tuurlijk jij niet dan ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:32 schreef Muchachooo het volgende:
genakt geilt echt op vrouwelijke gitaristen, of niet?
geef mij maar vrouwelijke bassistenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:43 schreef genakt het volgende:
[..]
tuurlijk jij niet dan ?
mits het geen draak is natuurlijk
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
geef mij maar vrouwelijke bassisten
N00bquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:46 schreef GoodGawd het volgende:
Kon je dit topic niet een normale naam geven? Ik 20 uur zoeken met ctrl f op gitaristen topic....
Maargoed, ik vergeef je jouw zonde.
[TK] Boss ME50 Multi effect [gitaar]
Ja maar op deze staat mijn handtekening, signature series jeweet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:52 schreef blckbb het volgende:
[..]
Die heb ik pas nog gekocht jeweet. Wel voor iets minder geld
En die speciale Fok prijs is?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef Braddie het volgende:
Iemand hier een goede Ibanez Soundgear kopen?
Speciale Fok Prijs.
Ibanez Soundgear.quote:
Lekker prijsje maar op de bas na heb ik niks nodig denk ik. En wellicht koop ik wel een Harley Benton Beatbass als ik per sé een bas wilquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:28 schreef Braddie het volgende:
100euro met versterker en strap en bon.
Kan ook.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:40 schreef blckbb het volgende:
[..]
Lekker prijsje maar op de bas na heb ik niks nodig denk ik. En wellicht koop ik wel een Harley Benton Beatbass als ik per sé een bas wil
Mja ik heb op dit moment veel te veel wensen
Daar zijn toch best veel verschillende types van ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ibanez Soundgear.
Sunburst lak.
Bas is in prima staat, speelt heerlijk en klinkt ook te gek(Heeft een vrij lang sustain)
Geen idee eigenlijk, zal even kijken, welk model ik heb.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar zijn toch best veel verschillende types van ?
Waar woon je ook alweer ergens? En waar in Friesland moet die bas naar toe?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:56 schreef -Menn0- het volgende:
Misschien ook m'n LTD verkocht! Dude komt uit Friesland dus dat is lastig voor hem....
Ik woon in Uithoorn (naast Aalsmeer en Amstelveen), waar die jongen precies woont weet ik niet dat heeft hij nog niet gezegd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waar woon je ook alweer ergens? En waar in Friesland moet die bas naar toe?
Ik ga volgend weekend weer die kant op, als het redelijk op de route ligt, kan ik hem misschien mee nemen.
quote:
Bij jou ophalen is in elk geval geen probleem.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:03 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik woon in Uithoorn (naast Aalsmeer en Amstelveen), waar die jongen precies woont weet ik niet dat heeft hij nog niet gezegd.
Zou wel top zijn!!
Zou super zijn! Ik neem aan dat hij vandaag zal terug sturen waar hij woont dus ik laat het je weten!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij jou ophalen is in elk geval geen probleem.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |