*opschrijft. Moet om 17u daar zijn. Dus ik ga rond een uur of half 5 wel ff kieken bij Egner danquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lange moet ik hebben en turquoise of paarse , liefst alletwee natuurlijk
Lange dus he, geen kortequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
*opschrijft. Moet om 17u daar zijn. Dus ik ga rond een uur of half 5 wel ff kieken bij Egner dan
Jezus fuck, 32.50?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:16 schreef Rewimo het volgende:
Nog een kussen: http://www.4launch.nl/sho(...)0x30cm--wit-/beslist
Hier is ie 25: http://shop7.iceshop.nl/v(...)paign=prijsvergelijkquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb je die vullingen nu nog niet oh-oh?
Die van jou was nog duurder, een eenpersoons elektrische deken kost vaak maar 20 euro of zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:17 schreef ElisaB het volgende:
Wij hadden er twee gekocht toen Pluim kittens had gekregen
Graag, maar mss dat Qwea ze morgen kan kopen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Wil je dat ik het vanavond even vraag voor je?
Ik vind alleen kleintjes, maar ze zijn niet zo duur via amazon.de: http://www.amazon.de/Park(...)id=1294928412&sr=1-3quote:
1.50 per stukquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vind alleen kleintjes, maar ze zijn niet zo duur via amazon.de: http://www.amazon.de/Park(...)id=1294928412&sr=1-3
En hier via Ebay.de nog de grote: http://cgi.ebay.de/Parker(...)&hash=item483e71648c
Turquoise of paars, en dr is ook nog een hele mooie felblauwe, maar ik weet niet hoe die heetquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kan het altijd vragen. Welke kleuren wil je?
Oh dat is nog goedkoper dan in de winkel, ff zien wat de verzendkosten zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, per 5, knurft
Heb ook de paarse: http://www.amazon.de/Park(...)id=1294928663&sr=8-2
Royal blue denk ik. Die is er wel in grote patronen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Turquoise of paars, en dr is ook nog een hele mooie felblauwe, maar ik weet niet hoe die heet
Dat zijn kleintjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, per 5, knurft
Heb ook de paarse: http://www.amazon.de/Park(...)id=1294928663&sr=8-2
Ja, die vind ik helemaal niet in grote.quote:
Ja maar dus ook niet meer te krijgen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Royal blue denk ik. Die is er wel in grote patronen.
Vanaaf! Niet morgenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Graag, maar mss dat Qwea ze morgen kan kopen.
En Baaf had ook al bij een parker dealer gevraagd, ze zijn er gewoon niet meer, alleen nog inkt met vulpatronen.
Royal blue mag ook, en als ze ze alledrie hebben wil ik wel van alledrie een pakjequote:
Oh nog beterquote:
Maar die kleintjes, die passen toch ook helemaal nie?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, die vind ik helemaal niet in grote.
Rood ofzo hoef je ook niet? Of oranje, geel, groen, ik noem maar wat?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar dus ook niet meer te krijgen.
Ze verkopen echt alleen nog maar dat lelijk donkerblauw of zwart hier
http://cgi.ebay.de/TINTEN(...)&hash=item2eb2275d4cquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:27 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar dus ook niet meer te krijgen.
Ze verkopen echt alleen nog maar dat lelijk donkerblauw of zwart hier
*bij opschrijft.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Royal blue mag ook, en als ze ze alledrie hebben wil ik wel van alledrie een pakje
WAT DENK JE NOU ZELF????????quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Rood ofzo hoef je ook niet? Of oranje, geel, groen, ik noem maar wat?
Ja, kloptquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens nu net mn eerste vulling leeg, toch wel 2 weken mee geschreven.
Vroeger spaarden we altijd die balletjes van die kleine vullingen en ik vraag me af waarom we dat deden
Jamaar wat deden we met die rommel?quote:
Jaaaa ik ook!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens nu net mn eerste vulling leeg, toch wel 2 weken mee geschreven.
Vroeger spaarden we altijd die balletjes van die kleine vullingen en ik vraag me af waarom we dat deden
Ik bewaarde ze altijd in mijn etui geen idee waaromquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar wat deden we met die rommel?
Ja doe datquote:
Ik propte ze allemaal in een lege vulling, maar het zal toch een doel gehad hebben?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik bewaarde ze altijd in mijn etui geen idee waarom
waaaaaaaaaaaaroooooooooooooom?quote:
Nee, niet echtquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik propte ze allemaal in een lege vulling, maar het zal toch een doel gehad hebben?
Wij niet, vertelquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij maakte ook lijmballen op school.
Niet?quote:
Van die schoollijm op je handen gieten en dan onder de kraan houden krijg je zo'n doorzichtig stuk opgedroogde lijm wat nog wel zacht is. Kun je vormen van maken ed. Doen de kinderen nu nog als ze de kans krijgen.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Wel zakken smurfensnot op de basisschool, thuis stiekem maken van alles wat dr op de badkamer stond en ze dan in je tas proppen en vergeten en dan gingen ze stuk en zo
Ja ik ook maar niet in mn parker want daar moeten parkervullingen inquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:35 schreef Nonneke het volgende:
De balletjes spaarde ik ook op de basisschool (samen met lijmballetjes![]()
)
Wij deden altijd 2 kleine inktpatroontjes in een pen, dat paste precies
Misschien passen er nu twee van die kleintjes inquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik ook maar niet in mn parker want daar moeten parkervullingen in
En mn moeder maar schreeuwen altijd he.quote:
Nee dat stonkquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Smurfensnot idd van afwasmiddel.
*proest*quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En mn moeder maar schreeuwen altijd he.
HOE KAN DIE WASVERZACHTER NU WEER OP ZIJN????????
WAAR IS ALLE DOUCHEGEL GEBLEVEN?????????????
IK HAD NET NIEUW WASMIDDEL GEKOCHT, DAT KAN NOOIT OP ZIJN, WIE ZUIPT HET STIEKEM????????
En dan een week later:quote:
Maar dreft stinkt toch, het moest juist heerlijk ruiken en mooi blauw of paars zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij maakte het altijd van dreft afwasmiddel.
Als ik in bad ging mikte ik wel alles wat op de badrand stond erin.
Oh he he, ze hebben eindelijk een echte artiest gevonden.quote:
Dit weekend toch ook een echtequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh he he, ze hebben eindelijk een echte artiest gevonden.
Ok op Duffy en Ilse na
Kweetnie wie, en nee ik weet t nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit weekend toch ook een echte![]()
En heb je gelezen hoe het met stemmen gaat, ik vind het echt met de dag debieler worden
Hoi AHquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:43 schreef Pagan het volgende:
pics staan op de bekende camera die gaan we straks legen
zal nu eerst even binnen 15 minuten nog 2 bomen naar beneden raggen
grtjes asfalthooligan
Volendam-importquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kweetnie wie, en nee ik weet t niet
Dan had jij wel gelijk dat de coaches het laatste woord hebben.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volendam-import
Publiek en coaches mogen nu beide 100% verdelen over de 2 kandidaten (per team dus). Dus stel dat iemand 20% van de stemmen krijgt en de coaches zeggen 'Wij zetten onze 100% op die persoon', dan kan zo iemand dus op 120 uitkomen, en doorgaan.
En in de finale is het volgens mij hetzelfde, maar dan tellen ook de singleverkopen nog mee ofzoJohn weet het wel te melken
Idd, dus die coaches kunnen eigenlijk nog zo de publieksstem naast zich neerleggenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:52 schreef oh-oh het volgende:
De opzet blijft geniaal maar de uitvoering laat echt nog wel wat te wensen over
Mja grootste deel Nl zal wel meedoen anders zullen de dit niet doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Idd, dus die coaches kunnen eigenlijk nog zo de publieksstem naast zich neerleggen
En hoe ze dat ook in die finale willen melkenén blijven smsen, én singleverkoop meetellen
Uhhhh.... ziek wellicht?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Godverdomme , het kotsen begint weer hier, echt fijn, das nu al de derde dag op rij dat ie aan het eind van de middag begint met spugen, was dat nou weer voor iets vaags?
Overdag niet en alleen 's avonds en 's nachts?quote:
Als ie overdag eet en dat verteert niet, dan moet het er aan het einde van de dag weer uit. Denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Overdag niet en alleen 's avonds en 's nachts?
Dat is toch best vreemd?
Nou ja hij eet 's ochtends een paar brokjes, amper wat en die blijven er in, het avondeten kwam er wel heel snel uit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ie overdag eet en dat verteert niet, dan moet het er aan het einde van de dag weer uit. Denk ik
Mmm, wel raarquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja hij eet 's ochtends een paar brokjes, amper wat en die blijven er in, het avondeten kwam er wel heel snel uit.
Als ie morgen nog zo loopt te kotsen maar ff langs de da, hij zal wel gewoon iets debiels gevreten hebben.
Hmm licht verteerbaard avondeten doen dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja hij eet 's ochtends een paar brokjes, amper wat en die blijven er in, het avondeten kwam er wel heel snel uit.
Als ie morgen nog zo loopt te kotsen maar ff langs de da, hij zal wel gewoon iets debiels gevreten hebben.
Dagje vasten zou m mss goed doen maar dat doen we maar niet, dan breekt ie echt de kiet af denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm licht verteerbaard avondeten doen dan?
Dagje rlijstquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dagje vasten zou m mss goed doen maar dat doen we maar niet, dan breekt ie echt de kiet af denk ik
Thnx voor het kijken poepje!quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:44 schreef Qwea het volgende:
Ff snel vanuit de auto... die grote zijn alleen nog in groen, blauw zwart en rood. Die kleintjes zijn er wel in die kleuren die je wil oh-oh. Alleen niet hier ook. Ja, wel maar afname = 30stuks.2 kleintjes op elkaar moet ook passen. Speciale winkel in adam heb ze wel. Daar ga ik binnen 4 weken heen dus dan wil ik wel ff kijken voor je.
Ja dat weet ik ook wel maar vanavond gaat dat niet lukkenquote:
Oh ik moet zeggen het stinkt totaal niet gelukkig, ik vind het opruimen ook geen ramp, maar wel als ie op onmogelijke plekken kotst zoals onder de verwarming , hier achter rekken, of in mn trui, of in mn bedquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap met Sjon.
Hier spuugde Rossi laatst 's nachts de hele overloop onder niet een beetje maar echt heel veel op 3 plekken. Echt die ranzige geur zorgde bij mij al voor ook ritje WC. Gelukkig heeft vriend het opgeruimd.
Pongquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
kijk eens wat ik net heb aangeslingerd
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:57 schreef Nonneke het volgende:
wat leuk een ataridie moet ik ook nog ergens hebben
![]()
Nou hier was een overvliegende vogel ook flink ziek, er ligt me toch een mega schijt op het terrasLijkt wel alsof het beest compleet uit elkaar gespat is
Zo maar even opruimen voor het Sylver opvalt en ze denkt
![]()
Nee wel yoghurt, rijst en kipquote:
Ga je curry maken voor Sjon?quote:
Graag gedaan. Als ik in Amsterdam ben dan kijk ik ook nog wel ff voor je!!quote:
top manquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:16 schreef Pagan het volgende:
Alle bomen zijn naar benee
Ik ben kapot ,maar het is klaar.
Zal zo nog aan de macaroni en dan snel langs bij yska
Hij heeft alleen nog wat hulp nodig met houtsnippers te ver rijden en de takken op te ruimen
het lukt hem gewoon niet terwijl de wil er wel is
Voor foto,s van de hobby dag (gewoon even heerlijk na 2 jaar me oude beroep te doen)
grtjes asfalthoolie
http://s80.photobucket.com/albums/j170/asfalthooligan/hobby/
Ga je dan naar Akkerman? Dat vind ik zo'n toffe winkelquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:24 schreef Qwea het volgende:
Graag gedaan. Als ik in Amsterdam ben dan kijk ik ook nog wel ff voor je!!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:16 schreef Pagan het volgende:
Hij heeft alleen nog wat hulp nodig met houtsnippers te ver rijden en de takken op te ruimen
Voor foto,s van de hobby dag (gewoon even heerlijk na 2 jaar me oude beroep te doen)
grtjes asfalthoolie
AH, je bent super!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:16 schreef Pagan het volgende:
grtjes asfalthoolie
Ik denk overigens dat je het best warm krijgt van dat zagenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:59 schreef Pagan het volgende:
en gewoon in het t shirt he kou is een emotie en emoties kun je uitschakelen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:59 schreef Pagan het volgende:
en gewoon in het t shirt he kou is een emotie en emoties kun je uitschakelen
Mijn moeders slaapkamer is daar twee weken geleden van uitgefikt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die van jou was nog duurder, een eenpersoons elektrische deken kost vaak maar 20 euro of zo
Geen idee, moet je er iets vandaan hebben? Dan kan ik er wel langsquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ga je dan naar Akkerman? Dat vind ik zo'n toffe winkel
Oei, hoe kwam dat?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:34 schreef nokwanda het volgende:
Mijn moeders slaapkamer is daar twee weken geleden van uitgefikt.
Nee hoor, maar ik keek daar altijd graag rond toen ik in Amsterdam studeerdequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:38 schreef Qwea het volgende:
Geen idee, moet je er iets vandaan hebben? Dan kan ik er wel langs
Oohquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik keek daar altijd graag rond toen ik in Amsterdam studeerde
Ah dank je wel voor het vragen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:06 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh alleen blauw en zwart helaas
Poepbruin, prachtig,groen is ook mijn kleur niet, maar heel erg bedankt voor de moeitequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef Ynske het volgende:
@ohoh, hier hebben ze op t moment alleen Permanent-Bruin
maar komen misschien binnenkort andere kleuren binnen zei die meneer
en hier kun je de groene bestellen
Oh, mss toch maar een ander kado voor Chico bedenken danquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn moeders slaapkamer is daar twee weken geleden van uitgefikt.
Ik ga wel es ff voor je in Amsterdam kijken bij wat winkels. En in Alkmaar zit ook nog zo'n winkel ergens. Daar ben ik eind deze maand weer alst goeie is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah dank je wel voor het vragen!
[..]
Poepbruin, prachtig,groen is ook mijn kleur niet, maar heel erg bedankt voor de moeite
[..]
Oh, mss toch maar een ander kado voor Chico bedenken dan![]()
En hulde voor AH![]()
![]()
De boodschappen zijn binnen en opgeruimd, de honden hebben gegeten, en mn pizza is bijna klaar
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar die hebben ze hier ook, die hoef ik nie
Volgens mij heb ik het je al eens gevraagd hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah dank je wel voor het vragen!
[..]
Poepbruin, prachtig,groen is ook mijn kleur niet, maar heel erg bedankt voor de moeite
[..]
Oh, mss toch maar een ander kado voor Chico bedenken dan![]()
En hulde voor AH![]()
![]()
De boodschappen zijn binnen en opgeruimd, de honden hebben gegeten, en mn pizza is bijna klaar
Electrische deken was opeens defect. De sprei heeft erger voorkomen, maar het bed was helemaal in de hens. Dat is er met haast door het raam uitgewerkt en daar kwam een steekvlam uit. De hele kamer vol rook en roet. Schoonmaakbedrijf heeft er twee dagen werk aan gehad en alles moest vernieuwd. Vloerbedekking, bed, beddegoed, schilderen.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Electrische deken was opeens defect. De sprei heeft erger voorkomen, maar het bed was helemaal in de hens. Dat is er met haast door het raam uitgewerkt en daar kwam een steekvlam uit. De hele kamer vol rook en roet. Schoonmaakbedrijf heeft er twee dagen werk aan gehad en alles moest vernieuwd. Vloerbedekking, bed, beddegoed, schilderen.
Jee, dat is schrikken! Zelf heeft ze niks?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:50 schreef nokwanda het volgende:
Electrische deken was opeens defect. De sprei heeft erger voorkomen, maar het bed was helemaal in de hens. Dat is er met haast door het raam uitgewerkt en daar kwam een steekvlam uit. De hele kamer vol rook en roet. Schoonmaakbedrijf heeft er twee dagen werk aan gehad en alles moest vernieuwd. Vloerbedekking, bed, beddegoed, schilderen.
Je bent een poepiedoepiequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Naja, dat zeg ik... ik kijk wel ff in Emmen, Alkmaar en Amsterdam
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee dat zal idd erg proppen worden voor em om er helemaal op te passenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je bent een poepiedoepie![]()
![]()
![]()
@Non, hij heeft ook al twee hittepitkussentjes, ik wilde graag zo een ding waar ie met zn hele lijf op kan
Ik ben er zelf niet zo een fan van, ik koop ze echt alleen voor de hondenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:59 schreef Cat22 het volgende:
Wat is nog lekkerder dan een paar slagroomsoesjes?
Nou?
Nou?![]()
Heel veel slagroomsoesjes!
Dan hebben je honden in ieder geval een goede smaak.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben er zelf niet zo een fan van, ik koop ze echt alleen voor de honden
Met die jongen die je niet mee durft te vragen naar de sauna?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:07 schreef Ynske het volgende:
slagroomsoesjes, nee niet mijn ding
oef, vanaaf maar op tijd naar bed, was gister pas om 1 uur thuiswas ietwat ontzettend gezellig bij afspraak
vanmorgen weer op naar cursus, gaat lekker
Oei zeg, zullen jullie geschrokken zijn!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |