quote:
Wat moet je fixen dan? Schuren en verven?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:27 schreef Kreator het volgende:
Hele dag vergaderen.. Geen zin meer...
Morgen maar eens hey plafond fixen in de keuken...
Geen zin meer. afzeggingen voor m'n feestje. Van sommigen niets gehoord. Dat soort gezeik. Ben moe, geen zin in werk.quote:
Ach, dat gezeur. Dat hoort een beetje bij verjaardagen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen zin meer. afzeggingen voor m'n feestje. Van sommigen niets gehoord. Dat soort gezeik. Ben moe, geen zin in werk.
gewoon blegh
I know, maar vind t gewoon jammer.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Ach, dat gezeur. Dat hoort een beetje bij verjaardagen.Nog even doorhalen en het is weekend!
Is het ook. Op de één of andere manier is dat bijna altijd zo bij verjaardagen. 25 man zeggen toe, en op de dag zelf zit je met z'n zessen of zo.quote:
Nouja.. een zooitje heeft sowieso niet gereageerd waaronder 1 goede vriend. En een ander had een kutreden. Dus dat is gewoon even k*t zeg maar.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:47 schreef 100% Tukker het volgende:
Is het ook. Op de één of andere manier is dat bijna altijd zo bij verjaardagen. 25 man zeggen toe, en op de dag zelf zit je met z'n zessen of zo.
Mijn zus had het laatst ook. Drank halen voor 100 man of zo, en 's avonds zit je met 8 man te zuipen.
Aantallen boeit mij nooit zo. Met 3 man kan ik net zo veel plezier hebben als met 30.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja.. een zooitje heeft sowieso niet gereageerd waaronder 1 goede vriend. En een ander had een kutreden. Dus dat is gewoon even k*t zeg maar.
Maargoed, we zijn het gewend.
Wordt vast nog wel leuk met z'n 5
Klopt. Maar ligt wel een beetje aan de mensen / samenstelling ervan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Aantallen boeit mij nooit zo. Met 3 man kan ik net zo veel plezier hebben als met 30.
Nice.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:54 schreef Cue_ het volgende:
denk dat ik gewoon ga voorstellen de kroeg in te gaan ofzo. of ze nu willen of niet![]()
Helaas. heb een erg klein budget. En geen bitterballenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Voor ¤25 per uur en gratis drinken + bittergarnituurtje kom ik nog even langs met mijn 'microfoon'...
Mijn oeuvre bestaat o.a. uit de volgende classics:
Daarom. Het is effe balen, maar het wordt vast ontzettend gezellig.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar ligt wel een beetje aan de mensen / samenstelling ervan.![]()
Zoals vorig jaar wel een redelijk clubje bij elkaar, maar het meest gelachen toen we nog met 4 mensen over waren.
we shall see..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daarom. Het is effe balen, maar het wordt vast ontzettend gezellig.
[/Mediamarkt-stem]MOOI EXCUUS OM NAAR DE MEDIAMARKT TE GAAN![/Mediamarkt-stem]quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:14 schreef Samzz het volgende:
Oh yes, de oplader van m'n telefoon is kapot. Blijkbaar kan deze niet zo goed tegen ombuigen
.
Nee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Hebben de dames eigenlijk nog valentijnskaarten ontvangen?
[..]
[/Mediamarkt-stem]MOOI EXCUUS OM NAAR DE MEDIAMARKT TE GAAN![/Mediamarkt-stem]
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:14 schreef Cue_ het volgende:
Yupvan een vriend van me als lief gebaar
Ik ook heb ik zojuist besloten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
En ik ga idd vanavond even naar de Mediamarkt.
Schuren, plamuren, verven, kitten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat moet je fixen dan? Schuren en verven?
Kan ik miene parkeerkaart trouwens al ophalen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Schuren, plamuren, verven, kitten.
Kwart over blote pols.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken.
[..]
Ik ook heb ik zojuist besloten.Hoe laat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |