geweest?
Makkelijkste wat er is.quote:
Gefeliciteerd man!quote:
Als koper of verkoperquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:30 schreef -Menn0- het volgende:
LTD + Randall voor 500 euro is mooie prijs toch?
Nee, en ik denk ook voor 99,99% dat hem dat niet gaat worden dit jaar...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Heb je al een kaartje voor werchter Cynic?
Welke ltd ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:30 schreef -Menn0- het volgende:
Moet die Randall dan ook naar Friesland?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:30 schreef -Menn0- het volgende:
Verkoperquote:
Nee we hebben afgesproken morgen in Almere te meetenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Moet die Randall dan ook naar Friesland?
Explorerquote:
Ah, hij kan er dus niet nog een week op wachten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:56 schreef -Menn0- het volgende:
Nee we hebben afgesproken morgen in Almere te meeten![]()
Bedankt voor het aanbod!![]()
Maar ik hoop dus nu dat het nog door gaat want ik hoor niks meer....... Vet kut.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Gitaarles vandaag was best nuttig eigenlijkGa het denk ik wel weer een tijdje volhouden relaxe kerel die me vast nog een hoop kan leren. Vooral op theoretisch/solo vlak gaan w werken
Huh? Ik snap em niet...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
.
Eigenlijk wel jammer, had die Randall beter geklonken dan mijn Marshall, had ik hem die gegeven ipv de Randall
Als hij beide mee moest nemen, de LTD en de Randall... dan hield brother de Randall en gaf zijn Marshall aan de koper.quote:
Nico Dijkshoornquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dijkshoorn. Vette collectie heppie.
Hmmm, ik had ook eens een aanbieding voor gitaarles van iemand.. Misschien toch maar op 't aanbod ingaan... Als er één schaap over de dam isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Gitaarles vandaag was best nuttig eigenlijkGa het denk ik wel weer een tijdje volhouden relaxe kerel die me vast nog een hoop kan leren. Vooral op theoretisch/solo vlak gaan w werken
Moet je er vanaf?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef genakt het volgende:
[..]
boss tu3 maar gebruik hem nooit. Gebruik 9 van de 10 keer tuner van toneport of gt8 tegenwoordig
Iets is pas verkocht wanneer het opgehaald is en betaald...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:37 schreef -Menn0- het volgende:
Reageren allebei de schwimpies niet....
95% van de marktplaats gebruikers is laf, kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:52 schreef -Menn0- het volgende:
Klopt, maar zeg dan niet ik bel je straks met een tijd... Zeg dan gewoon: ik heb me bedacht, ik hoef je kut gitaar niet! Steek em lekker in je reet!
Dat is duidelijk, weet je waar je aan toe bent. Dit is gewoon laf.
En ik heb contact opgenomen. Duim voor mequote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:31 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hmmm, ik had ook eens een aanbieding voor gitaarles van iemand.. Misschien toch maar op 't aanbod ingaan... Als er één schaap over de dam is
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:52 schreef -Menn0- het volgende:
Klopt, maar zeg dan niet ik bel je straks met een tijd... Zeg dan gewoon: ik heb me bedacht, ik hoef je kut gitaar niet! Steek em lekker in je reet!
Meesterlijke filmquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:32 schreef Iemand91 het volgende:
grrr, geen tv-signaal hier.![]()
Dan maar Forrest Gump op laptop kijken!
Jammer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, en ik denk ook voor 99,99% dat hem dat niet gaat worden dit jaar...
Wat heb je toch een zwaar leven.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:32 schreef Iemand91 het volgende:
grrr, geen tv-signaal hier.![]()
Dan maar Forrest Gump op laptop kijken!
Het eerste nummer wat ik kon was Allright Now.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:29 schreef Quir het volgende:
[..]
Hell, ik kan pas net Smoke on the Water.
quote:
Datzelfde probleem heb ik nu met een Synthesizer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:52 schreef -Menn0- het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:37 schreef -Menn0- het volgende:
Reageren allebei de schwimpies niet....
Je hebt tenminste wel je geld, heb ook vaak genoeg een afspraak gemaakt en zitten wachten voor helemaal niks.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Datzelfde probleem heb ik nu met een Synthesizer.
In Juni werd het geld netjes gestort en gezegd dat hij *deze week* nog zou opgehaald worden(Toen heb ik niks meer gehoord tot augustus en zou hij iemand langs sturen)
Daarop gereageerd of hij mij wilde bellen, en toen zei hij"Ik moet naar Naarden dus zit in de buurt, en pik hem wel even op" ik wachten, kwam maar niet.
Daarna niks gehoord tot December.
Toen stuurde ik hem een emailtje met daarin"Goedendag M. Het is nu al december en wacht dus al 6! MAANDEN! op je, als je hem niet voor 31 december ophaalt staat hij weer te koop"
Toen reageerde hij opvallent snel met de text" Ja sorry dat het even duurde, ik zat 2 maanden in denemarken hij is sowieso volgende week weg"
Nouja, ter informatie.
Ik zet hem 1 week terug weer op het Internet, en OPEENS! Reageert die kerel weer met "Hallo, ik zag dat je MIJN DX-7 weer te koop had staan?, krijg ik dan netjes mijn geld terug of kan ik hem nog ophalen bij je?"
Dus ik reageer terug met, als je hem snel op kan halen is het nog goed, maar ik heb 7 maanden gewacht, en het spijt me zeer maar ik ga jou je geld niet terug geven.
Vervolgens krijg ik 9 januari een mailtje dat hij hem dinsdag op komt halen en ik thuis moest zijn.
Ik was 9 januari de hele dag thuis en heb hem NIET gezien.
Het is nu 14 januari en hij staat er dus NOG!.
Dit is overigens niet via marktplaats gebeurd maar via SynthForum.
Zelfs op internet fora zijn mensen soms enorm onbetrouwbaar.
de linker voor 250 euro allsssjeblieeffttttquote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:32 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Iemand trouwens interesse in een burny les paul?
Gaat om de rechter, voor 250 issie voor jou
[ afbeelding ]
kan je beter midi keyboard kopenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Weet iemand of er ook een simpel keyboard is die via de UX1 kan aangesloten worden op de pc/laptop? Dan kun je nummers maken via een line6 ux1 met zang, bas, gitaar en toetsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |