quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:13 schreef bierbart het volgende:
Ziek zijn is STOM, laten we het afschaffen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Eens! Ik kom voor mijn "werk" elke dag bij zieke mensen... Ben nu alweer verkouden... Grrrr...
Jup:quote:
Bron: http://hengelo.nl/smartsite.dws?id=83963quote:Vóór 1 mei wordt het marktplein vernieuwd. De gemeenteraad is 14 december akkoord gegaan met de voorstellen van het college van B en W, inclusief het berenkunstwerk Badgasten van kunstenaar Marjolijn Mandersloot. De verbeteringen passen binnen de begroting. In het najaar is het bronzen kunstwerk klaar en wordt het geplaatst aan de noordzijde van de Markt.Volgens de Burgervisie Hengelo, we zitten op goud moet de Markt gezelliger worden.
Dan heb ik medelijden met Hengeloquote:
`quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:57 schreef daftme het volgende:
[..]
Dan heb ik medelijden met Hengelo![]()
Hoe kan zo iets doorgaan, terwijl alle reacties die ik heb gezien, niet erg positief waren op zijn zachtst gezegd...
Nou, momenteel zitten we met een gemeenteraad die niet echt iets aanneemt van de gemiddelde Hengeloer.quote:
Helemaal mee eens! Maar misschien zijn het verschillende potjes hèquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:11 schreef bierbart het volgende:
[..]
Nou, momenteel zitten we met een gemeenteraad die niet echt iets aanneemt van de gemiddelde Hengeloer.
Bijvoorbeeld: Iedereen is goed te spreken over het horeca plein bij het stadhuis.. de horeca zelf vind het een goed plan, en vrijwel iedereen vind het wel wat. Nodig? nee. maar wel iets moois. En dat punt is dus in opspraak.
Ik zeg: Fuck die beren en zorg bij de volgende winterse periode dat de wegen en fietspaden goed schoon zijn!
Ja dat denk ik ook wel.. misschien moeten ze het wel uitgeven aan die beren omdat ze juist van de staat geld daarvoor hebben gekregen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Maar misschien zijn het verschillende potjes hè
Exact. Net als dat onze faculteit met geldzorgen zat, maar wel even met een groep naar het CERN moest, alles inclusief enzo, omdat dat potje nog op moestquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:53 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel.. misschien moeten ze het wel uitgeven aan die beren omdat ze juist van de staat geld daarvoor hebben gekregen.
In Twente dit weekend?
Aii.. ja ik begon het jaar doodziekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:31 schreef Cici het volgende:
Ja hoi!![]()
Ben der ook weer.
Niet dat je nu zoveel aan mij hebt...![]()
Ben vrijdag de 7e goed gevallen met de fiets, biiijjjna op werk, ga ik mie toch onderuit, zo pats op mijn knie...
Dus nu doet knietje nog zeer en loop ik op krukken...
Het nieuwe jaar beloofd dus nog wat haha!
Nooit gevallen en nu dus goed op mien bek gegaan...
Hoest hier?
Is het fietsen nog gelukt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:26 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Gadverredamme ik moet zo fietsen.
Van Tuindorp naar fucking slangebeek.
bah.
Ja, dat dan weer wel, maar wat een pokketocht haha.quote:Is het fietsen nog gelukt?
Ik heb vandaag m'n eerste rijles.. spannend!
De rijles ging goed!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:45 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel, maar wat een pokketocht haha.
Hoe ging je rijles?
Hoe quote ik hier in godnaam fatsoenlijk trouwens -_-
Ja ik was er al achter, hij deed het niet goed omdat ik adblock aan had staan *n00balert*quote:Op zondag 30 januari 2011 19:07 schreef bierbart het volgende:
[..]
De rijles ging goed!erg leuk om te rijden!
Als je wil quoten.. ik druk gewoon rechtsboven de post die ik wil quoten op het quote knopje en dan kun je er een bericht onder typen
Fail!quote:Op maandag 31 januari 2011 11:09 schreef Bravebart het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 30 januari 2011 19:07 schreef bierbart het volgende:
[..]
De rijles ging goed!erg leuk om te rijden!
Als je wil quoten.. ik druk gewoon rechtsboven de post die ik wil quoten op het quote knopje en dan kun je er een bericht onder typen
[/quote Blij dat ik niet in Hengelo was toen
Expres, dohquote:Op maandag 31 januari 2011 13:52 schreef Cici het volgende:
[..]
Fail!
Ik heb mijn verwarming kapot
Nou ja, iets met de ketel, is nu iemand aan het repareren. Ik heb het zo koud
Pffffff.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Expres, doh
Koud?Hier staat de verwarming niet eens aan
Die heb ik al ingepikt, sorryquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef Cici het volgende:
[..]
Pffffff.
Verwarming is gemaakt. Maar komt niet boven de 19 graden uit, ook al heb ik hem op 21 graden gezet...
Zit waarschijnlijk nog wat vocht in de ketelkastdingweetikveelhoehetheet...
Ik wacht het nog wel ff een dagje af...
Zucht, waar is nou dan die leuke kerel die me warm kan houden?
Gewoon ff ontluchten danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef Cici het volgende:
[..]
Pffffff.
Verwarming is gemaakt. Maar komt niet boven de 19 graden uit, ook al heb ik hem op 21 graden gezet...
Zit waarschijnlijk nog wat vocht in de ketelkastdingweetikveelhoehetheet...
Ik wacht het nog wel ff een dagje af...
Zucht, waar is nou dan die leuke kerel die me warm kan houden?
Was het maar zo simpel.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
Nog een weekje en dan mag ik de sleutel op halenWord ook ik een Hengeloer
![]()
Oja hoi Mrs.Vixen![]()
![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
Nog een weekje en dan mag ik de sleutel op halenWord ook ik een Hengeloer
![]()
Oja hoi Mrs.Vixen![]()
![]()
I knowquote:
Schiet al aardig op danquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
I know![]()
Het verfen schiet al aardig op. Morgen al wat spullen er naartoe verhuizen
Nog ongeveer een maandjequote:
Heb je trouwens laminaat? If so, hoeveel oppervlakte is dat als je dat weet, ik ben te lui om op te metenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:46 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Nog ongeveer een maandjeTja ik de tijd dus waarom geen gebruik van maken ook.
Vandaag de citybox maar leeggehaald. Scheelt weer volgende maand
Dat lag er al in bij mijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:52 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
Heb je trouwens laminaat? If so, hoeveel oppervlakte is dat als je dat weet, ik ben te lui om op te meten
Kan je gewoon laten uitrekenen johquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:52 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
Heb je trouwens laminaat? If so, hoeveel oppervlakte is dat als je dat weet, ik ben te lui om op te meten
Ja nou, dan doe ik het wel zelf, :pquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je gewoon laten uitrekenen joh
Oh nou ok hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:59 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
Ja nou, dan doe ik het wel zelf, :p
quote:
Op dit moment woon ik er nog niet dus ik heb sowieso goed alibiquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:47 schreef Jojoortje het volgende:
6 politiebusjes met sirene en daarachter een politiewagen met sirene
Wie heeft er wat geflikt?
van die zwarte ME busjes?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:47 schreef Jojoortje het volgende:
6 politiebusjes met sirene en daarachter een politiewagen met sirene
Wie heeft er wat geflikt?
Die kinderwerkjes kan iedereen gestolen worden denk ik. Al die dossiers en administratie, dat is pas ergquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:31 schreef Bravebart het volgende:
DamnIk zie eigenlijk vooral al die kinderwerkjes enzo in vlammen opgaan, dat gebouw zelf zal wel
Mwa, dat is toch allemaal digitaal en meervoudig geback-upt lijkt me?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die kinderwerkjes kan iedereen gestolen worden denk ik. Al die dossiers en administratie, dat is pas erg
Neequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, dat is toch allemaal digitaal en meervoudig geback-upt lijkt me?
Wtf? Toen ik nog op de basisschool zat was alles al gedigitaliseerdquote:
Bouwkunde TU Delft, anyonequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oei, iemand vergeten het apparaat uit te zetten?
Ga ramptoeristje spelen dan een maak foto'squote:Op zondag 30 oktober 2011 22:59 schreef Bravebart het volgende:
Ik dacht al, waarom heb ik geen sirenes gehoord, maar die school zit aan de andere kant van de stad
Meh, end fietsenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga ramptoeristje spelen dan een maak foto's
Ik woon niet meer in GDquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meh, end fietsenEn morgen weer vroeg op
Doe jij maar, jij woont dichterbij
Stil ff ofzo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, nu woon je nog dichterbijder
quote:
IK!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:27 schreef Bravebart het volgende:
Geen idee waar hij zit, maar wel triest zeg
Heeft iemand hier erop gezeten?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
IK!alleen in groep 1+2 eigenlijk. Behoorlijke brand nog, lijkt me niet dat dat dinsdag al weer open gaat...
't Wilbert?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:04 schreef Oksel het volgende:
Goedenavond..![]()
Wij overwegen om in Hengelo te wonen.. maar hoe is deze buurt?
Poe, straatnamen.quote:
Dat is toch echt wel Hengelose es en geen Wilbert meerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:25 schreef Cici het volgende:
[..]
't Wilbert?
Zit je aan de goede kant wel denk ik
Alles aan de andere kant wordt gesloopt.
Schooierbuurt, moet je niet zitten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:04 schreef Oksel het volgende:
Goedenavond..![]()
Ik zou er niet willen wonen, maar dat is meer dat ik dan mensen tegen het lijf ga lopen waar ik dus echt geen zin in heb. Waarschijnlijk gaat de kwaliteit in die wijk omhoog en zo erg als veldwijk noord eerder was (nu is het een groot grasveldquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:04 schreef Oksel het volgende:
Goedenavond..![]()
Beter? Hmmm kwa locatie toch echt een stuk minder centraal hoor.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:55 schreef starla het volgende:
[..]
Schooierbuurt, moet je niet zitten.
Hasseler Es is beter, was vroeger een schooierbuurt (toen ik er woonde), maar is flink opgeknapt.
Is idd minder centraal, maar ook ik vind het een betere buurt.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Beter? Hmmm kwa locatie toch echt een stuk minder centraal hoor.
Dus? Het is Hengelo, niet New York. Ipv 2 minuten, 3 minuten fietsen.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Beter? Hmmm kwa locatie toch echt een stuk minder centraal hoor.
Kutquote:Op maandag 18 februari 2013 18:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]Ja Marko heeft duidelijk een nickchange nodig. Hoe bevalt Hengelo Marko? =P
*proest* en je woont niet eens in de Hengelose es. Hoeveel ghetto's heeft hengelo dan wel nietquote:Op maandag 18 februari 2013 18:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kut
onder mij woont een aso stel, hebben om 4 uur snachts hardcore aanstaan, en hebben zelfs een baby. Aso volk![]()
En boven mij een hond die niet alleen kan zijn, dan gaat de hond keihard janken.
Ook die persoon spoort niet, je neemt geen herdershond in een klein flatje
quote:Op maandag 18 februari 2013 18:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
*proest* en je woont niet eens in de Hengelose es. Hoeveel ghetto's heeft hengelo dan wel niet
Wel balen hoor, wat ga je nu doen? Op zoek naar wat anders? of is dat geen optie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |