Dankje! Ging goed, van beide kanten erg positief. Nu hopen dat ze bellen voor het tweede gesprekquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:20 schreef Iemand91 het volgende:
Alweer een tijdje niet gehoord, maar tering zeg, wat een geluid haalt ie d'r uit:
Gefeliciteerd. Waarvoor eigenlijk?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:56 schreef The_Dean het volgende:
Wtf, net gebeld, morgenochtend al tweede gesprek![]()
Tof!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:56 schreef The_Dean het volgende:
TOF! GEFELICITEERD!quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:00 schreef The_Dean het volgende:
Reparatie van industriële electronica
Tofquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:56 schreef The_Dean het volgende:
Ja, inderdaad. Had het nog niet verwacht. Misschien ergens volgende week, maar niet binnen anderhalf uurquote:
Ik moet inloggen om te kijken...quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:49 schreef The_Dean het volgende:
Hey, bekende gitaar
http://www.speurders.nl/lopend/cort-zenox-z-22-78942032.html
Nice, in je straatje! Ik duim mee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:00 schreef The_Dean het volgende:
Reparatie van industriële electronica
Ja, daarom. Wel erg uitdagend. Ze repareren alles wat er qua electronica stuk kan gaan, dus geen dag is hetzelfde, en soms krijg je de vreemdste dingen onder ogen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:55 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nice, in je straatje! Ik duim mee.
Ergens volgende week beginnenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Had het nog niet verwacht. Misschien ergens volgende week, maar niet binnen anderhalf uur
Haha ja, als dat zou kunnenquote:
Ik ga morgen duimen voor je!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:56 schreef The_Dean het volgende:
Vast wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:28 schreef KaMo het volgende:
Done, maar volgensmij heeft Dianne meer vrienden
Daarom, Burgum, Garyp en dan binnendoor.quote:
Ik was 2 jaar geleden in burgum op Ferkens.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom, Burgum, Garyp en dan binnendoor.
Waar?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:55 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik was 2 jaar geleden in burgum op Ferkens.
Dat is inderdaad ook nog een mogelijkheid.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom, Burgum, Garyp en dan binnendoor.
Nu kan ik mooi Leeuwarden ontwijken. Dat scheelt omrijden, maar ook veel tijdquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook nog een mogelijkheid.
Ik was waarschijnlijk gewoon over Leeuwarden gereden want ik ken al die binnenwegen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |