Eerste wat ik kocht was een pedaltuner. Kan me niet voorstellen dat ik zonder moet optredenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Waarschijnlijk ook een Korg tuner gekocht voor bij de optredens. lekker groot scherm heeft die en goedkoper als de Boss.
Hell, ik kan pas net Smoke on the Water.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:26 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gezellig!
Ontgroening, 3 riffs schrijven/opnemen en uploaden binnen 4 uur.
boss tu3 maar gebruik hem nooit. Gebruik 9 van de 10 keer tuner van toneport of gt8 tegenwoordigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:27 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.mainmusic.nl/n(...)0/True%20Bypass.html
die tuner heb ik, werkt perfect, en nog goedkoper
Klaas was een rare man. Kocht ie een pedaltuner terwijl ie nog geen gitaar had. Wij raar opkijken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eerste wat ik kocht was een pedaltuner. Kan me niet voorstellen dat ik zonder moet optreden
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Klaas was een rare man. Kocht ie een pedaltuner terwijl ie nog geen gitaar had. Wij raar opkijken.
Dat is al meer dan ik kan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:29 schreef Quir het volgende:
[..]
Hell, ik kan pas net Smoke on the Water.
Ik gebruik mijn TU-2 voor alles. Van gewoon stemmen tot afstelklusjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef genakt het volgende:
[..]
boss tu3 maar gebruik hem nooit. Gebruik 9 van de 10 keer tuner van toneport of gt8 tegenwoordig
Een Whammy heeft twee soorten standen: eentje waarmee je de toonhoogte van je signaal met een pedaal verandert (omhoog of omlaag, van 1 hele noot tot 2 octaven) en een stand waarmee je een extra stem aan je signaal toevoegt, van 1 hele noot tot - ik meen - 1 octaaf erbij.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat is dat pedaal dat het geluid een octaaf erbij krijgt. Is dat die Whammy?
Je snapt me welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Klaas was een rare man. Kocht ie een pedaltuner terwijl ie nog geen gitaar had. Wij raar opkijken.
Ik koop voor 45 eu die korg pitchback ofzoietsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:27 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.mainmusic.nl/n(...)0/True%20Bypass.html
die tuner heb ik, werkt perfect, en nog goedkoper
True bypass is dat het signaal niet vervormd, of signaalverlies optreed als het door je pedaal loopt in de uit-stand.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:34 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik koop voor 45 eu die korg pitchback ofzoiets
true bypass is toch dat het geluid niet via de amp gaat als je het pedaal indrukt?
Nee, weet ik niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:35 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nico jeweettog van die wereltju draaid helemaal door!
misschien zal ik ooit nog een keer gaan optreden en dan zal je ziend ati k hem nodig hebquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn TU-2 voor alles. Van gewoon stemmen tot afstelklusjes.
Ruilen voor je TU-3?
We hebben hier net NED2 erbij gekregen. Nog wel in zwartwit, maar dat komt nog wel goed!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:38 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oh ja in Friesland hebben ze geen Ned 3 , ff vergeten.
n00bquote:
Ja weet ik mang wollah maar ik vind de echte beter :$quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:35 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nico jeweettog van die wereltju draaid helemaal door!
Dijkshoorn. Vette collectie heppie.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nee, dan heb je een TU-2quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:37 schreef genakt het volgende:
[..]
misschien zal ik ooit nog een keer gaan optreden en dan zal je ziend ati k hem nodig heb
als je nou een boss ml2 had![]()
Linkje?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:23 schreef Quir het volgende:
Ik heb er een besteld op eBay. Gentlemen, wish me luck.
ja daar heb ik niks aanquote:
Je hebt helemaal gelijk manquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:42 schreef genakt het volgende:
[..]
ja daar heb ik niks aan
dan houd ik gewoon lekker me tu 3 dan verkoop ik hem liever
niks persoonlijks hoor, its Business
Hij moet niet meer gitaar gaan spelen op tv in combinatie met dichten, laat hem alleen dat laatste maar doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dijkshoorn. Vette collectie heppie.
Zelfkennis.quote:
Maar natuurlijk, deze is het. Hoop alleen dat de pickups er niet weer schuin in komen te hangen door de grote schroefgaten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:41 schreef Iemand91 het volgende:
Und da sind wie wieder da!
[..]
Linkje?
Vaker gebruiken. Opgelost.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:44 schreef KaMo het volgende:
Ik wil eigenlijk een polytune, maar ik zou hem te weinig gebruiken. En het is best duur om niet te gebruiken!
Valt mee, ze verzinken gewoon.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:44 schreef Quir het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, deze is het. Hoop alleen dat de pickups er niet weer schuin in komen te hangen door de grote schroefgaten.
Geen typefout. Het was het lettertype in onze toenmalige banner die het woord Gitaristen op Bitariften deed lijken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:46 schreef Gitaarmat het volgende:
Bitariften, dat was toch een typfout een tijdje terug in een topic en nu wordt dat als TT gebruikt.
Die gast met Hendrix in z'n UIquote:
een van de laatste pagina'squote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Die gast met Hendrix in z'n UIPostte in het vorige topic.
Sja, waar? Ik heb geen bandje ofzo, ik speel puur thuis gitaar. En mijn bas ontstemt niet!quote:
GoodGawdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Cool! Ik ga ff checken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat dacht je maarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:49 schreef KaMo het volgende:
[..]
Sja, waar? Ik heb geen bandje ofzo, ik speel puur thuis gitaar. En mijn bas ontstemt niet!
Hihi, ik heb een originele op papierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Niet storend, ook niet tijdens een optreden van een uur.quote:
Voor jou misschien niet storend maar voor de rest van je band en het publiek misschien wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:55 schreef KaMo het volgende:
[..]
Niet storend, ook niet tijdens een optreden van een uur.
Nopequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet storend maar voor de rest van je band en het publiek misschien wel.
Ben je bij The Hank Five geweest?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:55 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Hihi, ik heb een originele op papier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |