Het was twee uur ofzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik blijf het een raar iets vinden, 's middags in de trein gaan zitten met een 50cl blik bier..
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou dan eerder ertussen ofzo. Ik doelde op
[ afbeelding ]
Niet helemaal duidelijk. Ze dachten eerst een hernia, toen dachten ze ischias, toen toch maar weer niet.. Vijftien jaar geleden zijn er pennen in mijn rug geplaatst ivm scoliose, jarenlang nergens last van, vermoedelijk komt de pijn die ik nu heb daar toch door.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heb jij precies aan je rug, als ik zo brutaal mag zijn?
Ik ken geen Libo's zónder accent, eerlijk gezegd..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mwa, ze heeft niet zo'n heel groot stembereik. Maar toch was het wel leuk wat ze allemaal op d'r gitaartje pingelde. En ze was Venlose met accent enzo.
Ach het heeft wel iets, gewoon een willekeurige trein pakken, beetje zitten, beetje bier drinken en maar kijken waar je uitkomtquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik blijf het een raar iets vinden, 's middags in de trein gaan zitten met een 50cl blik bier..
Ja maar deze kon ik ook nog verstaan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken geen Libo's zónder accent, eerlijk gezegd..
Alsnog.. De meeste mensen waar ik mee om ga drinken pas na 6 uur..quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet helemaal duidelijk. Ze dachten eerst een hernia, toen dachten ze ischias, toen toch maar weer niet.. Vijftien jaar geleden zijn er pennen in mijn rug geplaatst ivm scoliose, jarenlang nergens last van, vermoedelijk komt de pijn die ik nu heb daar toch door.
Ik was nogsteeds mijn boek over digitale elektronica aan het lezen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach het heeft wel iets, gewoon een willekeurige trein pakken, beetje zitten, beetje bier drinken en maar kijken waar je uitkomt
Dat zou kunnen jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kunt me ook gewoon op mijn woord geloven ja!
Ik wil bewijsquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kunt me ook gewoon op mijn woord geloven ja!
Het is altijd wel ergens op de wereld 5 uur geweestquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alsnog.. De meeste mensen waar ik mee om ga drinken pas na 6 uur..
Behalve 1 collega dan..
Precies. That's my girl.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is altijd wel ergens op de wereld 5 uur geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Je kan wel meer willenquote:
Precies.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is altijd wel ergens op de wereld 5 uur geweest
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef Yuki het volgende:
Ik kan het niet latenBesteld of wil je bestellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik heb 3 keer per week therapie, dat helpt enorm. En werk sinds deze week weer hele dagen, heb twee weken halve dagen gedraaid omdat langer echt niet ging. Maar nu gaan we de goede kant op, dus ik hou deze koers vast.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gets, dat is niet fijn meisje... Kut is dat he, als ze niet zeker weten hoe of wat.. En jij maar met de pijn zitten ondertussen
Ik kan het niet latenMwah, niet zo heel bijzonder eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Anders gaan wij samen een keer gezellig in de trein zitten met bier Jofu.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan het niet latenDat is cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan het wel waarderen als een vrouw zoiets draagt
![]()
Ik kan echt om 11 uur al beginnenquote:
Dat..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is cute!kan het wel waarderen als een vrouw zoiets draagt
Wat moet ik bevestigen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef missbehavin het volgende:
Zeg samzz, you can vouch for me right!
x3quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik hou ervanquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jou altijd!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stuur je een kaartje wanneer je gedotterd wordt?
Nee dank jequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders gaan wij samen een keer gezellig in de trein zitten met bier Jofu.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb 3 keer per week therapie, dat helpt enorm. En werk sinds deze week weer hele dagen, heb twee weken halve dagen gedraaid omdat langer echt niet ging. Maar nu gaan we de goede kant op, dus ik hou deze koers vast.
Echt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan echt om 11 uur al beginnen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet ik bevestigen?
Oeh, net brandweer, nu een ambu, gaat de goede kant op
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt?
Marry me
Dit maakt al je eventuele foute eigenschappen goed
Ik heb een excuusquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Samzz is wel erg snel afgeleid door lichtjes vind ik
Iets over mijn boobsquote:
Welke foute eigenschappen doel je op?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt?
Marry me
Dit maakt al je eventuele foute eigenschappen goed
Ja, vragen op fok is alles wat ik kon bedenkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Is...is dit... is dit dat speciale moment waar je de hele avond op hebt zitten broeden?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke foute eigenschappen doel je op?
Ik dacht dat jij niet van halve dingen vertellen hield?quote:
Jawel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, want die heb ik totáál niet...
Weet ik nog niet, maar maakt ook niet uit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke foute eigenschappen doel je op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |