Ja dan komt ie weer niet aan sneuneusquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja Jezus fuck zeg. Ik zal op jouw enveloppe een hoeren smiley tekenen
Truequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dan komt ie weer niet aan sneuneus
De beeb vast welquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:47 schreef ElisaB het volgende:
Iemand nog een beetje energie voor mij? Ik ben zóó moe
Zie je wel, net een echte ventquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:47 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:47 schreef ElisaB het volgende:
Damnquote:
Hoera!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Damn
MUIS MUIS MUIS MUIS MUIS MUIS. Lie to me is binnen. Vanaaf ff kijken![]()
En dan zijn we nog niet eens begonnen aan het kindjes-makenquote:
Roep je collega even; kunnen jullie samen in de keuken snotterenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan wel janken dat ik niet zo een foto kon maken zeg
*proest*quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Roep je collega even; kunnen jullie samen in de keuken snotteren
En je weet zeker dat je 100% hetero bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Nee want ik doe het niet echt, ik huil hier alleen als ik dooie honden hebquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Roep je collega even; kunnen jullie samen in de keuken snotteren
Wauw, zo zie je ze niet vaakquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan wel janken dat ik niet zo een foto kon maken zeg
Van jou leren we elke dag wel ietsquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:57 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, zo zie je ze niet vaak
Weet je trouwens dat de kleuren van de buitenste regenboog altijd omgekeerd zijn aan die van de binnenste?
Die buitenste was niet zo heel erg duidelijk te zien.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wauw, zo zie je ze niet vaak
Weet je trouwens dat de kleuren van de buitenste regenboog altijd omgekeerd zijn aan die van de binnenste?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je 100% hetero bentIk zou bette echt zo doen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Saaiquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Nee want ik doe het niet echt, ik huil hier alleen als ik dooie honden heb
Ik zit vol met suffe feitjesquote:
Eet smakelijk dan maarquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Op mijn boodschappenlijst staat tot nu toe:
gids
vochtig wcpp
Nou, dat wordt een goedkoop weekje geloof ik
Hell no; je blijft er mooi vanafquote:
Zoek jij maar een anderquote:[spoiler] Ik bitchfight je om bette[/spoiler]
Ja ik dus om dode hondenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Saai
Ik huil alleen als ik héél verdrietig ben. En dat ben ik niet zo vaak
Dan hoop ik dat je de komende 25 jaar niet op je werk hoeft te jankenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee want ik doe het niet echt, ik huil hier alleen als ik dooie honden heb
Dat is echt niet haalbaar vrees ik, Chico wordt geen 38quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je de komende 25 jaar niet op je werk hoeft te janken
En wat lees ik weer? Ik zit vol met suffe tetjesquote:
Make mequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hell no; je blijft er mooi vanaf
[..]
Zoek jij maar een ander
Daar heb ik er maar 2 vanquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:59 schreef ElisaB het volgende:
En wat lees ik weer? Ik zit vol met suffe tetjes
Ik vond het al vreemd
24 danquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is echt niet haalbaar vrees ik, Chico wordt geen 38
Je zal vol zitten met suffe tetjes, echt tot de nok toe, balen manquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat lees ik weer? Ik zit vol met suffe tetjes
Ik vond het al vreemd
Ik teken voor de komende 10 jaarquote:
Ja, is zat hoor.quote:
Hope hope suffe tetjes in een envelope?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:01 schreef Rewimo het volgende:
Lijkt me een mooie voor de volgende TT
Ik ben zó verliefd op Bette dat ik je ervoor zou omleggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Ho
[..]
Hope hope suffe tetjes in een envelope?
Doen we, dealquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben zó verliefd op Bette dat ik je ervoor zou omleggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my ja en Breda is nog vlakbij voor je ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Gaan we hier niet halen ben ik bang. Jamie loopt op zijn laatste pootjesquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben zó verliefd op Bette dat ik je ervoor zou omleggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DOODSBEDREIGING!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ban!
Ik zag gisteren die reclame op tv van bram Moszkowicz met zijn auto die BIJNA tegen een trekken aan ging rijden. Ik moest lachen.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gaan we hier niet halen ben ik bang. Jamie loopt op zijn laatste pootjesNou ja, hij loopt haast niet meer en als ie loopt zwalkt ie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |