Alcohol versterkt vooral je emoties. Als je nu niet vrolijk bent, ga je van alcohol niet vrolijk worden.quote:
Hmmm... Waarvan dan wel?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alcohol versterkt vooral je emoties. Als je nu niet vrolijk bent, ga je van alcohol niet vrolijk worden.
Waarover dan? Iets specifieks in gedachten?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee jullie moeten mij MI's bezorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh noes. Is minipuber van MissB weer beter gaat die van jou ziek wordenquote:
Van dat idee alleen al, word ik wel vrolijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Waarvan dan wel?
Oh ja! Ik heb nieuwe lingerie
Geen idee of het griep is. Koortsig, kokhalzen (niet braken), wat gekke vlekken op zn romp.. kan ook best een of andere vage kinderziekte zijn waar je als moeder van op de hoogte moet zijn, en ik dus niet ben, so shoot me.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Griep hem ook al te pakken?
Beterschap
*Shotgun zoekt*quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen idee of het griep is. Koortsig, kokhalzen (niet braken), wat gekke vlekken op zn romp.. kan ook best een of andere vage kinderziekte zijn waar je als moeder van op de hoogte moet zijn, en ik dus niet ben, so shoot me.
gekke vlekken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen idee of het griep is. Koortsig, kokhalzen (niet braken), wat gekke vlekken op zn romp.. kan ook best een of andere vage kinderziekte zijn waar je als moeder van op de hoogte moet zijn, en ik dus niet ben, so shoot me.
*poof*quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Beterschap voor Peuterquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo 1 dat jij in paniek dokter ofzo belt en die zegt dan doodleuk: oh dat is [insert ziekte] dat weet toch iedereen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh noes. Is minipuber van MissB weer beter gaat die van jou ziek worden![]()
Beterschap ermee.
Ik zou nog een foto posten van m'n setjequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van dat idee alleen al, word ik wel vrolijk.
Oh mooiquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
Thanks all!
Yuki: die avond nog wat pijn e.d., sindsdien geen last meer gehad eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |