Dankje! Ging goed, van beide kanten erg positief. Nu hopen dat ze bellen voor het tweede gesprekquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:20 schreef Iemand91 het volgende:
Alweer een tijdje niet gehoord, maar tering zeg, wat een geluid haalt ie d'r uit:
Gefeliciteerd. Waarvoor eigenlijk?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:56 schreef The_Dean het volgende:
Wtf, net gebeld, morgenochtend al tweede gesprek![]()
Tof!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:56 schreef The_Dean het volgende:
TOF! GEFELICITEERD!quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:00 schreef The_Dean het volgende:
Reparatie van industriële electronica
Tofquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:56 schreef The_Dean het volgende:
Ja, inderdaad. Had het nog niet verwacht. Misschien ergens volgende week, maar niet binnen anderhalf uurquote:
Ik moet inloggen om te kijken...quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:49 schreef The_Dean het volgende:
Hey, bekende gitaar
http://www.speurders.nl/lopend/cort-zenox-z-22-78942032.html
Nice, in je straatje! Ik duim mee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:00 schreef The_Dean het volgende:
Reparatie van industriële electronica
Ja, daarom. Wel erg uitdagend. Ze repareren alles wat er qua electronica stuk kan gaan, dus geen dag is hetzelfde, en soms krijg je de vreemdste dingen onder ogen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:55 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nice, in je straatje! Ik duim mee.
Ergens volgende week beginnenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Had het nog niet verwacht. Misschien ergens volgende week, maar niet binnen anderhalf uur
Haha ja, als dat zou kunnenquote:
Ik ga morgen duimen voor je!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:56 schreef The_Dean het volgende:
Vast wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:28 schreef KaMo het volgende:
Done, maar volgensmij heeft Dianne meer vrienden
Daarom, Burgum, Garyp en dan binnendoor.quote:
Ik was 2 jaar geleden in burgum op Ferkens.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom, Burgum, Garyp en dan binnendoor.
Waar?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:55 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik was 2 jaar geleden in burgum op Ferkens.
Dat is inderdaad ook nog een mogelijkheid.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom, Burgum, Garyp en dan binnendoor.
Nu kan ik mooi Leeuwarden ontwijken. Dat scheelt omrijden, maar ook veel tijdquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook nog een mogelijkheid.
Ik was waarschijnlijk gewoon over Leeuwarden gereden want ik ken al die binnenwegen niet.
vond haar nou niet echt geweldig toen we voor hun opende in den haag...quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:25 schreef Witchfynder het volgende:
Jullie willen vast wel ff op Myrthe, een bijzonder goede zangeres en vriendin van me, stemmen?.
Ja, zal niet veel schelenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:06 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat dus
Volgens mij heette die camping () Bergumermeer. Was 2,5-3 jaar geleden
ha, ik heb woensdag mijn laatste werkdag, maand geleden ontslag genomen en ga lekker half jaartje/jaar chillenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:56 schreef The_Dean het volgende:
Leven van de wind/liefde?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:23 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ha, ik heb woensdag mijn laatste werkdag, maand geleden ontslag genomen en ga lekker half jaartje/jaar chillen
Doe je goed!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:23 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ha, ik heb woensdag mijn laatste werkdag, maand geleden ontslag genomen en ga lekker half jaartje/jaar chillen
leef zuinig en heb zo wel wat manieren om aan geld te komen, en anders bedenk ik mij wel ietsquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Leven van de wind/liefde?
Ik kan mij dat echt niet vooroorloven...
quote:You may have noticed the global snort of derision when it became known that Money For Nothing, a 25-year-old Dire Straits song written by Mark Knopfler and Sting, has been ruled too offensive for Canadian radio play.
What’s interesting, apart from the simple lunacy of suddenly banning a tune that’s 25 years old and has already been played about a billion times, is the reason: A radio station in St. John’s received a complaint.
That’s all it takes in Canada: One person to take offense.
A week ago we learned that the entire city council of London, Ontario had been ordered to take sensitivity training after a friend of one of the councillors posted a saucy song on his Facebook page. The council member quickly took it down, but “at least one person who saw it … complained,” according to the London Free Press.
On Wednesday Graeme Hamilton reported that Montreal chef Martin Picard had withdrawn from plans to host a gala dinner at Ottawa’s annual Winterlude festival next month, after the National Capital Commission told him to drop any thought of including foie gras on the menu (which with Picard was a certainty). The reason: the always tremulous NCC was afraid animal rights protesters might turn up and disrupt the fun. After all, some obscure local group of animal rights weenies “mounted an eight-person protest against Mr. Picard in December.”
Eight people.
Minority rights are fine and all, but when did it become the practice that, in a country of 34 million people, a single person could overrule all the others simply by declaring they were offended?
National Post
Ik ken weinig zangeressen binnen het genre die loepzuiver kunnen zingen met zowel haar kop- als borststem.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:07 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
vond haar nou niet echt geweldig toen we voor hun opende in den haag...
zal nog wel een staartje krijgen denk ik zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:54 schreef The_Dean het volgende:
Gaat weer nergens over inderdaad...
Wie heeft de muziek in dat filmpje nou nog nodigquote:
Die heb ik pas nog gekocht jeweet. Wel voor iets minder geldquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:46 schreef GoodGawd het volgende:
Kon je dit topic niet een normale naam geven? Ik 20 uur zoeken met ctrl f op gitaristen topic....
Maargoed, ik vergeef je jouw zonde.
[TK] Boss ME50 Multi effect [gitaar]
tja, misschien is het gewoon niet mijn ding wat ze doen, kan natuurlijk ook...quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ken weinig zangeressen binnen het genre die loepzuiver kunnen zingen met zowel haar kop- als borststem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |