Hoog inzetten, kan alleen maar mee vallen danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:19 schreef genakt het volgende:
ik maandag sollicitatie gesprek. Moest ook al aangeven salaris indicatie weet het eerlijk gezegd niet
dacht ik ook maar toen kwam ik uit op een bedrag van 3500 per maand dat zullen ze vast niet doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:29 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
Hoog inzetten, kan alleen maar mee vallen dan
Grofweg 30 - 40 procent, afhankelijk van je contract, loonschaal, extra vergoedingen, etc.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:51 schreef The_Dean het volgende:
Thanks!
Weet iemand hoeveel procent je van het bruto loon af moet rekenen om het netto loon te krijgen/schatten?
Ik krijg 15 per uur.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:49 schreef genakt het volgende:
[..]
dacht ik ook maar toen kwam ik uit op een bedrag van 3500 per maand dat zullen ze vast niet doen
na 12 euro per uur is best redelijk toch ?
wat voor werk ? opleiding ?quote:
Een goede versterker en speakers koop je niet bij de mediamarkt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:01 schreef Iemand91 het volgende:
Vandaag weer 'ns in de mediamarkt en tering, had ik maar de juiste ruimte dan had ik allang van die torenspeakers (zelfgebouwde) hier gehad, (eventueel met buizenversterker). Wat klinkt dat geweldig.
Kan niet wachten om daar Brothers in Arms op te horen.![]()
Dat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een goede versterker en speakers koop je niet bij de mediamarkt.
Wooh, wat zie die Tele's er verneukt uit. Zonde!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:07 schreef The_Dean het volgende:
Nieuwe Dean Zero. Vet
Middelste drie dan eh.
[ afbeelding ]
Oe, en nieuwe Tele's
[ afbeelding ]
Deze?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:08 schreef Quir het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben al een tijdje op zoek naar zo'n slagplaat voor mijn witte Stratocaster, dit is toch tortoise? Iedere tortoise die ik vind heeft een golvender patroon, dus ik twijfel een beetje. Of weet iemand misschien waar ik deze zou kunnen vinden, of iets dat er op lijkt?
Meer de eerste, maar het lijkt er nog niet helemaal op.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Deze?
http://www.guitarfetish.c(...)fits-Strat_p_50.html
Of deze?
http://www.guitarfetish.c(...)Tortoise_p_1220.html
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat.
Maar ik denk dat hij bedoeld dat het daar al leuk klonk, maar hij niet kan wachten thuis een setje zelf te bouwen.
Op VoxHumana wel, is Newtone niet bedoeld voor versterkers?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:14 schreef The_Dean het volgende:
Al bij newtone of vox humana gekeken?
Die slagplaat lijkt heel erg veel op die van mij (Squier Classic Vibe '60).quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:08 schreef Quir het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben al een tijdje op zoek naar zo'n slagplaat voor mijn witte Stratocaster, dit is toch tortoise? Iedere tortoise die ik vind heeft een golvender patroon, dus ik twijfel een beetje. Of weet iemand misschien waar ik deze zou kunnen vinden, of iets dat er op lijkt?
Misschien meer informatie erover?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die slagplaat lijkt heel erg veel op die van mij (Squier Classic Vibe '60).
En over speakers/versterkers. Ik bedoel dat het gewoon heel erg vet klinkt, heel erg mooi in vergelijking met in-ears/pc-speakers.
En zelf bouwen is niet heel moeilijk als je uitgaat van bestaande ontwerpen. En versterkers bouwen begin ik al helemaal nog maar niet aan om 2 hele duidelijke redenen:
- Geld
- Goede ruimte om het neer te zetten, ruimte is er wel maar niet de juiste opstelling zeg maar.
Versterker is een Yarland erg gaaf, schijnt een heel goede buizenversterker te zijn voor mensen die niet een vermogen aan uit willen geven.
Opzich... maar sta altijd versteld wat ze allemaal wel niet hebben soms. Er zijn volgens mij meer zulke winkeltjes, maar weet niet precies welke. Al bij je lokale gitaarboer geïnformeerd?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:18 schreef Quir het volgende:
[..]
Op VoxHumana wel, is Newtone niet bedoeld voor versterkers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |