Daaromquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, als je t niet wilt vertellen, doe je dat niet
ik wel.. dat monster onder mijn bed, en de beer in mn kast, en de tijger achter de deur en naast dat monster onder mn bed zit ook een krokodil..quote:
Maar wat kom je doen dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is goed. Ik regel het geluid.
Oeh mogen we muziek spammenquote:
Ik welquote:
Afstuderen. Ik dacht ik stuur eens een eenregelig mailtje. Een dag later zit er een envelop in mijn postvak.quote:
Bush.quote:
quote:
Helemaal nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
je bent de foto gewoon vergeten
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Afstuderen. Ik dacht ik stuur eens een eenregelig mailtje. Een dag later zit er een envelop in mijn postvak.
Ik durf hem niet open te maken maar ik weet de inhoud wel.
Ik dacht niet dat het kon schat, maar je bent nóg sexier nu!quote:
Laat ik het er maar niet op wagen danquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee. Alleen met speciale bevoegdheden
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal nietMaar, ik dacht dat het over irl ging
Zo iemand ben ik ook voor vriendenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Vrienden![]()
Moeten zelf om 5 uur hun nest weer uit en toch mag ik even 3 kwartier telefonisch tegen ze bitchen over al mn shit![]()
Echt ik hou van hem!
Mjah ik ook hoor. Maar toch te vaak vrienden gehad die niet zo waren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo iemand ben ik ook voor vrienden
Daar heb je vrienden voor hequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Vrienden![]()
Moeten zelf om 5 uur hun nest weer uit en toch mag ik even 3 kwartier telefonisch tegen ze bitchen over al mn shit![]()
Echt ik hou van hem!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |