Heb je weer met koorts lekker ge-waterpolo'd, eigenwijs?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
wie had ook alweer gezegd dat sport gezond is???
nee joh, heb heul geen koorts meer..... maar mn tshirt kreeg ik niet meer aanquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je weer met koorts lekker ge-waterpolo'd, eigenwijs?
Ja kom, we verzinnen een stoer mannenonderwerp! Tieten! Oh neequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Het lijkt verdomme het Viva-forum wel.
Tieten is goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja kom, we verzinnen een stoer mannenonderwerp! Tieten! Oh nee
Neukan!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja kom, we verzinnen een stoer mannenonderwerp! Tieten! Oh nee
Oke, dus bh's mag niet, tieten wel.. checkquote:
Beetje raar... Een mooie bh kan zoveel doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke, dus bh's mag niet, tieten wel.. check
Ik heb niet gezegd dat beha's niet mogen, heb zelfs nog een link van een winkel verstrektquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Foto's van tieten in bh's mogen ook hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje raar... Een mooie bh kan zoveel doen
Ik ben wel blij dat het niet hoeftquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje raar... Een mooie bh kan zoveel doen
Dat zijn je eigen woordenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ok.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nothing to see here, move along people!
quote:
Klopt. Maar bh's van 80 euro passen niet binnen het budgetquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat beha's niet mogen, heb zelfs nog een link van een winkel verstrekt
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat het niet hoeft
Een bh dragenquote:
Ja weet alleen dat het een goede winkel is, en ze zijn inderdaad duur.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar bh's van 80 euro passen niet binnen het budget
Oh. Kunnen nepperds niet gaan hangen dan? Die huid rekt toch ook gewoon op?quote:
Mwah. Maar je had het wel leuk gevonden.quote:
Kijk, een onderwerpquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Kunnen nepperds niet gaan hangen dan? Die huid rekt toch ook gewoon op?
Stukken beter! Nog niet geheel pijnvrij, maar ik doe het nu op 1 paracetamol op een dag en kan zelfs Peuter weer moeiteloos optillen.quote:
Vast wel. Maar ze hangen precies goed bij mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Kunnen nepperds niet gaan hangen dan? Die huid rekt toch ook gewoon op?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vast wel. Maar ze hangen precies goed bij mij
Goed zeg!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Stukken beter! Nog niet geheel pijnvrij, maar ik doe het nu op 1 paracetamol op een dag en kan zelfs Peuter weer moeiteloos optillen.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Stukken beter! Nog niet geheel pijnvrij, maar ik doe het nu op 1 paracetamol op een dag en kan zelfs Peuter weer moeiteloos optillen.
Dat zag ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, maar echt beter dat ik niet meegegaan ben.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mwah. Maar je had het wel leuk gevonden.
De shoarma hadden ze echt goed geregeld, en rond 6 uur kregen we er ook frietjes bij.
Het is dynamisch he, de pijn.. dus het kan zomaar plotseling weer opkomen.. enzo..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Blij dat te horen!
Goed bezig! Dan kan je binnen een paar weken helpen tegels tillen!
Ik heb alleen 600. En dat veul te sterk, daarvan raak ik in coma of zoquote:
Met mijn kop erin?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kop hem in dan in plaats van een smiley
Wat heb jij precies aan je rug, als ik zo brutaal mag zijn?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is dynamisch he, de pijn.. dus het kan zomaar plotseling weer opkomen.. enzo..
Stuur je een kaartje wanneer je gedotterd wordt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef Watertornado het volgende:
Oh god, als ik er nu over nadenk.
Vanmorgen ontbijt (boterham + thee)
vanmiddag patat bij de lekkerste frietkot van Nederland
tussendoor een 50 cl blik bier (in de trein uiteraard) en chips
avondeten shoarma + friet + bier, bier, bier
avond: chips.
Well done, naar mezelf.
Dan train ik nog even door totdat hercules jaloers wordt. Geen probleem dan meer.. Kan je zo lang wachten?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is dynamisch he, de pijn.. dus het kan zomaar plotseling weer opkomen.. enzo..
Mwa, ze heeft niet zo'n heel groot stembereik. Maar toch was het wel leuk wat ze allemaal op d'r gitaartje pingelde. En ze was Venlose met accent enzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maar echt beter dat ik niet meegegaan ben.
Ik denk dat ik morgen wel mijn hele dag ga werken, maar dikke kans dat ik klusjes moet gaan doen omdat mijn stem het begeeft.
Was die Cynthia Janes nog leuk?
Ik blijf het een raar iets vinden, 's middags in de trein gaan zitten met een 50cl blik bier..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef Watertornado het volgende:
Oh god, als ik er nu over nadenk.
Vanmorgen ontbijt (boterham + thee)
vanmiddag patat bij de lekkerste frietkot van Nederland
tussendoor een 50 cl blik bier (in de trein uiteraard) en chips
avondeten shoarma + friet + bier, bier, bier
avond: chips.
Well done, naar mezelf.
Het was twee uur ofzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik blijf het een raar iets vinden, 's middags in de trein gaan zitten met een 50cl blik bier..
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou dan eerder ertussen ofzo. Ik doelde op
[ afbeelding ]
Niet helemaal duidelijk. Ze dachten eerst een hernia, toen dachten ze ischias, toen toch maar weer niet.. Vijftien jaar geleden zijn er pennen in mijn rug geplaatst ivm scoliose, jarenlang nergens last van, vermoedelijk komt de pijn die ik nu heb daar toch door.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heb jij precies aan je rug, als ik zo brutaal mag zijn?
Ik ken geen Libo's zónder accent, eerlijk gezegd..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mwa, ze heeft niet zo'n heel groot stembereik. Maar toch was het wel leuk wat ze allemaal op d'r gitaartje pingelde. En ze was Venlose met accent enzo.
Ach het heeft wel iets, gewoon een willekeurige trein pakken, beetje zitten, beetje bier drinken en maar kijken waar je uitkomtquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik blijf het een raar iets vinden, 's middags in de trein gaan zitten met een 50cl blik bier..
Ja maar deze kon ik ook nog verstaan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken geen Libo's zónder accent, eerlijk gezegd..
Alsnog.. De meeste mensen waar ik mee om ga drinken pas na 6 uur..quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet helemaal duidelijk. Ze dachten eerst een hernia, toen dachten ze ischias, toen toch maar weer niet.. Vijftien jaar geleden zijn er pennen in mijn rug geplaatst ivm scoliose, jarenlang nergens last van, vermoedelijk komt de pijn die ik nu heb daar toch door.
Ik was nogsteeds mijn boek over digitale elektronica aan het lezen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach het heeft wel iets, gewoon een willekeurige trein pakken, beetje zitten, beetje bier drinken en maar kijken waar je uitkomt
Dat zou kunnen jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kunt me ook gewoon op mijn woord geloven ja!
Ik wil bewijsquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kunt me ook gewoon op mijn woord geloven ja!
Het is altijd wel ergens op de wereld 5 uur geweestquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alsnog.. De meeste mensen waar ik mee om ga drinken pas na 6 uur..
Behalve 1 collega dan..
Precies. That's my girl.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is altijd wel ergens op de wereld 5 uur geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Je kan wel meer willenquote:
Precies.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is altijd wel ergens op de wereld 5 uur geweest
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef Yuki het volgende:
Ik kan het niet latenBesteld of wil je bestellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik heb 3 keer per week therapie, dat helpt enorm. En werk sinds deze week weer hele dagen, heb twee weken halve dagen gedraaid omdat langer echt niet ging. Maar nu gaan we de goede kant op, dus ik hou deze koers vast.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gets, dat is niet fijn meisje... Kut is dat he, als ze niet zeker weten hoe of wat.. En jij maar met de pijn zitten ondertussen
Ik kan het niet latenMwah, niet zo heel bijzonder eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Anders gaan wij samen een keer gezellig in de trein zitten met bier Jofu.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan het niet latenDat is cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan het wel waarderen als een vrouw zoiets draagt
![]()
Ik kan echt om 11 uur al beginnenquote:
Dat..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is cute!kan het wel waarderen als een vrouw zoiets draagt
Wat moet ik bevestigen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef missbehavin het volgende:
Zeg samzz, you can vouch for me right!
x3quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik hou ervanquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jou altijd!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stuur je een kaartje wanneer je gedotterd wordt?
Nee dank jequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders gaan wij samen een keer gezellig in de trein zitten met bier Jofu.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb 3 keer per week therapie, dat helpt enorm. En werk sinds deze week weer hele dagen, heb twee weken halve dagen gedraaid omdat langer echt niet ging. Maar nu gaan we de goede kant op, dus ik hou deze koers vast.
Echt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan echt om 11 uur al beginnen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet ik bevestigen?
Oeh, net brandweer, nu een ambu, gaat de goede kant op
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt?
Marry me
Dit maakt al je eventuele foute eigenschappen goed
Ik heb een excuusquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Samzz is wel erg snel afgeleid door lichtjes vind ik
Iets over mijn boobsquote:
Welke foute eigenschappen doel je op?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt?
Marry me
Dit maakt al je eventuele foute eigenschappen goed
Ja, vragen op fok is alles wat ik kon bedenkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Is...is dit... is dit dat speciale moment waar je de hele avond op hebt zitten broeden?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke foute eigenschappen doel je op?
Ik dacht dat jij niet van halve dingen vertellen hield?quote:
Jawel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, want die heb ik totáál niet...
Weet ik nog niet, maar maakt ook niet uit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke foute eigenschappen doel je op?
En dan zeggen ze dat ik een slijmbal benquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, maar maakt ook niet uit.
Vallen in het niet bij de goede
Ik zeg dat ik een excuus heb. Ik vind niet dat ik het dan helemaal uit de doeken moet doen. MissB weet wat er is, dat is genoeg imo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet van halve dingen vertellen hield?
Het ging om fotosquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan kan ik toch ook voor je vouchen
Je kunt nieteens meer een blikje openen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
Is er hier iemand met superduperpower krachten?
17 weken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef Watertornado het volgende:
Oh, alle Utrechters moeten trouwens bang worden, want ik kom eraaaan.
voor 17 weken maar hoor
Ik vrees nietsch.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef Watertornado het volgende:
Oh, alle Utrechters moeten trouwens bang worden, want ik kom eraaaan.
voor 17 weken maar hoor
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan kan ik toch ook voor je vouchen
Nee je hebt gelijk, als je t niet wilt vertellen, doe je dat nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik een excuus heb. Ik vind niet dat ik het dan helemaal uit de doeken moet doen. MissB weet wat er is, dat is genoeg imo.
Gewoon, ze zagen er lekker uit in een truitjequote:
I willquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, jij ook, hoe kan ik dat nou vergeten!
oj... Nou vouch for me baby
nee, ik zie net dat ik morgen om half 9 in assen moet zijn.. en ik vroeg me af of iemand dat durp even iets dichter naar utrecht kon verplaatsen zodat ik iig tot 7 uur kan blijven liggenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kunt nieteens meer een blikje openen?
Da past niequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Mag ik bij jou inwonen?
Nee, ik ga niet weeeer je piemel vasthouden. Ik heb nu nog last van mn rug.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
Is er hier iemand met superduperpower krachten?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon, ze zagen er lekker uit in een truitje
Met z'n 2en op 25 m2. Goed plan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Mag ik bij jou inwonen?
Daaromquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, als je t niet wilt vertellen, doe je dat niet
ik wel.. dat monster onder mijn bed, en de beer in mn kast, en de tijger achter de deur en naast dat monster onder mn bed zit ook een krokodil..quote:
Maar wat kom je doen dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is goed. Ik regel het geluid.
Oeh mogen we muziek spammenquote:
Ik welquote:
Afstuderen. Ik dacht ik stuur eens een eenregelig mailtje. Een dag later zit er een envelop in mijn postvak.quote:
Bush.quote:
quote:
Helemaal nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
je bent de foto gewoon vergeten
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Afstuderen. Ik dacht ik stuur eens een eenregelig mailtje. Een dag later zit er een envelop in mijn postvak.
Ik durf hem niet open te maken maar ik weet de inhoud wel.
Ik dacht niet dat het kon schat, maar je bent nóg sexier nu!quote:
Laat ik het er maar niet op wagen danquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee. Alleen met speciale bevoegdheden
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal nietMaar, ik dacht dat het over irl ging
Zo iemand ben ik ook voor vriendenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Vrienden![]()
Moeten zelf om 5 uur hun nest weer uit en toch mag ik even 3 kwartier telefonisch tegen ze bitchen over al mn shit![]()
Echt ik hou van hem!
Mjah ik ook hoor. Maar toch te vaak vrienden gehad die niet zo waren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo iemand ben ik ook voor vrienden
Daar heb je vrienden voor hequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Vrienden![]()
Moeten zelf om 5 uur hun nest weer uit en toch mag ik even 3 kwartier telefonisch tegen ze bitchen over al mn shit![]()
Echt ik hou van hem!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |