Je maakt je ontiegelijk druk om de standpunten van GL, omdat de partij volgens jou een draai maakt (waar op dit moment nog helemaal geen sprake van is, aangezien een besluit nog niet is genomen en GL nog geen positie heeft ingenomen). Echter, wanneer de PVV de salsa danst op het politieke toneel dan beschouw jij dat als voortschrijdend inzicht van de kant van Wilders.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:51 schreef Holograph het volgende:
[..]
Pardon? Merkel zegt dat het een oorlogsgebied is. Hoe kan GroenLinks het verantwoorden tegenover haar achterban dat ze mee gaan doen aan een militaire missie?
Wat zeur je nu eigenlijk. GL doet precies wat ze je in hun programma beloofd hebben. Misschien had jij beter kunnen uitkijken toen je stemde en beter op de PvdA of SP kunnen stemmen en niet nu krokodillentraantjes huilen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Democratie zakt naar een zeer bedenkelijk niveau, niet alleen in de EU, maar ook in Nederland wordt de kiezer belazerd
Ja maar willen wij in Nederland eigenlijk wel weer oorlogshandelingen, volgens de peilingen is 70% tegen en dus ook de groenlinksers of zijn dat zulke vechtersbazen, lijkt me nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat zeur je nu eigenlijk. GL doet precies wat ze je in hun programma beloofd hebben. Misschien had jij beter kunnen uitkijken toen je stemde en beter op de PvdA of SP kunnen stemmen en niet nu krokodillentraantjes huilen.
En als het congres dan tegen stemt, volgens de poll op de GL site is 90% tegen, dus meer dan het Nederlandse volkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:21 schreef thettes het volgende:
Ik kan me als regelmatige GL stemmer echt niet druk maken om de politiemissie, juist omdat het al tijden duidelijk gecommuniceerd is door de fractie, zowel in de vorige kamer als in de huidige kamer.
Daarnaast is er inderdaad nog niet eens voor gestemd.
Ooit van het begrip "zonder last of ruggespraak" gehoord?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
En als het congres dan tegen stemt, volgens de poll op de GL site is 90% tegen, dus meer dan het Nederlandse volk
Dan hoeven ze ook geen POLL op de site zetten, kennelijk willen ze wel inspraak geven.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ooit van het begrip "zonder last of ruggespraak" gehoord?
Welke poll op de Groenlinks-site? Ik zie namelijk niets.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
En als het congres dan tegen stemt, volgens de poll op de GL site is 90% tegen, dus meer dan het Nederlandse volk
O dan hebben ze hem snel verwijderd, de stemming ging kennelijk niet naar wensquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Welke poll op de Groenlinks-site? Ik zie namelijk niets.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
O dan hebben ze hem snel verwijderd, de stemming ging kennelijk niet naar wens
Vast en zekerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
O dan hebben ze hem snel verwijderd, de stemming ging kennelijk niet naar wens
n=24quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vast en zekerof bedoel je het plaatje uit je openingspost? Want een hyvespagina is zeker geen groenlinkssite...
In Nieuwsuur? Ik ben benieuwd of ze dan wel antwoord durft te geven op de vragen van Huys.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:34 schreef michaelmoore het volgende:
morgen komt Yolanda Sap op Ned 1 uitleggen wat er gaat gebeuren
LOL, ik vond het al een rare poll, herkende de site niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vast en zekerof bedoel je het plaatje uit je openingspost? Want een hyvespagina is zeker geen groenlinkssite...
Kom op jongen laat nou eens zien over welke poll je het had. Of heb je het weer verzonnen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:59 schreef michaelmoore het volgende:
Ach , ze zal wel een mooi aanbod gehad hebben
Kijk dat is informatie waar we iets mee kunnen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:15 schreef michaelmoore het volgende:
Deze poll dan, dit kan Groen-Links niet negeren, want dan kan ze van de partij beter een beweging maken.
[ afbeelding ]
Groenlinks had ergens een poll gemaakt, die heb ik niet zelf gemaakt, maar hoe dan ook, de Groenlinkser is vredelievend, en wil GEEN missie meer, dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kijk dat is informatie waar we iets mee kunnen.
Maar ik ben nog steeds reuze benieuwd naar die poll waar jij het over had op de GL site. Daar moet toch nog ergens iets over te vinden zijn? Of heb je het weer verzonnen?
Waarom heb ik moeite dat te gelovenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Als ze tegen stemmen dan ga ik ook weer GL stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |