quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Aha. Toch familie in de politiek?
Had je ook al geraden dat het gemeente politiek betreft?quote:
Ik heb een groenrood vermoeden dat dit louter en alleen over de moderatie van POL gaat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:59 schreef fokthesystem het volgende:
Dit werd/is onbedoeld direct een 'SC'!!!! :
"Tievvus" modder-eters en moron-icon's...
Zelfs in KLB vinden ze FTS een halve zoolquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:10 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb een groenrood vermoeden dat dit louter en alleen over de moderatie van POL gaat.
Same here.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:15 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben reeds aanbeland in het lamlendigheidsstadium.
Onhandig, met in mijn geval 6 tentamens voor de Bush.quote:
De Bush?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onhandig, met in mijn geval 6 tentamens voor de Bush.
Voor jou is dat een 'goede zaak' omdat je dan niet alleen staat in je onbegrip en voor mij is het goed om te zien dat er hele horde sheeples zijn, in allerlei fora, dat telkens bevestigd zien is wel jammer, maar ook een continuïteit waar 'mee- en aan te werken valt'quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:15 schreef KoosVogels het volgende:
Zelfs in KLB vinden ze FTS een halve zool
De enige volkomen flauwe woordspeling die ik kon bedenken met m'n huidige gare gedachten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Bush?
Ben blij dat ik dat gezeik met tentamens reeds achter mij heb gelaten.
Nu wentel je je in je eigen paradoxquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:26 schreef ethiraseth het volgende:
Mensen die mijn geraaskal niet snappen zijn sheeples.
Tuurlijk. Zijn je hersenen toevallig aangetast toen je eigenlijk je ogen opende?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:24 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Voor jou is dat een 'goede zaak' omdat je dan niet alleen staat in je onbegrip en voor mij is het goed om te zien dat er hele horde sheeples zijn, in allerlei fora, dat telkens bevestigd zien is wel jammer, maar ook een continuïteit waar 'mee- en aan te werken valt'
Mentaal of fysiek m'n ogen opende?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zijn je hersenen toevallig aangetast toen je eigenlijk je ogen opende?
Het is grappig om te zien hoe jij je te vaak haast met typen als je op mij reageert. Ik wacht ff op de uiteindelijke versie.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
Tuurlijk. Zijn je hersenen toevallig aangetast toen je eigenlijk je ogen opende?
Mentaal. FTS claimt immers dat hij de waarheid kent in tegenstelling tot de sheeple op dit forum.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mentaal of fysiek m'n ogen opende?
Nee, ik ben vrij ongevoelig voor het geraaskal van anderen en dat tast m'n hersenen niet aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mentaal. FTS claimt immers dat hij de waarheid kent in tegenstelling tot de sheeple op dit forum.
Was ook niet op jou gericht, slimmerd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, ik ben vrij ongevoelig voor het geraaskal van anderen en dat tast m'n hersenen niet aan.
Basic techniques for urban modelling and planning is een veel grotere aanslag op m'n mentale weerbaarheid.
Ah, m'excusez.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was ook niet op jou gericht, slimmerd.
Vooral omdat het zo laat komt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Die kijken dat niet, is te links.
Moet je op tijd naar bed van je ouders?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |