Heb je weer met koorts lekker ge-waterpolo'd, eigenwijs?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
wie had ook alweer gezegd dat sport gezond is???
nee joh, heb heul geen koorts meer..... maar mn tshirt kreeg ik niet meer aanquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je weer met koorts lekker ge-waterpolo'd, eigenwijs?
Ja kom, we verzinnen een stoer mannenonderwerp! Tieten! Oh neequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Het lijkt verdomme het Viva-forum wel.
Tieten is goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja kom, we verzinnen een stoer mannenonderwerp! Tieten! Oh nee
Neukan!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja kom, we verzinnen een stoer mannenonderwerp! Tieten! Oh nee
Oke, dus bh's mag niet, tieten wel.. checkquote:
Beetje raar... Een mooie bh kan zoveel doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke, dus bh's mag niet, tieten wel.. check
Ik heb niet gezegd dat beha's niet mogen, heb zelfs nog een link van een winkel verstrektquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Foto's van tieten in bh's mogen ook hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje raar... Een mooie bh kan zoveel doen
Ik ben wel blij dat het niet hoeftquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje raar... Een mooie bh kan zoveel doen
Dat zijn je eigen woordenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ok.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nothing to see here, move along people!
quote:
Klopt. Maar bh's van 80 euro passen niet binnen het budgetquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat beha's niet mogen, heb zelfs nog een link van een winkel verstrekt
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat het niet hoeft
Een bh dragenquote:
Ja weet alleen dat het een goede winkel is, en ze zijn inderdaad duur.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar bh's van 80 euro passen niet binnen het budget
Oh. Kunnen nepperds niet gaan hangen dan? Die huid rekt toch ook gewoon op?quote:
Mwah. Maar je had het wel leuk gevonden.quote:
Kijk, een onderwerpquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Kunnen nepperds niet gaan hangen dan? Die huid rekt toch ook gewoon op?
Stukken beter! Nog niet geheel pijnvrij, maar ik doe het nu op 1 paracetamol op een dag en kan zelfs Peuter weer moeiteloos optillen.quote:
Vast wel. Maar ze hangen precies goed bij mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Kunnen nepperds niet gaan hangen dan? Die huid rekt toch ook gewoon op?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vast wel. Maar ze hangen precies goed bij mij
Goed zeg!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Stukken beter! Nog niet geheel pijnvrij, maar ik doe het nu op 1 paracetamol op een dag en kan zelfs Peuter weer moeiteloos optillen.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Stukken beter! Nog niet geheel pijnvrij, maar ik doe het nu op 1 paracetamol op een dag en kan zelfs Peuter weer moeiteloos optillen.
Dat zag ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, maar echt beter dat ik niet meegegaan ben.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mwah. Maar je had het wel leuk gevonden.
De shoarma hadden ze echt goed geregeld, en rond 6 uur kregen we er ook frietjes bij.
Het is dynamisch he, de pijn.. dus het kan zomaar plotseling weer opkomen.. enzo..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Blij dat te horen!
Goed bezig! Dan kan je binnen een paar weken helpen tegels tillen!
Ik heb alleen 600. En dat veul te sterk, daarvan raak ik in coma of zoquote:
Met mijn kop erin?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kop hem in dan in plaats van een smiley
Wat heb jij precies aan je rug, als ik zo brutaal mag zijn?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is dynamisch he, de pijn.. dus het kan zomaar plotseling weer opkomen.. enzo..
Stuur je een kaartje wanneer je gedotterd wordt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef Watertornado het volgende:
Oh god, als ik er nu over nadenk.
Vanmorgen ontbijt (boterham + thee)
vanmiddag patat bij de lekkerste frietkot van Nederland
tussendoor een 50 cl blik bier (in de trein uiteraard) en chips
avondeten shoarma + friet + bier, bier, bier
avond: chips.
Well done, naar mezelf.
Dan train ik nog even door totdat hercules jaloers wordt. Geen probleem dan meer.. Kan je zo lang wachten?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is dynamisch he, de pijn.. dus het kan zomaar plotseling weer opkomen.. enzo..
Mwa, ze heeft niet zo'n heel groot stembereik. Maar toch was het wel leuk wat ze allemaal op d'r gitaartje pingelde. En ze was Venlose met accent enzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maar echt beter dat ik niet meegegaan ben.
Ik denk dat ik morgen wel mijn hele dag ga werken, maar dikke kans dat ik klusjes moet gaan doen omdat mijn stem het begeeft.
Was die Cynthia Janes nog leuk?
Ik blijf het een raar iets vinden, 's middags in de trein gaan zitten met een 50cl blik bier..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef Watertornado het volgende:
Oh god, als ik er nu over nadenk.
Vanmorgen ontbijt (boterham + thee)
vanmiddag patat bij de lekkerste frietkot van Nederland
tussendoor een 50 cl blik bier (in de trein uiteraard) en chips
avondeten shoarma + friet + bier, bier, bier
avond: chips.
Well done, naar mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |