Ibanez Soundgear.quote:
Lekker prijsje maar op de bas na heb ik niks nodig denk ik. En wellicht koop ik wel een Harley Benton Beatbass als ik per sé een bas wilquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:28 schreef Braddie het volgende:
100euro met versterker en strap en bon.
Kan ook.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:40 schreef blckbb het volgende:
[..]
Lekker prijsje maar op de bas na heb ik niks nodig denk ik. En wellicht koop ik wel een Harley Benton Beatbass als ik per sé een bas wil
Mja ik heb op dit moment veel te veel wensen
Daar zijn toch best veel verschillende types van ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ibanez Soundgear.
Sunburst lak.
Bas is in prima staat, speelt heerlijk en klinkt ook te gek(Heeft een vrij lang sustain)
Geen idee eigenlijk, zal even kijken, welk model ik heb.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar zijn toch best veel verschillende types van ?
Waar woon je ook alweer ergens? En waar in Friesland moet die bas naar toe?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:56 schreef -Menn0- het volgende:
Misschien ook m'n LTD verkocht! Dude komt uit Friesland dus dat is lastig voor hem....
Ik woon in Uithoorn (naast Aalsmeer en Amstelveen), waar die jongen precies woont weet ik niet dat heeft hij nog niet gezegd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waar woon je ook alweer ergens? En waar in Friesland moet die bas naar toe?
Ik ga volgend weekend weer die kant op, als het redelijk op de route ligt, kan ik hem misschien mee nemen.
quote:
Bij jou ophalen is in elk geval geen probleem.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:03 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik woon in Uithoorn (naast Aalsmeer en Amstelveen), waar die jongen precies woont weet ik niet dat heeft hij nog niet gezegd.
Zou wel top zijn!!
Zou super zijn! Ik neem aan dat hij vandaag zal terug sturen waar hij woont dus ik laat het je weten!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij jou ophalen is in elk geval geen probleem.
quote:
Behalve die ene band is het wel een leuke lineup.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Heb je al een kaartje voor werchter Cynic?
En anders neem je hem mee naar mij, dikke kans dat ik wel eens bij die koper in de buurt komquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij jou ophalen is in elk geval geen probleem.
Ja, ze gaan van de Gio (het instapmodel) tot de SR900's van 800+ euro. Ik heb zelf eens naar de SR500 gekeken. Die zijn wel tofquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, zal even kijken, welk model ik heb.
EDIT: de GIO
Dat zei ik toch alquote:
Ik zou ook de toeristische route via de dijk naar Enkhuizen en de afsluitdijk kunnen nemen, ik heb het zaterdag op zich toch wel aan tijd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En anders neem je hem mee naar mij, dikke kans dat ik wel eens bij die koper in de buurt kom
En zo niet, dan maak ik wel een ritje, zo ver kan het niet echt zijn
inderdaadquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:32 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wie heeft de muziek in dat filmpje nou nog nodig
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zei ik toch al![]()
Gefeliciteerd
Dankje! Ben er inderdaad erg blij mee. En nogal een stap omhoog in loon, gezien mijn vorige baas. Nu zat daar ook een uitzendbureau tussen, maar wist niet dat het zoveel scheelde!quote:
Mo' money, mo' problems guitargearquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[..]
Dankje! Ben er inderdaad erg blij mee. En nogal een stap omhoog in loon, gezien mijn vorige baas. Nu zat daar ook een uitzendbureau tussen, maar wist niet dat het zoveel scheelde!
Problems zijn er al, maar die kan ik langzamerhand mooi wat wegwerken zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mo' money, mo' problems guitargear
Kun je mooi aan niet-gitaardingen uitgeven danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Problems zijn er al, maar die kan ik langzamerhand mooi wat wegwerken zo
Heb gelukkig goede gear waar ik wel even mee vooruit kan momenteel, extra en leuke dingen komt volgend jaar wel weer
Precies! Deze zomer een weekje Oostenrijk. En wellicht eens denken aan CV in huis...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kun je mooi aan niet-gitaardingen uitgeven dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |