Maar ik welquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach dat zouden mijn zusjes niet erg vindenzulke tenten
Er zit ook een goede winkel in Utrecht. En die heeft niet alleen tenten in grote matenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heeft de Hunkemoller ook wel. Maar dat zijn echt van die a-seksuele tenten. Maar goed, ik heb een E gevonden
Lieve schat, zwanger ben ik al jaren niet meerquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heb je nooit geproefd! En wat zou ik het al ik een tikkeltje zuur ben. Alle zwangere vrouwen willen toch een augurkje prikken
Heel duur zeker?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er zit ook een goede winkel in Utrecht. En die heeft niet alleen tenten in grote maten
Jij post altijd alsof je net een liter wasbenzine hebt gezopen, vind ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heb je nooit geproefd! En wat zou ik het al ik een tikkeltje zuur ben. Alle zwangere vrouwen willen toch een augurkje prikken
Mja, ik heb er nu weer een bij, dus ik kan weer een tijdje vooruitquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen... Zou wel kunnen.
Jawel, ik draag alleen maar voorgevormdquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef Yuki het volgende:
Trouwens Samzz, die BH die jij gekocht hebt is niet voorgevormd zeker?
Oh, dat scheelt weer.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, ik draag alleen maar voorgevormd
De rest post hier alsof een liter wasbenzine ze alleen maar goed zou doen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij post altijd alsof je net een liter wasbenzine hebt gezopen, vind ik.
Leer eens te delen dan!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De rest post hier alsof een liter wasbenzine ze alleen maar goed zou doen!
Dankjequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De rest post hier alsof een liter wasbenzine ze alleen maar goed zou doen!
Ik heb ook een aantal push ups. Alleen geeft dat totaal geen verschil in beeldquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt weer.
Ik draag alleen push up eigenlijk. En niets anders dan voorgevormd, anders is het geen gezicht.
Ach mijn zusjes kunnen dan ook weer door voor grefo'squote:
Ik nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach mijn zusjes kunnen dan ook weer door voor grefo's
Bij mij wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal push ups. Alleen geeft dat totaal geen verschil in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |