Alcohol versterkt vooral je emoties. Als je nu niet vrolijk bent, ga je van alcohol niet vrolijk worden.quote:
Hmmm... Waarvan dan wel?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alcohol versterkt vooral je emoties. Als je nu niet vrolijk bent, ga je van alcohol niet vrolijk worden.
Waarover dan? Iets specifieks in gedachten?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee jullie moeten mij MI's bezorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh noes. Is minipuber van MissB weer beter gaat die van jou ziek wordenquote:
Van dat idee alleen al, word ik wel vrolijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Waarvan dan wel?
Oh ja! Ik heb nieuwe lingerie
Geen idee of het griep is. Koortsig, kokhalzen (niet braken), wat gekke vlekken op zn romp.. kan ook best een of andere vage kinderziekte zijn waar je als moeder van op de hoogte moet zijn, en ik dus niet ben, so shoot me.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Griep hem ook al te pakken?
Beterschap
*Shotgun zoekt*quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen idee of het griep is. Koortsig, kokhalzen (niet braken), wat gekke vlekken op zn romp.. kan ook best een of andere vage kinderziekte zijn waar je als moeder van op de hoogte moet zijn, en ik dus niet ben, so shoot me.
gekke vlekken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen idee of het griep is. Koortsig, kokhalzen (niet braken), wat gekke vlekken op zn romp.. kan ook best een of andere vage kinderziekte zijn waar je als moeder van op de hoogte moet zijn, en ik dus niet ben, so shoot me.
*poof*quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Beterschap voor Peuterquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo 1 dat jij in paniek dokter ofzo belt en die zegt dan doodleuk: oh dat is [insert ziekte] dat weet toch iedereen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh noes. Is minipuber van MissB weer beter gaat die van jou ziek worden![]()
Beterschap ermee.
Ik zou nog een foto posten van m'n setjequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van dat idee alleen al, word ik wel vrolijk.
Oh mooiquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
Thanks all!
Yuki: die avond nog wat pijn e.d., sindsdien geen last meer gehad eigenlijk.
Dat toch niet als jij dat setje vandaag past gekocht hebquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou nog een foto posten van m'n setje
*zoeken gaat
Hoera, zichzelf in slachtoffer rol steken, knapquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Damn zeg.
Belt ie op: Ben je nu klaar met mij zwart te maken?
Hij roept zo vaak dat HIJ in een kutsituatie zit en dat HIJ het er zo moeilijk mee heeft en dat HIJ blablabla
Alsof het voor mij zo makkelijk is allemaal.
Dat die klootzak maar wel even beseft dat HIJ succesvol onze relatie om zeep heeft geholpen![]()
Zo leesvoer voor vannacht!
He bahquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die heeft sinds vandaag ook weer koorts
Haha nee, de dokter bellen doe ik niet, maar wel zo dat mede-mama's meteen zeggen: 'Oooh, dat is de zesde ziekte' en dat ik dan denk: 'WTF? Ze zijn genummerd? En hóeveel ziektes zijn er dan?'quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo 1 dat jij in paniek dokter ofzo belt en die zegt dan doodleuk: oh dat is [insert ziekte] dat weet toch iedereen?
Herkenbaar ja
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Damn zeg.
Belt ie op: Ben je nu klaar met mij zwart te maken?
Hij roept zo vaak dat HIJ in een kutsituatie zit en dat HIJ het er zo moeilijk mee heeft en dat HIJ blablabla
Alsof het voor mij zo makkelijk is allemaal.
Dat die klootzak maar wel even beseft dat HIJ succesvol onze relatie om zeep heeft geholpen![]()
Zo leesvoer voor vannacht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja die zesde ziektequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha nee, de dokter bellen doe ik niet, maar wel zo dat mede-mama's meteen zeggen: 'Oooh, dat is de zesde ziekte' en dat ik dan denk: 'WTF? Ze zijn genummerd? En hóeveel ziektes zijn er dan?'
Ik ben alleen geïnteresseerd in foto's van jou in het setje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou nog een foto posten van m'n setje
*zoeken gaat
He bahquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tussendoor wel koortsvrij geweest, begrijp ik?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vrouwmensquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef missbehavin het volgende:
Hij wilde zijn paracetamol niet innemen, uiteindelijk deed hij het, maar niet voor hij diep zuchtte en zei 'Jahaaaaa, vrouwmens
'
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha nee, de dokter bellen doe ik niet, maar wel zo dat mede-mama's meteen zeggen: 'Oooh, dat is de zesde ziekte' en dat ik dan denk: 'WTF? Ze zijn genummerd? En hóeveel ziektes zijn er dan?'
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
Hem... zwart maken..... dat stukje heb ik dan zeker gemist....
Ik lees vooral dat jij en puber een eigen ruimte moeten hebben zodat je weer door kan... en dat dat niet eenvoudig is.....Ja ik maak hem zwart. Toen samzz zei dat hij wel heel veel voor mij doet had ik dan ook moeten antwoorden met nee die klootzak doet helemaal niks voor me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Attitude!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef missbehavin het volgende:
Hij wilde zijn paracetamol niet innemen, uiteindelijk deed hij het, maar niet voor hij diep zuchtte en zei 'Jahaaaaa, vrouwmens
'
Ja een paar dagen. Het is gelukkig niet meer zo hoog als eerst, maar toch...quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Tussendoor wel koortsvrij geweest, begrijp ik?
Laat dat mini maar weg dat klinkt echt als een puberquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef missbehavin het volgende:
'
Wat is nummer 1 t/m 5 dan?quote:
Ohquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben alleen geïnteresseerd in foto's van jou in het setje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef missbehavin het volgende:
'
Die van mij heeft een jaar geleden de Mexicaanse Griep verslagen dus nu denk ik dat hij alles kan overleven. Kom maar op met alles dat eng en mogelijk dodelijk is!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben net zo onwetend hoor schat en die van mij overleeft ook al 10 jaar.
Ja echt hequote:
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat dat mini maar weg dat klinkt echt als een puber![]()
[..]
Wat is nummer 1 t/m 5 dan?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
OhJa, dan moet je wachten, hij moet eerst op de handwas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh hoe mooi!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Leven heeft hij dat al?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Die van mij heeft een jaar geleden de Mexicaanse Griep verslagen dus nu denk ik dat hij alles kan overleven. Kom maar op met alles dat eng en mogelijk dodelijk is!
Oeiquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Die van mij heeft een jaar geleden de Mexicaanse Griep verslagen dus nu denk ik dat hij alles kan overleven. Kom maar op met alles dat eng en mogelijk dodelijk is!
Zie je nu dat ik wel streng moet zijn?quote:
Dat schijnt de mode te zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef L-E het volgende:
Huppel, jouw ex leest hier mee wat jij zegt en belt jou daar dan over op, begrijp ik dat nu goed?
Een gezonde hollandsche jongen dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Ik weet dat die van mij toen hij 10 maanden oud was opeens spikkeltjes kreeg overal.
Dat waren dus de waterpokken. De rest heeft ie overgeslagen geloof ik. Maar dan hoorde ik op het plein opeens iets over de 6de ziekte ofzo
quote:
Volgens mij heb je een hartstikke leuk kereltjequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je nu dat ik wel streng moet zijn?
Hij heeft vast, net als die van mij, het leven van een prinsjequote:
Thanksquote:
Doen! 25 euro voor de bh, 13 voor de string of de slip.quote:
Mijn ex leest niet mee hier. Hoor ik er dan nog wel bij?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat schijnt de mode te zijn
Ja leven een dodelijk ziektequote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een hartstikke leuk kereltje
Doet me aan iemand denken
Waar?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Doen! 25 euro voor de bh, 13 voor de string of de slip.
Hunkemoller.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar?Pfff, zou leuk zijn volgende maand, maar ik denk niet dat het erin zit though
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn ex leest niet mee hier. Hoor ik er dan nog wel bij?
Valt me nog mee dat hij niet probeert te onderhandelen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hij is geweldig hoor, lekker pittig, slim en bijdehand.
Waar gekocht? Want ze hebben vast nog meer mooie setjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Doen! 25 euro voor de bh, 13 voor de string of de slip.
Ik vind 'm werkelijk prachtig! Mooi broekje ookquote:
Of telt een relatie van 3 maanden niet?quote:
Volgens mij heeft ze de string aan. Maar die is inderdaad leukquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind 'm werkelijk prachtig! Mooi broekje ook
Ja dat deed hij dus net.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef L-E het volgende:
Huppel, jouw ex leest hier mee wat jij zegt en belt jou daar dan over op, begrijp ik dat nu goed?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat hij niet probeert te onderhandelen.
Ok mam ik neem een paracetamol maar dan mag ik een half uur langer opblijven, zoiets
Haha, ik was vroeger net zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is hier soms net de verenigde naties! Denkt hij. Het is hier natuurlijk gewoon een autoritair bewind
Maar overal over in discussie gaan.... hij moet maar advocaat worden ofzo.
Verdient wel goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is hier soms net de verenigde naties! Denkt hij. Het is hier natuurlijk gewoon een autoritair bewind
Of politicus de opvolger van .....(insert je politicus van je voorkeur hier)...quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou een coup d'état plegen als ik hem was!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Advocaat? Na twintig jaar ja. Nu zijn er veel te veel van, met een meester in de rechten diplomaquote:
Breng hem op ideeën wie weet leest hij ook meequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou een coup d'état plegen als ik hem was!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Breng hem op ideeën wie weet leest hij ook mee
Ja dat zal vast!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij een goed/uitstekend advocaat bent, hoef je echt niet 20 jaar te wachten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Advocaat? Na twintig jaar ja. Nu zijn er veel te veel van, met een meester in de rechten diploma
Hey mam zit jij ook op Fok!quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:
Ik blijf altijd ver weg van sites waar mams komt andersquote:
Ik niet mijn mama is Yvonne namelijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik blijf altijd ver weg van sites waar mama's komt anders
Kssht! Scheer je weg!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:07 schreef missbehavin het volgende:
jongens, jaag me weg van de Hunkemöller site
Dat geloof ik ook meteenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet mijn mama is Yvonne namelijk
Kopen Kopen Kopen Kopenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:07 schreef missbehavin het volgende:
Helaas nietquote:
Geen idee, is Yvonne leuk?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas nietdan had ik tenmiste een leuke moeder
Nee dat kan nietquote:
Ze hebben leuke dingen he! Maar weinig in mijn maatquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:07 schreef missbehavin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
Dat kan ook op leukere manieren lijkt me..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja mezelf gek maken, fucking masochist die ik ben
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze hebben leuke dingen he! Maar weinig in mijn maatHet omgekeerde van mij dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor een 38 jarige vrouw met jaren ervaring welquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan ook op leukere manieren lijkt me..
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze hebben leuke dingen he! Maar weinig in mijn maatIk zou willen dat ik spontaan een maat groter hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vooral kopen en in de kast leggen! Tegen de tijd dat je weer aan de man bent is het 3 seizoenen uit de mode!
Als je zo groot hebt als Samzz nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik spontaan een maat groter heb![]()
Huh, jij hebt toch ook een maat groter dan je dacht?quote:
Nee, ik was blij toen ik pas merkte dat ik een cup groter heb dan ik jarenlang dachtquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er is zoveel in jouw maat maar weinig leuks?
Nee. Daarom heb ik het ook over mezelf.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je zo groot hebt als Samzz niet
Ja euh, ik probeer Huppel aan leuke MI's te helpen zodat ze met een lach in slaap kan vallenquote:
Dat komt omdat het voor jou niet godsonmogelijk is een leuke BH te vinden. Probeer het eens met een 75Fquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik spontaan een maat groter heb![]()
Och als het alleen iets onbeduidends als koekjes isquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
Ik heb vandaag weer een poging gedaan koekjes te bakken.
Weer niet gelukt.
Op sommige vlakken van het moederschap faal ik keihard.
Het gaat niet om de verpakking maar om de inhoud. Verse groente doen ze bij de supermarkt ook in een zakje.quote:
Zo lang je geen cup AA hebt mag je niet klagenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Daarom heb ik het ook over mezelf.
Ik heb het ook over jouw inhoudquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het gaat niet om de verpakking maar om de inhoud. Verse groente doen ze bij de supermarkt ook in een zakje.
Dat vertel ik mezelf ook altijd maar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och als het alleen iets onbeduidends als koekjes is
Lijkt me ook heel lastig voor jequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat het voor jou niet godsonmogelijk is een leuke BH te vinden. Probeer het eens met een 75F
Nou, gelukkig heb ik dus van de bh die ik nu heb E.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lijkt me ook heel lastig voor je
Maar mijn maat is ook niet ideaal. En al helemaal niet in verhouding tot de rest van m'n lichaam. Dat is ook best moeilijk.
Mijn zusjes en moeder kunnen daar over meepraten. Niet dat jij er iets aan hebt maar in Sluis(Zeeuws-Vlaanderen) zit een goeie winkel die grote maten verkoopt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat het voor jou niet godsonmogelijk is een leuke BH te vinden. Probeer het eens met een 75F
Die heeft de Hunkemoller ook wel. Maar dat zijn echt van die a-seksuele tenten. Maar goed, ik heb een E gevondenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn zusjes en moeder kunnen daar over meepraten. Niet dat jij er iets aan hebt maar in Sluis(Zeeuws-Vlaanderen) zit een goeie winkel die grote maten verkoopt.
Ach dat zouden mijn zusjes niet erg vindenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heeft de Hunkemoller ook wel. Maar dat zijn echt van die a-seksuele tenten. Maar goed, ik heb een E gevonden
Die heb je nooit geproefd! En wat zou ik het al ik een tikkeltje zuur ben. Alle zwangere vrouwen willen toch een augurkje prikkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb het ook over jouw inhoud
Maar ik welquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach dat zouden mijn zusjes niet erg vindenzulke tenten
Er zit ook een goede winkel in Utrecht. En die heeft niet alleen tenten in grote matenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heeft de Hunkemoller ook wel. Maar dat zijn echt van die a-seksuele tenten. Maar goed, ik heb een E gevonden
Lieve schat, zwanger ben ik al jaren niet meerquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heb je nooit geproefd! En wat zou ik het al ik een tikkeltje zuur ben. Alle zwangere vrouwen willen toch een augurkje prikken
Heel duur zeker?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er zit ook een goede winkel in Utrecht. En die heeft niet alleen tenten in grote maten
Jij post altijd alsof je net een liter wasbenzine hebt gezopen, vind ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heb je nooit geproefd! En wat zou ik het al ik een tikkeltje zuur ben. Alle zwangere vrouwen willen toch een augurkje prikken
Mja, ik heb er nu weer een bij, dus ik kan weer een tijdje vooruitquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen... Zou wel kunnen.
Jawel, ik draag alleen maar voorgevormdquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef Yuki het volgende:
Trouwens Samzz, die BH die jij gekocht hebt is niet voorgevormd zeker?
Oh, dat scheelt weer.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, ik draag alleen maar voorgevormd
De rest post hier alsof een liter wasbenzine ze alleen maar goed zou doen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij post altijd alsof je net een liter wasbenzine hebt gezopen, vind ik.
Leer eens te delen dan!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De rest post hier alsof een liter wasbenzine ze alleen maar goed zou doen!
Dankjequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De rest post hier alsof een liter wasbenzine ze alleen maar goed zou doen!
Ik heb ook een aantal push ups. Alleen geeft dat totaal geen verschil in beeldquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt weer.
Ik draag alleen push up eigenlijk. En niets anders dan voorgevormd, anders is het geen gezicht.
Ach mijn zusjes kunnen dan ook weer door voor grefo'squote:
Ik nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach mijn zusjes kunnen dan ook weer door voor grefo's
Bij mij wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal push ups. Alleen geeft dat totaal geen verschil in beeld
Hahaquote:
Heb je weer met koorts lekker ge-waterpolo'd, eigenwijs?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
wie had ook alweer gezegd dat sport gezond is???
nee joh, heb heul geen koorts meer..... maar mn tshirt kreeg ik niet meer aanquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je weer met koorts lekker ge-waterpolo'd, eigenwijs?
Ja kom, we verzinnen een stoer mannenonderwerp! Tieten! Oh neequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Het lijkt verdomme het Viva-forum wel.
Tieten is goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja kom, we verzinnen een stoer mannenonderwerp! Tieten! Oh nee
Neukan!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja kom, we verzinnen een stoer mannenonderwerp! Tieten! Oh nee
Oke, dus bh's mag niet, tieten wel.. checkquote:
Beetje raar... Een mooie bh kan zoveel doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke, dus bh's mag niet, tieten wel.. check
Ik heb niet gezegd dat beha's niet mogen, heb zelfs nog een link van een winkel verstrektquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Foto's van tieten in bh's mogen ook hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje raar... Een mooie bh kan zoveel doen
Ik ben wel blij dat het niet hoeftquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje raar... Een mooie bh kan zoveel doen
Dat zijn je eigen woordenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ok.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nothing to see here, move along people!
quote:
Klopt. Maar bh's van 80 euro passen niet binnen het budgetquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat beha's niet mogen, heb zelfs nog een link van een winkel verstrekt
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat het niet hoeft
Een bh dragenquote:
Ja weet alleen dat het een goede winkel is, en ze zijn inderdaad duur.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar bh's van 80 euro passen niet binnen het budget
Oh. Kunnen nepperds niet gaan hangen dan? Die huid rekt toch ook gewoon op?quote:
Mwah. Maar je had het wel leuk gevonden.quote:
Kijk, een onderwerpquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Kunnen nepperds niet gaan hangen dan? Die huid rekt toch ook gewoon op?
Stukken beter! Nog niet geheel pijnvrij, maar ik doe het nu op 1 paracetamol op een dag en kan zelfs Peuter weer moeiteloos optillen.quote:
Vast wel. Maar ze hangen precies goed bij mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Kunnen nepperds niet gaan hangen dan? Die huid rekt toch ook gewoon op?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vast wel. Maar ze hangen precies goed bij mij
Goed zeg!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Stukken beter! Nog niet geheel pijnvrij, maar ik doe het nu op 1 paracetamol op een dag en kan zelfs Peuter weer moeiteloos optillen.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Stukken beter! Nog niet geheel pijnvrij, maar ik doe het nu op 1 paracetamol op een dag en kan zelfs Peuter weer moeiteloos optillen.
Dat zag ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, maar echt beter dat ik niet meegegaan ben.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mwah. Maar je had het wel leuk gevonden.
De shoarma hadden ze echt goed geregeld, en rond 6 uur kregen we er ook frietjes bij.
Het is dynamisch he, de pijn.. dus het kan zomaar plotseling weer opkomen.. enzo..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Blij dat te horen!
Goed bezig! Dan kan je binnen een paar weken helpen tegels tillen!
Ik heb alleen 600. En dat veul te sterk, daarvan raak ik in coma of zoquote:
Met mijn kop erin?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kop hem in dan in plaats van een smiley
Wat heb jij precies aan je rug, als ik zo brutaal mag zijn?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is dynamisch he, de pijn.. dus het kan zomaar plotseling weer opkomen.. enzo..
Stuur je een kaartje wanneer je gedotterd wordt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef Watertornado het volgende:
Oh god, als ik er nu over nadenk.
Vanmorgen ontbijt (boterham + thee)
vanmiddag patat bij de lekkerste frietkot van Nederland
tussendoor een 50 cl blik bier (in de trein uiteraard) en chips
avondeten shoarma + friet + bier, bier, bier
avond: chips.
Well done, naar mezelf.
Dan train ik nog even door totdat hercules jaloers wordt. Geen probleem dan meer.. Kan je zo lang wachten?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is dynamisch he, de pijn.. dus het kan zomaar plotseling weer opkomen.. enzo..
Mwa, ze heeft niet zo'n heel groot stembereik. Maar toch was het wel leuk wat ze allemaal op d'r gitaartje pingelde. En ze was Venlose met accent enzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maar echt beter dat ik niet meegegaan ben.
Ik denk dat ik morgen wel mijn hele dag ga werken, maar dikke kans dat ik klusjes moet gaan doen omdat mijn stem het begeeft.
Was die Cynthia Janes nog leuk?
Ik blijf het een raar iets vinden, 's middags in de trein gaan zitten met een 50cl blik bier..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef Watertornado het volgende:
Oh god, als ik er nu over nadenk.
Vanmorgen ontbijt (boterham + thee)
vanmiddag patat bij de lekkerste frietkot van Nederland
tussendoor een 50 cl blik bier (in de trein uiteraard) en chips
avondeten shoarma + friet + bier, bier, bier
avond: chips.
Well done, naar mezelf.
Het was twee uur ofzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik blijf het een raar iets vinden, 's middags in de trein gaan zitten met een 50cl blik bier..
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou dan eerder ertussen ofzo. Ik doelde op
[ afbeelding ]
Niet helemaal duidelijk. Ze dachten eerst een hernia, toen dachten ze ischias, toen toch maar weer niet.. Vijftien jaar geleden zijn er pennen in mijn rug geplaatst ivm scoliose, jarenlang nergens last van, vermoedelijk komt de pijn die ik nu heb daar toch door.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heb jij precies aan je rug, als ik zo brutaal mag zijn?
Ik ken geen Libo's zónder accent, eerlijk gezegd..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mwa, ze heeft niet zo'n heel groot stembereik. Maar toch was het wel leuk wat ze allemaal op d'r gitaartje pingelde. En ze was Venlose met accent enzo.
Ach het heeft wel iets, gewoon een willekeurige trein pakken, beetje zitten, beetje bier drinken en maar kijken waar je uitkomtquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik blijf het een raar iets vinden, 's middags in de trein gaan zitten met een 50cl blik bier..
Ja maar deze kon ik ook nog verstaan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken geen Libo's zónder accent, eerlijk gezegd..
Alsnog.. De meeste mensen waar ik mee om ga drinken pas na 6 uur..quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet helemaal duidelijk. Ze dachten eerst een hernia, toen dachten ze ischias, toen toch maar weer niet.. Vijftien jaar geleden zijn er pennen in mijn rug geplaatst ivm scoliose, jarenlang nergens last van, vermoedelijk komt de pijn die ik nu heb daar toch door.
Ik was nogsteeds mijn boek over digitale elektronica aan het lezen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach het heeft wel iets, gewoon een willekeurige trein pakken, beetje zitten, beetje bier drinken en maar kijken waar je uitkomt
Dat zou kunnen jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kunt me ook gewoon op mijn woord geloven ja!
Ik wil bewijsquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kunt me ook gewoon op mijn woord geloven ja!
Het is altijd wel ergens op de wereld 5 uur geweestquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alsnog.. De meeste mensen waar ik mee om ga drinken pas na 6 uur..
Behalve 1 collega dan..
Precies. That's my girl.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is altijd wel ergens op de wereld 5 uur geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Je kan wel meer willenquote:
Precies.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is altijd wel ergens op de wereld 5 uur geweest
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef Yuki het volgende:
Ik kan het niet latenBesteld of wil je bestellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik heb 3 keer per week therapie, dat helpt enorm. En werk sinds deze week weer hele dagen, heb twee weken halve dagen gedraaid omdat langer echt niet ging. Maar nu gaan we de goede kant op, dus ik hou deze koers vast.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gets, dat is niet fijn meisje... Kut is dat he, als ze niet zeker weten hoe of wat.. En jij maar met de pijn zitten ondertussen
Ik kan het niet latenMwah, niet zo heel bijzonder eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders gaan wij samen een keer gezellig in de trein zitten met bier Jofu.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan het niet latenDat is cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan het wel waarderen als een vrouw zoiets draagt
![]()
Ik kan echt om 11 uur al beginnenquote:
Dat..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is cute!kan het wel waarderen als een vrouw zoiets draagt
Wat moet ik bevestigen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef missbehavin het volgende:
Zeg samzz, you can vouch for me right!
x3quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik hou ervanquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jou altijd!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stuur je een kaartje wanneer je gedotterd wordt?
Nee dank jequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders gaan wij samen een keer gezellig in de trein zitten met bier Jofu.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb 3 keer per week therapie, dat helpt enorm. En werk sinds deze week weer hele dagen, heb twee weken halve dagen gedraaid omdat langer echt niet ging. Maar nu gaan we de goede kant op, dus ik hou deze koers vast.
Echt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan echt om 11 uur al beginnen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet ik bevestigen?
Oeh, net brandweer, nu een ambu, gaat de goede kant op
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt?
Marry me
Dit maakt al je eventuele foute eigenschappen goed
Ik heb een excuusquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Samzz is wel erg snel afgeleid door lichtjes vind ik
Iets over mijn boobsquote:
Welke foute eigenschappen doel je op?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt?
Marry me
Dit maakt al je eventuele foute eigenschappen goed
Ja, vragen op fok is alles wat ik kon bedenkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Is...is dit... is dit dat speciale moment waar je de hele avond op hebt zitten broeden?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke foute eigenschappen doel je op?
Ik dacht dat jij niet van halve dingen vertellen hield?quote:
Jawel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, want die heb ik totáál niet...
Weet ik nog niet, maar maakt ook niet uit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke foute eigenschappen doel je op?
En dan zeggen ze dat ik een slijmbal benquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, maar maakt ook niet uit.
Vallen in het niet bij de goede
Ik zeg dat ik een excuus heb. Ik vind niet dat ik het dan helemaal uit de doeken moet doen. MissB weet wat er is, dat is genoeg imo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet van halve dingen vertellen hield?
Het ging om fotosquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan kan ik toch ook voor je vouchen
Je kunt nieteens meer een blikje openen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
Is er hier iemand met superduperpower krachten?
17 weken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef Watertornado het volgende:
Oh, alle Utrechters moeten trouwens bang worden, want ik kom eraaaan.
voor 17 weken maar hoor
Ik vrees nietsch.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef Watertornado het volgende:
Oh, alle Utrechters moeten trouwens bang worden, want ik kom eraaaan.
voor 17 weken maar hoor
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan kan ik toch ook voor je vouchen
Nee je hebt gelijk, als je t niet wilt vertellen, doe je dat nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik een excuus heb. Ik vind niet dat ik het dan helemaal uit de doeken moet doen. MissB weet wat er is, dat is genoeg imo.
Gewoon, ze zagen er lekker uit in een truitjequote:
I willquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, jij ook, hoe kan ik dat nou vergeten!
oj... Nou vouch for me baby
nee, ik zie net dat ik morgen om half 9 in assen moet zijn.. en ik vroeg me af of iemand dat durp even iets dichter naar utrecht kon verplaatsen zodat ik iig tot 7 uur kan blijven liggenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kunt nieteens meer een blikje openen?
Da past niequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Mag ik bij jou inwonen?
Nee, ik ga niet weeeer je piemel vasthouden. Ik heb nu nog last van mn rug.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
Is er hier iemand met superduperpower krachten?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon, ze zagen er lekker uit in een truitje
Met z'n 2en op 25 m2. Goed plan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Mag ik bij jou inwonen?
Daaromquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, als je t niet wilt vertellen, doe je dat niet
ik wel.. dat monster onder mijn bed, en de beer in mn kast, en de tijger achter de deur en naast dat monster onder mn bed zit ook een krokodil..quote:
Maar wat kom je doen dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is goed. Ik regel het geluid.
Oeh mogen we muziek spammenquote:
Ik welquote:
Afstuderen. Ik dacht ik stuur eens een eenregelig mailtje. Een dag later zit er een envelop in mijn postvak.quote:
Bush.quote:
quote:
Helemaal nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
je bent de foto gewoon vergeten
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Afstuderen. Ik dacht ik stuur eens een eenregelig mailtje. Een dag later zit er een envelop in mijn postvak.
Ik durf hem niet open te maken maar ik weet de inhoud wel.
Ik dacht niet dat het kon schat, maar je bent nóg sexier nu!quote:
Laat ik het er maar niet op wagen danquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee. Alleen met speciale bevoegdheden
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal nietMaar, ik dacht dat het over irl ging
Zo iemand ben ik ook voor vriendenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Vrienden![]()
Moeten zelf om 5 uur hun nest weer uit en toch mag ik even 3 kwartier telefonisch tegen ze bitchen over al mn shit![]()
Echt ik hou van hem!
Mjah ik ook hoor. Maar toch te vaak vrienden gehad die niet zo waren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo iemand ben ik ook voor vrienden
Daar heb je vrienden voor hequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Vrienden![]()
Moeten zelf om 5 uur hun nest weer uit en toch mag ik even 3 kwartier telefonisch tegen ze bitchen over al mn shit![]()
Echt ik hou van hem!
quote:
Wat is er zaterdag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |