ja daar heb ik niks aanquote:
Je hebt helemaal gelijk manquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:42 schreef genakt het volgende:
[..]
ja daar heb ik niks aan
dan houd ik gewoon lekker me tu 3 dan verkoop ik hem liever
niks persoonlijks hoor, its Business
Hij moet niet meer gitaar gaan spelen op tv in combinatie met dichten, laat hem alleen dat laatste maar doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dijkshoorn. Vette collectie heppie.
Zelfkennis.quote:
Maar natuurlijk, deze is het. Hoop alleen dat de pickups er niet weer schuin in komen te hangen door de grote schroefgaten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:41 schreef Iemand91 het volgende:
Und da sind wie wieder da!
[..]
Linkje?
Vaker gebruiken. Opgelost.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:44 schreef KaMo het volgende:
Ik wil eigenlijk een polytune, maar ik zou hem te weinig gebruiken. En het is best duur om niet te gebruiken!
Valt mee, ze verzinken gewoon.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:44 schreef Quir het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, deze is het. Hoop alleen dat de pickups er niet weer schuin in komen te hangen door de grote schroefgaten.
Geen typefout. Het was het lettertype in onze toenmalige banner die het woord Gitaristen op Bitariften deed lijken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:46 schreef Gitaarmat het volgende:
Bitariften, dat was toch een typfout een tijdje terug in een topic en nu wordt dat als TT gebruikt.
Die gast met Hendrix in z'n UIquote:
een van de laatste pagina'squote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Die gast met Hendrix in z'n UIPostte in het vorige topic.
Sja, waar? Ik heb geen bandje ofzo, ik speel puur thuis gitaar. En mijn bas ontstemt niet!quote:
GoodGawdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Cool! Ik ga ff checken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat dacht je maarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:49 schreef KaMo het volgende:
[..]
Sja, waar? Ik heb geen bandje ofzo, ik speel puur thuis gitaar. En mijn bas ontstemt niet!
Hihi, ik heb een originele op papierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Klaas was een rare man. Kocht ie een pedaltuner terwijl ie nog geen gitaar had. Wij raar opkijken.
Niet storend, ook niet tijdens een optreden van een uur.quote:
Voor jou misschien niet storend maar voor de rest van je band en het publiek misschien wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:55 schreef KaMo het volgende:
[..]
Niet storend, ook niet tijdens een optreden van een uur.
Nopequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet storend maar voor de rest van je band en het publiek misschien wel.
Ben je bij The Hank Five geweest?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:55 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Hihi, ik heb een originele op papier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |