Hoog inzetten, kan alleen maar mee vallen danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:19 schreef genakt het volgende:
ik maandag sollicitatie gesprek. Moest ook al aangeven salaris indicatie weet het eerlijk gezegd niet
dacht ik ook maar toen kwam ik uit op een bedrag van 3500 per maand dat zullen ze vast niet doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:29 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
Hoog inzetten, kan alleen maar mee vallen dan
Grofweg 30 - 40 procent, afhankelijk van je contract, loonschaal, extra vergoedingen, etc.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:51 schreef The_Dean het volgende:
Thanks!
Weet iemand hoeveel procent je van het bruto loon af moet rekenen om het netto loon te krijgen/schatten?
Ik krijg 15 per uur.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:49 schreef genakt het volgende:
[..]
dacht ik ook maar toen kwam ik uit op een bedrag van 3500 per maand dat zullen ze vast niet doen
na 12 euro per uur is best redelijk toch ?
wat voor werk ? opleiding ?quote:
Een goede versterker en speakers koop je niet bij de mediamarkt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:01 schreef Iemand91 het volgende:
Vandaag weer 'ns in de mediamarkt en tering, had ik maar de juiste ruimte dan had ik allang van die torenspeakers (zelfgebouwde) hier gehad, (eventueel met buizenversterker). Wat klinkt dat geweldig.
Kan niet wachten om daar Brothers in Arms op te horen.![]()
Dat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een goede versterker en speakers koop je niet bij de mediamarkt.
Wooh, wat zie die Tele's er verneukt uit. Zonde!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:07 schreef The_Dean het volgende:
Nieuwe Dean Zero. Vet
Middelste drie dan eh.
[ afbeelding ]
Oe, en nieuwe Tele's
[ afbeelding ]
Deze?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:08 schreef Quir het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben al een tijdje op zoek naar zo'n slagplaat voor mijn witte Stratocaster, dit is toch tortoise? Iedere tortoise die ik vind heeft een golvender patroon, dus ik twijfel een beetje. Of weet iemand misschien waar ik deze zou kunnen vinden, of iets dat er op lijkt?
Meer de eerste, maar het lijkt er nog niet helemaal op.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Deze?
http://www.guitarfetish.c(...)fits-Strat_p_50.html
Of deze?
http://www.guitarfetish.c(...)Tortoise_p_1220.html
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat.
Maar ik denk dat hij bedoeld dat het daar al leuk klonk, maar hij niet kan wachten thuis een setje zelf te bouwen.
Op VoxHumana wel, is Newtone niet bedoeld voor versterkers?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:14 schreef The_Dean het volgende:
Al bij newtone of vox humana gekeken?
Die slagplaat lijkt heel erg veel op die van mij (Squier Classic Vibe '60).quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:08 schreef Quir het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben al een tijdje op zoek naar zo'n slagplaat voor mijn witte Stratocaster, dit is toch tortoise? Iedere tortoise die ik vind heeft een golvender patroon, dus ik twijfel een beetje. Of weet iemand misschien waar ik deze zou kunnen vinden, of iets dat er op lijkt?
Misschien meer informatie erover?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die slagplaat lijkt heel erg veel op die van mij (Squier Classic Vibe '60).
En over speakers/versterkers. Ik bedoel dat het gewoon heel erg vet klinkt, heel erg mooi in vergelijking met in-ears/pc-speakers.
En zelf bouwen is niet heel moeilijk als je uitgaat van bestaande ontwerpen. En versterkers bouwen begin ik al helemaal nog maar niet aan om 2 hele duidelijke redenen:
- Geld
- Goede ruimte om het neer te zetten, ruimte is er wel maar niet de juiste opstelling zeg maar.
Versterker is een Yarland erg gaaf, schijnt een heel goede buizenversterker te zijn voor mensen die niet een vermogen aan uit willen geven.
Opzich... maar sta altijd versteld wat ze allemaal wel niet hebben soms. Er zijn volgens mij meer zulke winkeltjes, maar weet niet precies welke. Al bij je lokale gitaarboer geïnformeerd?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:18 schreef Quir het volgende:
[..]
Op VoxHumana wel, is Newtone niet bedoeld voor versterkers?
Nouja, ik kon geen slagplaten vinden op de site. Ik heb in ieder geval Google al afgestruind, de links uit de OP geprobeerd, en de lokale muziekwinkels. Ik vind net iets op eBay, misschien dat ik die nog kan proberen, die lijkt er best veel op.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Opzich... maar sta altijd versteld wat ze allemaal wel niet hebben soms. Er zijn volgens mij meer zulke winkeltjes, maar weet niet precies welke. Al bij je lokale gitaarboer geïnformeerd?
Wel, ik ben op zoek naar zo'n slagplaat, misschien ben je hem ooit ergens tegengekomen?quote:
quote:
Ja, dankjewel manquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:58 schreef wimjongil het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Dean!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:58 schreef wimjongil het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Dean!
Kies maar uit:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Weet iemand hoe dat pedaal heet wat de gitarist van RATM vaak gebruikt?
Nope, ook al gekeken, een gevonden, maar die was het toch niet helemaal.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:32 schreef The_Dean het volgende:
Niks op marktplaats? Anders een voor onderdelen, neem jij de slagplaat en stuur je de rest naar mij
Deze denk ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kies maar uit:
Effects:
* Boss TR-2 Tremolo
* Jim Dunlop Original Crybaby Wah-Wah
* Digitech WH-1 (original) Whammy Pitchshifter/Harmonizer
* Boss DD-2 Digital Delay
* DOD FX40b Equalizer (set flat, used only for volume boost during solos)
* Ibanez DFL Flanger
Jij weet gewoon serieus welke hij allemaal gebruikt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kies maar uit:
Effects:
* Boss TR-2 Tremolo
* Jim Dunlop Original Crybaby Wah-Wah
* Digitech WH-1 (original) Whammy Pitchshifter/Harmonizer
* Boss DD-2 Digital Delay
* DOD FX40b Equalizer (set flat, used only for volume boost during solos)
* Ibanez DFL Flanger
Dat is live. Of moet je het per nummer per album hebben?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:14 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Jij weet gewoon serieus welke hij allemaal gebruikt.
Ik ga sparen.
Gehehe, baas.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is live. Of moet je het per nummer per album hebben?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:17 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Gehehe, baas.
Nou ja binnenkort investeren in een paar goede pedalen want nu doe ik de solo van rage against the machine zonder pedaal en een wha wha heb ik ook sowieso nog nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Het filmpje blijft hangen.quote:
Good luck.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:23 schreef Quir het volgende:
Ik heb er een besteld op eBay. Gentlemen, wish me luck.
Jup. Of gewoon een octaver... het is maar net hoe je het wil noemen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat is dat pedaal dat het geluid een octaaf erbij krijgt. Is dat die Whammy?
Gezellig!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:25 schreef Quir het volgende:
Overigens blijf ik hier nog even lurken. Leuk topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |