pff, ik dan; ik kan helemáál niets, inderdaad Smoke on the water intro (welke ik waarschijnlijk ook niet op de juiste manier doe), Beat it van Micheal Jackson de intro een beetje, en het eerste stukje van dit (0:00 - 0:08) (sort of...)quote:
De theatershow samen met Leon Verdonschot.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:02 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ben je bij The Hank Five geweest?
Makkelijkste wat er is.quote:
Gefeliciteerd man!quote:
Als koper of verkoperquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:30 schreef -Menn0- het volgende:
LTD + Randall voor 500 euro is mooie prijs toch?
Nee, en ik denk ook voor 99,99% dat hem dat niet gaat worden dit jaar...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Heb je al een kaartje voor werchter Cynic?
Welke ltd ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:30 schreef -Menn0- het volgende:
Moet die Randall dan ook naar Friesland?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:30 schreef -Menn0- het volgende:
Verkoperquote:
Nee we hebben afgesproken morgen in Almere te meetenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Moet die Randall dan ook naar Friesland?
Explorerquote:
Ah, hij kan er dus niet nog een week op wachten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:56 schreef -Menn0- het volgende:
Nee we hebben afgesproken morgen in Almere te meeten![]()
Bedankt voor het aanbod!![]()
Maar ik hoop dus nu dat het nog door gaat want ik hoor niks meer....... Vet kut.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Gitaarles vandaag was best nuttig eigenlijkGa het denk ik wel weer een tijdje volhouden relaxe kerel die me vast nog een hoop kan leren. Vooral op theoretisch/solo vlak gaan w werken
Huh? Ik snap em niet...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
.
Eigenlijk wel jammer, had die Randall beter geklonken dan mijn Marshall, had ik hem die gegeven ipv de Randall
Als hij beide mee moest nemen, de LTD en de Randall... dan hield brother de Randall en gaf zijn Marshall aan de koper.quote:
Nico Dijkshoornquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dijkshoorn. Vette collectie heppie.
Hmmm, ik had ook eens een aanbieding voor gitaarles van iemand.. Misschien toch maar op 't aanbod ingaan... Als er één schaap over de dam isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Gitaarles vandaag was best nuttig eigenlijkGa het denk ik wel weer een tijdje volhouden relaxe kerel die me vast nog een hoop kan leren. Vooral op theoretisch/solo vlak gaan w werken
Moet je er vanaf?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef genakt het volgende:
[..]
boss tu3 maar gebruik hem nooit. Gebruik 9 van de 10 keer tuner van toneport of gt8 tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |