*opschrijft. Moet om 17u daar zijn. Dus ik ga rond een uur of half 5 wel ff kieken bij Egner danquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lange moet ik hebben en turquoise of paarse , liefst alletwee natuurlijk
Lange dus he, geen kortequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
*opschrijft. Moet om 17u daar zijn. Dus ik ga rond een uur of half 5 wel ff kieken bij Egner dan
Jezus fuck, 32.50?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:16 schreef Rewimo het volgende:
Nog een kussen: http://www.4launch.nl/sho(...)0x30cm--wit-/beslist
Hier is ie 25: http://shop7.iceshop.nl/v(...)paign=prijsvergelijkquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb je die vullingen nu nog niet oh-oh?
Die van jou was nog duurder, een eenpersoons elektrische deken kost vaak maar 20 euro of zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:17 schreef ElisaB het volgende:
Wij hadden er twee gekocht toen Pluim kittens had gekregen
Graag, maar mss dat Qwea ze morgen kan kopen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Wil je dat ik het vanavond even vraag voor je?
Ik vind alleen kleintjes, maar ze zijn niet zo duur via amazon.de: http://www.amazon.de/Park(...)id=1294928412&sr=1-3quote:
1.50 per stukquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vind alleen kleintjes, maar ze zijn niet zo duur via amazon.de: http://www.amazon.de/Park(...)id=1294928412&sr=1-3
En hier via Ebay.de nog de grote: http://cgi.ebay.de/Parker(...)&hash=item483e71648c
Turquoise of paars, en dr is ook nog een hele mooie felblauwe, maar ik weet niet hoe die heetquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kan het altijd vragen. Welke kleuren wil je?
Oh dat is nog goedkoper dan in de winkel, ff zien wat de verzendkosten zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, per 5, knurft
Heb ook de paarse: http://www.amazon.de/Park(...)id=1294928663&sr=8-2
Royal blue denk ik. Die is er wel in grote patronen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Turquoise of paars, en dr is ook nog een hele mooie felblauwe, maar ik weet niet hoe die heet
Dat zijn kleintjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, per 5, knurft
Heb ook de paarse: http://www.amazon.de/Park(...)id=1294928663&sr=8-2
Ja, die vind ik helemaal niet in grote.quote:
Ja maar dus ook niet meer te krijgen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Royal blue denk ik. Die is er wel in grote patronen.
Vanaaf! Niet morgenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Graag, maar mss dat Qwea ze morgen kan kopen.
En Baaf had ook al bij een parker dealer gevraagd, ze zijn er gewoon niet meer, alleen nog inkt met vulpatronen.
Royal blue mag ook, en als ze ze alledrie hebben wil ik wel van alledrie een pakjequote:
Oh nog beterquote:
Maar die kleintjes, die passen toch ook helemaal nie?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, die vind ik helemaal niet in grote.
Rood ofzo hoef je ook niet? Of oranje, geel, groen, ik noem maar wat?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar dus ook niet meer te krijgen.
Ze verkopen echt alleen nog maar dat lelijk donkerblauw of zwart hier
http://cgi.ebay.de/TINTEN(...)&hash=item2eb2275d4cquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:27 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar dus ook niet meer te krijgen.
Ze verkopen echt alleen nog maar dat lelijk donkerblauw of zwart hier
*bij opschrijft.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Royal blue mag ook, en als ze ze alledrie hebben wil ik wel van alledrie een pakje
WAT DENK JE NOU ZELF????????quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Rood ofzo hoef je ook niet? Of oranje, geel, groen, ik noem maar wat?
Ja, kloptquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens nu net mn eerste vulling leeg, toch wel 2 weken mee geschreven.
Vroeger spaarden we altijd die balletjes van die kleine vullingen en ik vraag me af waarom we dat deden
Jamaar wat deden we met die rommel?quote:
Jaaaa ik ook!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens nu net mn eerste vulling leeg, toch wel 2 weken mee geschreven.
Vroeger spaarden we altijd die balletjes van die kleine vullingen en ik vraag me af waarom we dat deden
Ik bewaarde ze altijd in mijn etui geen idee waaromquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar wat deden we met die rommel?
Ja doe datquote:
Ik propte ze allemaal in een lege vulling, maar het zal toch een doel gehad hebben?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik bewaarde ze altijd in mijn etui geen idee waarom
waaaaaaaaaaaaroooooooooooooom?quote:
Nee, niet echtquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik propte ze allemaal in een lege vulling, maar het zal toch een doel gehad hebben?
Wij niet, vertelquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij maakte ook lijmballen op school.
Niet?quote:
Van die schoollijm op je handen gieten en dan onder de kraan houden krijg je zo'n doorzichtig stuk opgedroogde lijm wat nog wel zacht is. Kun je vormen van maken ed. Doen de kinderen nu nog als ze de kans krijgen.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Wel zakken smurfensnot op de basisschool, thuis stiekem maken van alles wat dr op de badkamer stond en ze dan in je tas proppen en vergeten en dan gingen ze stuk en zo
Ja ik ook maar niet in mn parker want daar moeten parkervullingen inquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:35 schreef Nonneke het volgende:
De balletjes spaarde ik ook op de basisschool (samen met lijmballetjes![]()
)
Wij deden altijd 2 kleine inktpatroontjes in een pen, dat paste precies
Misschien passen er nu twee van die kleintjes inquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik ook maar niet in mn parker want daar moeten parkervullingen in
En mn moeder maar schreeuwen altijd he.quote:
Nee dat stonkquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Smurfensnot idd van afwasmiddel.
*proest*quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En mn moeder maar schreeuwen altijd he.
HOE KAN DIE WASVERZACHTER NU WEER OP ZIJN????????
WAAR IS ALLE DOUCHEGEL GEBLEVEN?????????????
IK HAD NET NIEUW WASMIDDEL GEKOCHT, DAT KAN NOOIT OP ZIJN, WIE ZUIPT HET STIEKEM????????
En dan een week later:quote:
Maar dreft stinkt toch, het moest juist heerlijk ruiken en mooi blauw of paars zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij maakte het altijd van dreft afwasmiddel.
Als ik in bad ging mikte ik wel alles wat op de badrand stond erin.
Oh he he, ze hebben eindelijk een echte artiest gevonden.quote:
Dit weekend toch ook een echtequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh he he, ze hebben eindelijk een echte artiest gevonden.
Ok op Duffy en Ilse na
Kweetnie wie, en nee ik weet t nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit weekend toch ook een echte![]()
En heb je gelezen hoe het met stemmen gaat, ik vind het echt met de dag debieler worden
Hoi AHquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:43 schreef Pagan het volgende:
pics staan op de bekende camera die gaan we straks legen
zal nu eerst even binnen 15 minuten nog 2 bomen naar beneden raggen
grtjes asfalthooligan
Volendam-importquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kweetnie wie, en nee ik weet t niet
Dan had jij wel gelijk dat de coaches het laatste woord hebben.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volendam-import
Publiek en coaches mogen nu beide 100% verdelen over de 2 kandidaten (per team dus). Dus stel dat iemand 20% van de stemmen krijgt en de coaches zeggen 'Wij zetten onze 100% op die persoon', dan kan zo iemand dus op 120 uitkomen, en doorgaan.
En in de finale is het volgens mij hetzelfde, maar dan tellen ook de singleverkopen nog mee ofzoJohn weet het wel te melken
Idd, dus die coaches kunnen eigenlijk nog zo de publieksstem naast zich neerleggenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:52 schreef oh-oh het volgende:
De opzet blijft geniaal maar de uitvoering laat echt nog wel wat te wensen over
Mja grootste deel Nl zal wel meedoen anders zullen de dit niet doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Idd, dus die coaches kunnen eigenlijk nog zo de publieksstem naast zich neerleggen
En hoe ze dat ook in die finale willen melkenén blijven smsen, én singleverkoop meetellen
Uhhhh.... ziek wellicht?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Godverdomme , het kotsen begint weer hier, echt fijn, das nu al de derde dag op rij dat ie aan het eind van de middag begint met spugen, was dat nou weer voor iets vaags?
Overdag niet en alleen 's avonds en 's nachts?quote:
Als ie overdag eet en dat verteert niet, dan moet het er aan het einde van de dag weer uit. Denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Overdag niet en alleen 's avonds en 's nachts?
Dat is toch best vreemd?
Nou ja hij eet 's ochtends een paar brokjes, amper wat en die blijven er in, het avondeten kwam er wel heel snel uit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ie overdag eet en dat verteert niet, dan moet het er aan het einde van de dag weer uit. Denk ik
Mmm, wel raarquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja hij eet 's ochtends een paar brokjes, amper wat en die blijven er in, het avondeten kwam er wel heel snel uit.
Als ie morgen nog zo loopt te kotsen maar ff langs de da, hij zal wel gewoon iets debiels gevreten hebben.
Hmm licht verteerbaard avondeten doen dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja hij eet 's ochtends een paar brokjes, amper wat en die blijven er in, het avondeten kwam er wel heel snel uit.
Als ie morgen nog zo loopt te kotsen maar ff langs de da, hij zal wel gewoon iets debiels gevreten hebben.
Dagje vasten zou m mss goed doen maar dat doen we maar niet, dan breekt ie echt de kiet af denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm licht verteerbaard avondeten doen dan?
Dagje rlijstquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dagje vasten zou m mss goed doen maar dat doen we maar niet, dan breekt ie echt de kiet af denk ik
Thnx voor het kijken poepje!quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:44 schreef Qwea het volgende:
Ff snel vanuit de auto... die grote zijn alleen nog in groen, blauw zwart en rood. Die kleintjes zijn er wel in die kleuren die je wil oh-oh. Alleen niet hier ook. Ja, wel maar afname = 30stuks.2 kleintjes op elkaar moet ook passen. Speciale winkel in adam heb ze wel. Daar ga ik binnen 4 weken heen dus dan wil ik wel ff kijken voor je.
Ja dat weet ik ook wel maar vanavond gaat dat niet lukkenquote:
Oh ik moet zeggen het stinkt totaal niet gelukkig, ik vind het opruimen ook geen ramp, maar wel als ie op onmogelijke plekken kotst zoals onder de verwarming , hier achter rekken, of in mn trui, of in mn bedquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap met Sjon.
Hier spuugde Rossi laatst 's nachts de hele overloop onder niet een beetje maar echt heel veel op 3 plekken. Echt die ranzige geur zorgde bij mij al voor ook ritje WC. Gelukkig heeft vriend het opgeruimd.
Pongquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
kijk eens wat ik net heb aangeslingerd
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:57 schreef Nonneke het volgende:
wat leuk een ataridie moet ik ook nog ergens hebben
![]()
Nou hier was een overvliegende vogel ook flink ziek, er ligt me toch een mega schijt op het terrasLijkt wel alsof het beest compleet uit elkaar gespat is
Zo maar even opruimen voor het Sylver opvalt en ze denkt
![]()
Nee wel yoghurt, rijst en kipquote:
Ga je curry maken voor Sjon?quote:
Graag gedaan. Als ik in Amsterdam ben dan kijk ik ook nog wel ff voor je!!quote:
top manquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:16 schreef Pagan het volgende:
Alle bomen zijn naar benee
Ik ben kapot ,maar het is klaar.
Zal zo nog aan de macaroni en dan snel langs bij yska
Hij heeft alleen nog wat hulp nodig met houtsnippers te ver rijden en de takken op te ruimen
het lukt hem gewoon niet terwijl de wil er wel is
Voor foto,s van de hobby dag (gewoon even heerlijk na 2 jaar me oude beroep te doen)
grtjes asfalthoolie
http://s80.photobucket.com/albums/j170/asfalthooligan/hobby/
Ga je dan naar Akkerman? Dat vind ik zo'n toffe winkelquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:24 schreef Qwea het volgende:
Graag gedaan. Als ik in Amsterdam ben dan kijk ik ook nog wel ff voor je!!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:16 schreef Pagan het volgende:
Hij heeft alleen nog wat hulp nodig met houtsnippers te ver rijden en de takken op te ruimen
Voor foto,s van de hobby dag (gewoon even heerlijk na 2 jaar me oude beroep te doen)
grtjes asfalthoolie
AH, je bent super!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:16 schreef Pagan het volgende:
grtjes asfalthoolie
Ik denk overigens dat je het best warm krijgt van dat zagenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:59 schreef Pagan het volgende:
en gewoon in het t shirt he kou is een emotie en emoties kun je uitschakelen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:59 schreef Pagan het volgende:
en gewoon in het t shirt he kou is een emotie en emoties kun je uitschakelen
Mijn moeders slaapkamer is daar twee weken geleden van uitgefikt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die van jou was nog duurder, een eenpersoons elektrische deken kost vaak maar 20 euro of zo
Geen idee, moet je er iets vandaan hebben? Dan kan ik er wel langsquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ga je dan naar Akkerman? Dat vind ik zo'n toffe winkel
Oei, hoe kwam dat?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:34 schreef nokwanda het volgende:
Mijn moeders slaapkamer is daar twee weken geleden van uitgefikt.
Nee hoor, maar ik keek daar altijd graag rond toen ik in Amsterdam studeerdequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:38 schreef Qwea het volgende:
Geen idee, moet je er iets vandaan hebben? Dan kan ik er wel langs
Oohquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik keek daar altijd graag rond toen ik in Amsterdam studeerde
Ah dank je wel voor het vragen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:06 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh alleen blauw en zwart helaas
Poepbruin, prachtig,groen is ook mijn kleur niet, maar heel erg bedankt voor de moeitequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef Ynske het volgende:
@ohoh, hier hebben ze op t moment alleen Permanent-Bruin
maar komen misschien binnenkort andere kleuren binnen zei die meneer
en hier kun je de groene bestellen
Oh, mss toch maar een ander kado voor Chico bedenken danquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn moeders slaapkamer is daar twee weken geleden van uitgefikt.
Ik ga wel es ff voor je in Amsterdam kijken bij wat winkels. En in Alkmaar zit ook nog zo'n winkel ergens. Daar ben ik eind deze maand weer alst goeie is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah dank je wel voor het vragen!
[..]
Poepbruin, prachtig,groen is ook mijn kleur niet, maar heel erg bedankt voor de moeite
[..]
Oh, mss toch maar een ander kado voor Chico bedenken dan![]()
En hulde voor AH![]()
![]()
De boodschappen zijn binnen en opgeruimd, de honden hebben gegeten, en mn pizza is bijna klaar
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar die hebben ze hier ook, die hoef ik nie
Volgens mij heb ik het je al eens gevraagd hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah dank je wel voor het vragen!
[..]
Poepbruin, prachtig,groen is ook mijn kleur niet, maar heel erg bedankt voor de moeite
[..]
Oh, mss toch maar een ander kado voor Chico bedenken dan![]()
En hulde voor AH![]()
![]()
De boodschappen zijn binnen en opgeruimd, de honden hebben gegeten, en mn pizza is bijna klaar
Electrische deken was opeens defect. De sprei heeft erger voorkomen, maar het bed was helemaal in de hens. Dat is er met haast door het raam uitgewerkt en daar kwam een steekvlam uit. De hele kamer vol rook en roet. Schoonmaakbedrijf heeft er twee dagen werk aan gehad en alles moest vernieuwd. Vloerbedekking, bed, beddegoed, schilderen.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Electrische deken was opeens defect. De sprei heeft erger voorkomen, maar het bed was helemaal in de hens. Dat is er met haast door het raam uitgewerkt en daar kwam een steekvlam uit. De hele kamer vol rook en roet. Schoonmaakbedrijf heeft er twee dagen werk aan gehad en alles moest vernieuwd. Vloerbedekking, bed, beddegoed, schilderen.
Jee, dat is schrikken! Zelf heeft ze niks?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:50 schreef nokwanda het volgende:
Electrische deken was opeens defect. De sprei heeft erger voorkomen, maar het bed was helemaal in de hens. Dat is er met haast door het raam uitgewerkt en daar kwam een steekvlam uit. De hele kamer vol rook en roet. Schoonmaakbedrijf heeft er twee dagen werk aan gehad en alles moest vernieuwd. Vloerbedekking, bed, beddegoed, schilderen.
Je bent een poepiedoepiequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Naja, dat zeg ik... ik kijk wel ff in Emmen, Alkmaar en Amsterdam
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee dat zal idd erg proppen worden voor em om er helemaal op te passenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je bent een poepiedoepie![]()
![]()
![]()
@Non, hij heeft ook al twee hittepitkussentjes, ik wilde graag zo een ding waar ie met zn hele lijf op kan
Ik ben er zelf niet zo een fan van, ik koop ze echt alleen voor de hondenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:59 schreef Cat22 het volgende:
Wat is nog lekkerder dan een paar slagroomsoesjes?
Nou?
Nou?![]()
Heel veel slagroomsoesjes!
Dan hebben je honden in ieder geval een goede smaak.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben er zelf niet zo een fan van, ik koop ze echt alleen voor de honden
Met die jongen die je niet mee durft te vragen naar de sauna?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:07 schreef Ynske het volgende:
slagroomsoesjes, nee niet mijn ding
oef, vanaaf maar op tijd naar bed, was gister pas om 1 uur thuiswas ietwat ontzettend gezellig bij afspraak
vanmorgen weer op naar cursus, gaat lekker
Oei zeg, zullen jullie geschrokken zijn!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oh echt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:07 schreef Ynske het volgende:
slagroomsoesjes, nee niet mijn ding
oef, vanaaf maar op tijd naar bed, was gister pas om 1 uur thuiswas ietwat ontzettend gezellig bij afspraak
vanmorgen weer op naar cursus, gaat lekker
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
sorry, ietwat veel
nouja zo loop ik ook rond, steeds met een grijns op mn kop
quote:
Leuk voor je!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
sorry, ietwat veel
nouja zo loop ik ook rond, steeds met een grijns op mn kop
Miste je alquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs, deze week werk ik zo'n 44 uur schat ik. En morgen de halve dag bezig met voorbereidingen voor een verrassingsconcert.
[..]
Leuk voor je!
Had je laten liggenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Oeh Yns heb je een baan en een vriendje?
![]()
Ik ben net de slaapkamer maar es ff aan gaan pakken, gedroogde kots ruimen is stukken minder prettig dan natte warme
Oeh ja. S'nachts opruimenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie het simpelweg niet in het donker zonder bril, dus dr was wel wat blijven liggen ja
werk jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Oeh Yns heb je een baan en een vriendje?
![]()
Ik ben net de slaapkamer maar es ff aan gaan pakken, gedroogde kots ruimen is stukken minder prettig dan natte warme
Niet echt. Alleen haar hand een beetje verbrand. En haar man die het bed naar buiten heeft gewerkt was kotsmisselijk van de smerige rookwalmen. Maar verder niet. Ze hadden flinke mazzel. 5 minuten later en de hele bovenverdieping had in lichterlaaien gestaan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jee, dat is schrikken! Zelf heeft ze niks?
Wat?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef Rewimo het volgende:
Yns, wat leuk voor je!![]()
Denken we eraan dat WIDM zometeen begint, ladies?
Hoe hebben ze dat dan gedaan? Via het raam?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet echt. Alleen haar hand een beetje verbrand. En haar man die het bed naar buiten heeft gewerkt was kotsmisselijk van de smerige rookwalmen. Maar verder niet. Ze hadden flinke mazzel. 5 minuten later en de hele bovenverdieping had in lichterlaaien gestaan.
Joa, maar ze hebben nu wel een mooie nieuwe slaapkamerquote:
schuin dakraam, en twee eenpersoonsmatrassen en een tweepersoons topmatras. Boxspring was het. Was een beetje proppen, maar hij is een grote stevige man. Mijn moeder was wel wat in paniek, maar hij is best wel bloelkoedigquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Hoe hebben ze dat dan gedaan? Via het raam?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
schuin dakraam, en twee eenpersoonsmatrassen en een tweepersoons topmatras. Boxspring was het. Was een beetje proppen, maar hij is een grote stevige man. Mijn moeder was wel wat in paniek, maar hij is best wel bloelkoedig
Jeetje ja zeg dat wel. Die prop je niet zomaar even erdoor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
schuin dakraam, en twee eenpersoonsmatrassen en een tweepersoons topmatras. Boxspring was het. Was een beetje proppen, maar hij is een grote stevige man. Mijn moeder was wel wat in paniek, maar hij is best wel bloelkoedig
Half uurtje aanzetten voor je gaat slapen en nooit aanlaten als je erin ligt. Dat is regel 1quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:26 schreef Rewimo het volgende:
Eng hoor. Hm. Ik heb ook een elektrieke deken. Die is wel nieuw, dat scheelt hopelijk
Valt wel mee, tijd voor tijd en zo. Als ik overuren uit laat betalen lever ik zoveel in.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Miste je al
Is wel lekker voor de centjes
Jeutje! Wat een schrik!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet echt. Alleen haar hand een beetje verbrand. En haar man die het bed naar buiten heeft gewerkt was kotsmisselijk van de smerige rookwalmen. Maar verder niet. Ze hadden flinke mazzel. 5 minuten later en de hele bovenverdieping had in lichterlaaien gestaan.
Moiquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
Kijkt ieder niemand die vadsige kids?
Zo zaten vanochtend Mudhle, Kay en Kareltje heel geinteresseerd met van die gebogen harige bolletjes en met tikkende pootjes in een kringetje om mijn oordopje dat ik vannacht uit mijn oor had gepeuterd in mijn slaapquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef Cat22 het volgende:
Naartjie heeft nieuw speelgoed: een gekookt minikrieltje.
Ah ja nadeel van overuren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Valt wel mee, tijd voor tijd en zo. Als ik overuren uit laat betalen lever ik zoveel in.
Jaiks wat een engerd. Nee zit arresten uit te tikken.quote:
Jeweetquote:
Niet haten op Heidiquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaiks wat een engerd. Nee zit arresten uit te tikken.
HEEJquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaiks wat een engerd. Nee zit arresten uit te tikken.
Niks mis met scheeltjes.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEEJDaar kan ze niks aan doen, dat ze zo geboren is
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef Ml-etje het volgende:
Wie is Heidi? En ik vind het soort engniet de oogjes
quote:
Ze is zo geboren, dus denk dat ze niet beter weet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef nokwanda het volgende:
Ik vind haar wel leuk, die Heidi. Ik hoop alleen dat ze geen koppijn heeft
Vast niet, als ze zo geboren isquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef nokwanda het volgende:
Ik vind haar wel leuk, die Heidi. Ik hoop alleen dat ze geen koppijn heeft
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze is zo geboren, dus denk dat ze niet beter weet?
GMTAquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vast niet, als ze zo geboren is
Gelukkig maar dat ik je daar nu dan even op wijsquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ook goedenavond, geen idee dat er een fantopic is
Zo is ze een stuk minder eng dan van heul dichtbijquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)i_in_voetsporen.html
Ik krabbel zo nog even terugquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:52 schreef oh-oh het volgende:
Hee daar is Anne door de kast het achterhuis uitgekrabbeld
Ik zie het! En bedankt dat je een nieuw topic hebt geopendquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:52 schreef tombolafan het volgende:
Greys
Er zijn al 2 afspraken gemaakt door delete-winnaars
Dat eten en al die bergen snoepquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
Echt al die ouders leven echt in denial ofzoDie kinderen zijn minstens 2,5x zo zwaar dan normaal, en ze omschrijven het allemaal als 'een beetje flink'
Nee hoor , dat is een van de vele kinderen van Baruch, de tweede zoon, degene die niet in de maatschap zit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
hey oh-oh
Wie is Yehudi Moszkowicz, is dat de geheime bastaardzoon ofzo?
Las er nu iets over, verder nooit wat van gehoordquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor , dat is een van de vele kinderen van Baruch, de tweede zoon, degene die niet in de maatschap zit.
Why?
Hij is ook advocaat, of jurist ieg, ik heb hem wel es gesproken aardige jongen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Las er nu iets over, verder nooit wat van gehoord
Baruch vind ik wel mooi, zo in en in Joods ( net als Yehudi ).quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind Bram (Abraham) toch een veel leukere naam dan Baruch
Jongetje dat ik ken heet ook zo, best een mooie naamquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Baruch vind ik wel mooi, zo in en in Joods ( net als Yehudi ).
Maar Baruch noemt iedereen eigenlijk gewoon Robbie, hij zelf noemt zich ook Robbie.
Haha grappigquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:03 schreef Oognip het volgende:
Hoi!
Als onderstaand reclamefilmpje bij de kattenbezitters hier op tv komt, worden jullie katten dan ook helemaal lijp? Muis doet dit altijd en toen ik het filmpje net op youtube afspeelde, zette ik mijn laptop op de grond en ging hij de kat slaan. Vind het heel apart, want hij doet het echt alleen bij deze reclame.
Baruch of Yehudi?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jongetje dat ik ken heet ook zo, best een mooie naam
Mohammed?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat het Joodse namen zijn wist ik wel maar goed ik hou gewoon meer van namen die je wat vaker hoort denk ik.
Nou ja ik vind die namen ook alleen maar mooi voor joden hoor, ik zou mn kind nooit zo noemenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat het Joodse namen zijn wist ik wel maar goed ik hou gewoon meer van namen die je wat vaker hoort denk ik.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha grappigik spoelde net terug om dat filmpje aan m'n vriendin te laten zien omdat een van onze katten sinds kort ook zo op de verwarming ligt
![]()
tenminste, bij ons hangt er een vensterbank boven, dus ze ligt daar op. Maar dan gaat ze ook zo kroelen
Neequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:08 schreef Oognip het volgende:
[..]Maar dus niet als je het filmpje aan ze laat zien?
Ik ken zelfs een Aharon, ook joodsquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet wel dat ik als kind een keer een oorlogsboek las met de naam Aaron en die dubbele A vond ik maar apart. Ik kende toen alleen nog maar de variatie Aron.
Neehee snap dat dan, er zat geen dressing op!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
Die mensen zijn ook zo domVreet dat jong een dikke vette hamburger met dikke laag bacon er op, máár met komkommer, sla, en tomaat... dús het is gezond
Vind het echt zo raar hoe er tegen die kinderen wordt gedaan. Die moeder van dat jochie "ja wij zien wel in dat ie nu gezonder moet eten maar dat moet hij ook zien" echt wtf, wie haalt hier de boodschappen en wie is hier de baas?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neehee snap dat dan, er zat geen dressing op!
Heel joods gezinquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Baruch of Yehudi?
Ik heb altijd een zwak gehad voor die echte Joodse namen
quote:Past zo mooi bij elkaar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door tombolafan op 13-01-2011 21:25:09 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Tamara vind ik dan gelijk heel ordi.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
Tamar vind ik ook wel mooi, maar dan denk ik toch Tamara, dat klinkt wat zachter en vrouwelijker
Dodge gaat vaak bij Samara liggen als ze slaapt of ziek isquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ha Senes hoe is het met de zieke?
Houden je katten d'r een beetje gezelschap?
Ja ik ken ook teveel ordi Tamara's om m'n kind ooit zo te noemen, maar als naam vind ik het dan +a weer net wat leukerquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tamara vind ik dan gelijk heel ordi.
Tamar heeft veel meer klasse vind ik.
Ik moet dan denken aan deze Limburgse hit![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:22 schreef ferrari_rood het volgende:
LL ik ben niet katholiek het kindje wordt ook niet gedoopt. Vriend is katholiek en ik Protestant en we zijn niet getrouwd. Het krijgt wel meerdere namen en die noem ik doopnamen.
Lief van Dodge
Ik heb weer een zwaantje op bed
Ik vind qua meiden gewoon die korte vrouwelijke en wat 'klassieke' namen wel mooiquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:22 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, ik hou helemaal niet van die hele gewone namen eigenlijk.
Maar ook niet van die gemaakte hippe namen en zo
Ik vind jouw naam echt niet superexotisch of zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb geen gewone naam. Maar daarom kies ik wel eerder voor een "normale" naam.
Prima. Rossi is een puber en Zorro komt telkens bij me als ik naar mijn grote vriend moet al vind ik dat zelf wat minder prettig.quote:
Liz of Lis vind ik dan weer leuker, en Emma vind ik erg kak, net als Sofie.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind qua meiden gewoon die korte vrouwelijke en wat 'klassieke' namen wel mooi
Lisa
Emma
Anna
Is die ook niet maar je hoort hem amper net opgezocht 12x gegeven in 2010.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind jouw naam echt niet superexotisch of zo
Yehudi vind ik prachtigquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Baruch vind ik wel mooi, zo in en in Joods ( net als Yehudi ).
Maar Baruch noemt iedereen eigenlijk gewoon Robbie, hij zelf noemt zich ook Robbie.
Ook mooi, maar dan als tweede naam ofzoquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Liz of Lis vind ik dan weer leuker, en Emma vind ik erg kak, net als Sofie.
Anna of Anne is saai maar wel ok.
Doe mij maar een Ava
Yups ik ook, maar dan wel voor een Jood, niet voor een aardappelboer of zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal hem zo weer weg
Oh ik vind het prima bij elkaar passen eigenlijkquote:
Das echt zo een hockeynaamquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
En Emma is wel kak ja, nu ik er over denk
Anna Ava?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook mooi, maar dan als tweede naam ofzo
Wil ik best doen maar tis toch al totaal niet googlebaar, zo een standaard naam en dan ook nog met spatiequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:27 schreef ferrari_rood het volgende:
oh-oh wil jij de naam ook even uit de quote halen?
Femke vind ik stomquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
Fleur is ook wel leukmaar echt zo'n modenaam geweest de afgelopen jaren, net als Femke ofzo
Ik ook, sinds Halsemaquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Femke vind ik stom
Ik vind Lena leuk
En ik hou van scandinavische namen voor jongens
Eli vind ik mooi. En de naam van de nieuwe spruit hier die ieder moment kan komen vind ik wel grappig, niet echt mooi en ik vrees voor allerlei associaties die je niet wilquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Er zijn ook best veel mooie Moslimnamen hoor, maar ik zou mn kind ook nooit een Moslimnaam geven.
Alhoewel ik bijvoorbeeld Mo voor een jongen keileuk vind, maar dat meer omdat het Morris, Mohammed of Mozes kan zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Oh dat lijkt me dan echt een kwelling, dat soort namen. Net als je kind Apple noemen ofzo. Instant verneukte jeugd en overal waar je komt gepest worden. Noem dan een kat zo ofzoquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef ferrari_rood het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal hem zo weer wegheb ik dat net gemist... damn
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Waarom is Ice een kwelling?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me dan echt een kwelling, dat soort namen. Net als je kind Apple noemen ofzo. Instant verneukte jeugd en overal waar je komt gepest worden. Noem dan een kat zo ofzo
Ice Ice babyquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me dan echt een kwelling, dat soort namen. Net als je kind Apple noemen ofzo. Instant verneukte jeugd en overal waar je komt gepest worden. Noem dan een kat zo ofzo
Ja, dat vind ik ook jammer...quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Lena vind ik ook leuk maar das echt een modenaampje nu ook![]()
En Femke vind ik echt een lelijke lompe baggernaam, zo heette Kees toen ze hier kwam
maar mop, jouw naam staat dr helemaal niet bijquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar mensen die mee lezen linken ons wel aan elkaar. Van mij zijn er maar weinig en icm met haar naam al helemaal
Weet je mijn echte voornaam?quote:
Het lijkt me wel wat kilquote:
Dat staat toch in de rest van het bericht.quote:
Ah, okayquote:
Nou ja, ik zou het ook niet leuk vinden als ik zo heet.quote:
Tegelijk maakt het geen drol uit. Als je als kind pispaal bent heeft je naam er weinig mee te maken. Dan ben je dat toch wel. Of juist niet, al heb je de meest achterlijke naamquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat staat toch in de rest van het bericht.
Ik vind dat je zeker bij kinderen ook echt wel even kan kijken naar waar het op rijmt, of hoe andere kids het zien. Je hoeft echt niet je kinderen maar Jan of Piet te noemen, maar met die naam van Nok ook... zijn toch wel dingen waar kinderen snel om gaan lachen of rare naampjes van maken...
Je hoeft niet alleen te doen wat jij zelf leuk vind en het kind moet er maar mee leven...
Omdat het een engels woord is voor ijs. Niet echt warm/aardig imo. Omdat ik het link aan gagsta. Omdat het kind altijd moet uitleggen hoe je het schrijft. Omdat het kind gegarandeerd regelmatig bij jongetjes ingedeeld gaat worden. En ik kan nog wel wat persoonlijke bezwaren verzinnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |