Dááromquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh my ja en Breda is nog vlakbij voor je ook
Trekken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
DOODSBEDREIGING!
Ban!
Ik zag gisteren die reclame op tv van bram Moszkowicz met zijn auto die BIJNA tegen een trekken aan ging rijden. Ik moest lachen.
DIE MOET IK QUOTENquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh en als je mijn Qwea omlegt mag de baas je van mij niet verdedigen![]()
Ik kan je een hele lijst geven van wie wel mogen, maar niet mijn Qwea
Moet ze maar van mijn Bette afblijven, dan is er nix aan de handquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh en als je mijn Qwea omlegt mag de baas je van mij niet verdedigen![]()
Ik kan je een hele lijst geven van wie wel mogen, maar niet mijn Qwea
Ja zo ben ikquote:
Ja, dat bedoel ikquote:
Ik laat je voorgoed opsluitenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet ze maar van mijn Bette afblijven, dan is er nix aan de hand
Tis zonde. En toch zag ie er nog redelijk patent uit. Hoe oud is hij?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:03 schreef Rewimo het volgende:
Gaan we hier niet halen ben ik bang. Jamie loopt op zijn laatste pootjesNou ja, hij loopt haast niet meer en als ie loopt zwalkt ie.
Mss moet ik Elies dr gang maar laten gaan hequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ikZie je nou hoe ik faal?
![]()
![]()
![]()
Vraag zo'n zijslaperkussen. Daar kun je straks heerlijk tegenaan liggen als je niet meer zo kunt liggen als je wilt. En als de kleine er is kun je hem gebruiken als je gaat voedenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo weer terug van de markt het was even droog en nu ben ik misselijk.
Mijn schoonouders hebben al 10x gevraagd wat ik voor mijn v-dag wil en ik ben nog lang niet jarig en weet ook niks te vragen.
Ik krijg een keycord van mijn allerliefste slettebakje van de heeeeeeeeeeeeeeeule wijde wereld.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo weer terug van de markt het was even droog en nu ben ik misselijk.
Mijn schoonouders hebben al 10x gevraagd wat ik voor mijn v-dag wil en ik ben nog lang niet jarig en weet ook niks te vragen.
Niks, tis onvoorwaardelijke liefdequote:
Jaquote:
Zonder mij ook, dus dan kunnen jullie F&F-SC wel opdoeken. Nog een extra reden dat Qwea van mijn Bette af moet blijvenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik laat je voorgoed opsluiten![]()
Weet je wel hoe freaking saai het hier zou zijn zonder Qwea?
Hihi wijd slettebakjequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik krijg een keycord van mijn allerliefste slettebakje van de heeeeeeeeeeeeeeeule wijde wereld.
Wat een onzin. Jullie hebben altijd oognip nog die komt roepen dat jullie haar negeren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik laat je voorgoed opsluiten![]()
Weet je wel hoe freaking saai het hier zou zijn zonder Qwea?
Of een voedingskussen, die dingen liggen ook heel lekker, ik wil dr altijd stiekem een kopenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vraag zo'n zijslaperkussen. Daar kun je straks heerlijk tegenaan liggen als je niet meer zo kunt liggen als je wilt. En als de kleine er is kun je hem gebruiken als je gaat voeden
Die heb ik al maar bedankt voor mee denken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vraag zo'n zijslaperkussen. Daar kun je straks heerlijk tegenaan liggen als je niet meer zo kunt liggen als je wilt. En als de kleine er is kun je hem gebruiken als je gaat voeden
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zonder mij ook, dus dan kunnen jullie F&F-SC wel opdoeken.
Mwah.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zonder mij ook, dus dan kunnen jullie F&F-SC wel opdoeken. Nog een extra reden dat Qwea van mijn Bette af moet blijven
12,5 nu. Hij is ook nog wel vrolijk en zo, en hij kletst lekker met me. Maar hij haalt de bak vaak niet meer (hij heeft artrose en ik vermoed dat hij te laat aandrang voelt). En hij loopt alsof hij dronken is. Maar hij ligt nu nog redelijk tevreden in zijn mand dus we kijken het nog even aan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:05 schreef ElisaB het volgende:
Tis zonde. En toch zag ie er nog redelijk patent uit. Hoe oud is hij?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niks, tis onvoorwaardelijke liefde
Pleur op gekquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Mwah.
We hebben het hier zonder jou eigenlijk best prima gered
0wnedquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mwah.
We hebben het hier zonder jou eigenlijk best prima gered
Aw dat is nog niet eens zo oud...quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
12,5 nu. Hij is ook nog wel vrolijk en zo, en hij kletst lekker met me. Maar hij haalt de bak vaak niet meer (hij heeft artrose en ik vermoed dat hij te laat aandrang voelt). En hij loopt alsof hij dronken is. Maar hij ligt nu nog redelijk tevreden in zijn mand dus we kijken het nog even aan.
Blehh, ik haat het dat dieren gaan sukkelen op een gegeven moment. Maar het hoort erbij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:07 schreef Rewimo het volgende:
12,5 nu. Hij is ook nog wel vrolijk en zo, en hij kletst lekker met me. Maar hij haalt de bak vaak niet meer (hij heeft artrose en ik vermoed dat hij te laat aandrang voelt). En hij loopt alsof hij dronken is. Maar hij ligt nu nog redelijk tevreden in zijn mand dus we kijken het nog even aan.
Nu ben je in de war met tijdens mijn afwezigheid gekquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pleur op gekEr zat meteen geen vaart meer in
Ja, helaas wel. Maar als het beter voor hem is, dan gaan we afscheid nemen...quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:09 schreef ElisaB het volgende:
Blehh, ik haat het dat dieren gaan sukkelen op een gegeven moment. Maar het hoort erbij.
Baloe stond buiten... het regende... flop en weer naar binnenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aw dat is nog niet eens zo oud...
Chico zwabbert ook wat de laatste paar dagen, en hij heeft twee keer binnen gepiest.
Maar die loopt gewoon expres te bokken omdat ie een schijtpleurishekel aan die regen heeft
Pas op of ik maak het uit en dan ga je maar kindjes maken met Q.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Nu ben je in de war met tijdens mijn afwezigheid gek
God nee wat zou dan een kutkind worden, die mepte ik al om de oren zodra t kan pratenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pas op of ik maak het uit en dan ga je maar kindjes maken met Q.
Trouwens, dat zal me een relbakje opleveren
Ik zat er voor Baloe ook aan te denken.... maar ik vind het best link eigenlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik nou een elektrische deken voor Chico zal kopen of niet , voor zn verjaardag. Ik denk echt dat ie nooit meer op wil staan.
Ik meen dat ik ook wel es van die dingen op hoofdkussenformaat gezien heb maar die kan ik ineens nergens vinden.
Ik zou dat toch een beetje eng vinden voor een dier. Stroom en zo. Voor mezelf vind ik het wel erg lekkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik nou een elektrische deken voor Chico zal kopen of niet , voor zn verjaardag. Ik denk echt dat ie nooit meer op wil staan.
Ik meen dat ik ook wel es van die dingen op hoofdkussenformaat gezien heb maar die kan ik ineens nergens vinden.
Dat kind eerste woordje zal zijn "pizza"quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
God nee wat zou dan een kutkind worden, die mepte ik al om de oren zodra t kan praten
Die hebben ik eens voor mijn vader gekocht... Hoe heette dat ook al weerquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Chico wil constant gedragen worden nu.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe stond buiten... het regende... flop en weer naar binnen
Hem maar de plu boven hem gehouden want hij moest toch ff plassen van me.
Als dat het nog is valt het me nog meequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat kind eerste woordje zal zijn "pizza"
Natuurlijk niet: JFquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:11 schreef Qwea het volgende:
Dat kind eerste woordje zal zijn "pizza"
Kun je het nog terugvorderen is meer de vraagquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die hebben ik eens voor mijn vader gekocht... Hoe heette dat ook al weer
http://www.wehkamp.nl/bea(...)/C29_9I3_I31_694291/quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Makkelijk zat; grote kans dat ie 'm pas weer komende kerst zal missenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Kun je het nog terugvorderen is meer de vraag
Lange moet ik hebben en turquoise of paarse , liefst alletwee natuurlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:12 schreef Qwea het volgende:
Oh-oh?
Wat moest jij nou hebben voor je vulpen? Kleine parker vullingen? En welke kleur? Moet straks naar het nieuwe huis en daar zit een kantoor handel in de buurt.
Tjek ik ff voor je.
Baloe ook. Ik heb hem geleerd (onbewust) dat telkens als ik in de keuken ben dat hij wat lekkers uit de koelkast krijgt. Komkommer, stukkie tomaat, plakkie worst, ect.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico wil constant gedragen worden nu.
Maja, die krijgt zn zin wel altijd eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |