Pongquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
kijk eens wat ik net heb aangeslingerd
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:57 schreef Nonneke het volgende:
wat leuk een ataridie moet ik ook nog ergens hebben
![]()
Nou hier was een overvliegende vogel ook flink ziek, er ligt me toch een mega schijt op het terrasLijkt wel alsof het beest compleet uit elkaar gespat is
Zo maar even opruimen voor het Sylver opvalt en ze denkt
![]()
Nee wel yoghurt, rijst en kipquote:
Ga je curry maken voor Sjon?quote:
Graag gedaan. Als ik in Amsterdam ben dan kijk ik ook nog wel ff voor je!!quote:
top manquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:16 schreef Pagan het volgende:
Alle bomen zijn naar benee
Ik ben kapot ,maar het is klaar.
Zal zo nog aan de macaroni en dan snel langs bij yska
Hij heeft alleen nog wat hulp nodig met houtsnippers te ver rijden en de takken op te ruimen
het lukt hem gewoon niet terwijl de wil er wel is
Voor foto,s van de hobby dag (gewoon even heerlijk na 2 jaar me oude beroep te doen)
grtjes asfalthoolie
http://s80.photobucket.com/albums/j170/asfalthooligan/hobby/
Ga je dan naar Akkerman? Dat vind ik zo'n toffe winkelquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:24 schreef Qwea het volgende:
Graag gedaan. Als ik in Amsterdam ben dan kijk ik ook nog wel ff voor je!!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:16 schreef Pagan het volgende:
Hij heeft alleen nog wat hulp nodig met houtsnippers te ver rijden en de takken op te ruimen
Voor foto,s van de hobby dag (gewoon even heerlijk na 2 jaar me oude beroep te doen)
grtjes asfalthoolie
AH, je bent super!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:16 schreef Pagan het volgende:
grtjes asfalthoolie
Ik denk overigens dat je het best warm krijgt van dat zagenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:59 schreef Pagan het volgende:
en gewoon in het t shirt he kou is een emotie en emoties kun je uitschakelen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:59 schreef Pagan het volgende:
en gewoon in het t shirt he kou is een emotie en emoties kun je uitschakelen
Mijn moeders slaapkamer is daar twee weken geleden van uitgefikt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die van jou was nog duurder, een eenpersoons elektrische deken kost vaak maar 20 euro of zo
Geen idee, moet je er iets vandaan hebben? Dan kan ik er wel langsquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ga je dan naar Akkerman? Dat vind ik zo'n toffe winkel
Oei, hoe kwam dat?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:34 schreef nokwanda het volgende:
Mijn moeders slaapkamer is daar twee weken geleden van uitgefikt.
Nee hoor, maar ik keek daar altijd graag rond toen ik in Amsterdam studeerdequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:38 schreef Qwea het volgende:
Geen idee, moet je er iets vandaan hebben? Dan kan ik er wel langs
Oohquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik keek daar altijd graag rond toen ik in Amsterdam studeerde
Ah dank je wel voor het vragen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:06 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh alleen blauw en zwart helaas
Poepbruin, prachtig,groen is ook mijn kleur niet, maar heel erg bedankt voor de moeitequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef Ynske het volgende:
@ohoh, hier hebben ze op t moment alleen Permanent-Bruin
maar komen misschien binnenkort andere kleuren binnen zei die meneer
en hier kun je de groene bestellen
Oh, mss toch maar een ander kado voor Chico bedenken danquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn moeders slaapkamer is daar twee weken geleden van uitgefikt.
Ik ga wel es ff voor je in Amsterdam kijken bij wat winkels. En in Alkmaar zit ook nog zo'n winkel ergens. Daar ben ik eind deze maand weer alst goeie is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah dank je wel voor het vragen!
[..]
Poepbruin, prachtig,groen is ook mijn kleur niet, maar heel erg bedankt voor de moeite
[..]
Oh, mss toch maar een ander kado voor Chico bedenken dan![]()
En hulde voor AH![]()
![]()
De boodschappen zijn binnen en opgeruimd, de honden hebben gegeten, en mn pizza is bijna klaar
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar die hebben ze hier ook, die hoef ik nie
Volgens mij heb ik het je al eens gevraagd hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah dank je wel voor het vragen!
[..]
Poepbruin, prachtig,groen is ook mijn kleur niet, maar heel erg bedankt voor de moeite
[..]
Oh, mss toch maar een ander kado voor Chico bedenken dan![]()
En hulde voor AH![]()
![]()
De boodschappen zijn binnen en opgeruimd, de honden hebben gegeten, en mn pizza is bijna klaar
Electrische deken was opeens defect. De sprei heeft erger voorkomen, maar het bed was helemaal in de hens. Dat is er met haast door het raam uitgewerkt en daar kwam een steekvlam uit. De hele kamer vol rook en roet. Schoonmaakbedrijf heeft er twee dagen werk aan gehad en alles moest vernieuwd. Vloerbedekking, bed, beddegoed, schilderen.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Electrische deken was opeens defect. De sprei heeft erger voorkomen, maar het bed was helemaal in de hens. Dat is er met haast door het raam uitgewerkt en daar kwam een steekvlam uit. De hele kamer vol rook en roet. Schoonmaakbedrijf heeft er twee dagen werk aan gehad en alles moest vernieuwd. Vloerbedekking, bed, beddegoed, schilderen.
Jee, dat is schrikken! Zelf heeft ze niks?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:50 schreef nokwanda het volgende:
Electrische deken was opeens defect. De sprei heeft erger voorkomen, maar het bed was helemaal in de hens. Dat is er met haast door het raam uitgewerkt en daar kwam een steekvlam uit. De hele kamer vol rook en roet. Schoonmaakbedrijf heeft er twee dagen werk aan gehad en alles moest vernieuwd. Vloerbedekking, bed, beddegoed, schilderen.
Je bent een poepiedoepiequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Naja, dat zeg ik... ik kijk wel ff in Emmen, Alkmaar en Amsterdam
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee dat zal idd erg proppen worden voor em om er helemaal op te passenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je bent een poepiedoepie![]()
![]()
![]()
@Non, hij heeft ook al twee hittepitkussentjes, ik wilde graag zo een ding waar ie met zn hele lijf op kan
Ik ben er zelf niet zo een fan van, ik koop ze echt alleen voor de hondenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:59 schreef Cat22 het volgende:
Wat is nog lekkerder dan een paar slagroomsoesjes?
Nou?
Nou?![]()
Heel veel slagroomsoesjes!
Dan hebben je honden in ieder geval een goede smaak.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben er zelf niet zo een fan van, ik koop ze echt alleen voor de honden
Met die jongen die je niet mee durft te vragen naar de sauna?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:07 schreef Ynske het volgende:
slagroomsoesjes, nee niet mijn ding
oef, vanaaf maar op tijd naar bed, was gister pas om 1 uur thuiswas ietwat ontzettend gezellig bij afspraak
vanmorgen weer op naar cursus, gaat lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |