Die kinderwerkjes kan iedereen gestolen worden denk ik. Al die dossiers en administratie, dat is pas ergquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:31 schreef Bravebart het volgende:
DamnIk zie eigenlijk vooral al die kinderwerkjes enzo in vlammen opgaan, dat gebouw zelf zal wel
Mwa, dat is toch allemaal digitaal en meervoudig geback-upt lijkt me?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die kinderwerkjes kan iedereen gestolen worden denk ik. Al die dossiers en administratie, dat is pas erg
Neequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, dat is toch allemaal digitaal en meervoudig geback-upt lijkt me?
Wtf? Toen ik nog op de basisschool zat was alles al gedigitaliseerdquote:
Bouwkunde TU Delft, anyonequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oei, iemand vergeten het apparaat uit te zetten?
Ga ramptoeristje spelen dan een maak foto'squote:Op zondag 30 oktober 2011 22:59 schreef Bravebart het volgende:
Ik dacht al, waarom heb ik geen sirenes gehoord, maar die school zit aan de andere kant van de stad
Meh, end fietsenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga ramptoeristje spelen dan een maak foto's
Ik woon niet meer in GDquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meh, end fietsenEn morgen weer vroeg op
Doe jij maar, jij woont dichterbij
Stil ff ofzo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, nu woon je nog dichterbijder
quote:
IK!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:27 schreef Bravebart het volgende:
Geen idee waar hij zit, maar wel triest zeg
Heeft iemand hier erop gezeten?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
IK!alleen in groep 1+2 eigenlijk. Behoorlijke brand nog, lijkt me niet dat dat dinsdag al weer open gaat...
't Wilbert?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:04 schreef Oksel het volgende:
Goedenavond..![]()
Wij overwegen om in Hengelo te wonen.. maar hoe is deze buurt?
Poe, straatnamen.quote:
Dat is toch echt wel Hengelose es en geen Wilbert meerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:25 schreef Cici het volgende:
[..]
't Wilbert?
Zit je aan de goede kant wel denk ik
Alles aan de andere kant wordt gesloopt.
Schooierbuurt, moet je niet zitten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:04 schreef Oksel het volgende:
Goedenavond..![]()
Ik zou er niet willen wonen, maar dat is meer dat ik dan mensen tegen het lijf ga lopen waar ik dus echt geen zin in heb. Waarschijnlijk gaat de kwaliteit in die wijk omhoog en zo erg als veldwijk noord eerder was (nu is het een groot grasveldquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:04 schreef Oksel het volgende:
Goedenavond..![]()
Beter? Hmmm kwa locatie toch echt een stuk minder centraal hoor.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:55 schreef starla het volgende:
[..]
Schooierbuurt, moet je niet zitten.
Hasseler Es is beter, was vroeger een schooierbuurt (toen ik er woonde), maar is flink opgeknapt.
Is idd minder centraal, maar ook ik vind het een betere buurt.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Beter? Hmmm kwa locatie toch echt een stuk minder centraal hoor.
Dus? Het is Hengelo, niet New York. Ipv 2 minuten, 3 minuten fietsen.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Beter? Hmmm kwa locatie toch echt een stuk minder centraal hoor.
Kutquote:Op maandag 18 februari 2013 18:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]Ja Marko heeft duidelijk een nickchange nodig. Hoe bevalt Hengelo Marko? =P
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |