Dat is een hele normale uitdrukking, goorlap!quote:
Oja, jij maakt die TT en dan ben ík een goorlapquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:11 schreef oh-oh het volgende:
Dat is een hele normale uitdrukking, goorlap!
Thought soquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:10 schreef oh-oh het volgende:
Want zonder tuinbroek bungelen die wel tot 7 cm boven de grond he Liesje?
Ja, en dan ligt het aan mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:11 schreef Muis006 het volgende:
Over welke lippen hebben we het?
Thought so
Tis gewoon een uitdrukking hoor, dat het water je tot de lippen staatquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oja, jij maakt die TT en dan ben ík een goorlap
That's my girlquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:14 schreef Qwea het volgende:
!
Ik dacht gelijk bij het zien van de TT in de AT : "Welke lippen?"
Jahaquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef oh-oh het volgende:
Tis gewoon een uitdrukking hoor, dat het water je tot de lippen staat
Wat ben je toch een heerlijk poepjequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
ik dacht, staat het water al tot heuphoogte dan?
Een watte?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef oh-oh het volgende:
That's my girl![]()
Heb je al een keycoard?
Zal ik een leuk Hello Kitty Keycoard of zo voor je B-Day kopen bij Claire's?
Ik heb nog geen keycordquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
That's my girl![]()
Heb je al een keycoard?
Zal ik een leuk Hello Kitty Keycoard of zo voor je B-Day kopen bij Claire's?
Psies, je wist toch wat ik bedoelde of niet dan?quote:
Muissssssssssssssssssssssssquote:
http://www.softcase.nl/We(...)o-Kitty-Keycord.htmlquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:17 schreef Qwea het volgende:
Ik heb nog geen keycordGisteren ff wezen kijken maar kon niks vinden hier
Hello kitty rulez
Neh. Hoeft niet perse roze.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb nog wel een blauwe of een gele liggen volgens mij maar je wilt echt roze?
Ik ben niet voor niks een Taalzuurpruim hèquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Psies, je wist toch wat ik bedoelde of niet dan?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik ga wel een leuke voor je zoeken, heb ik tenminste een leuk kadootje voor je![]()
![]()
Een weekje zou je zonder nog wel moeten redden toch , je kan je dan nog maar een paar dagen buitensluiten
Nee ik ga een hele leuke voor dr kopen, ik woon in een stad met echte winkels en zulks , komt goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Als oh-oh niks kan vinden zal ik hier in huis eens zoeken. Die van mij zijn wel reclame dingen als ik het goed heb is dat erg?
Welneequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Als oh-oh niks kan vinden zal ik hier in huis eens zoeken. Die van mij zijn wel reclame dingen als ik het goed heb is dat erg?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik ga een hele leuke voor dr kopen, ik woon in een stad met echte winkels en zulks , komt goed
Nou mn kaart is al zo leuk dat je voor dat koord toch geen oog meer gaat hebbenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]Verras me
Afijn, keycord met kutjes erop
Ik heb gvd al 2x moeten missen. Dit jaar ga ik fucking echtquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb er nog een paar van Justitie, die krijg je als je meedoet aan de open dagen bij de gevangenis
Nee eentje die squirten kanquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:23 schreef Qwea het volgende:
Verras me
Afijn, keycord met kutjes erop
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou mn kaart is al zo leuk dat je voor dat koord toch geen oog meer gaat hebben
Ik ben nu 1 keer geweest en ik heb t wel gezien, ik zou nog wel es naar een ebi of pieterbaan of zo willenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb gvd al 2x moeten missen. Dit jaar ga ik fucking echt
Heb je iets om naar uit te kijkenquote:
Het was in november dus dat duurt nog wel ffquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil ook maar die plaatsen zijn zo beperkt dat ik altijd te laat ben.
Wanneer zijn ze dit jaar?
Als ie aankomt dan hequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou mn kaart is al zo leuk dat je voor dat koord toch geen oog meer gaat hebben
Doe iets stouts; kom je d'r vanzelfquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben nu 1 keer geweest en ik heb t wel gezien, ik zou nog wel es naar een ebi of pieterbaan of zo willen
De Russenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:28 schreef Rewimo het volgende:
Wij horen hier al de hele ochtend een soort doffe ploffen. Geen idee waar het vandaan komt. Lijkt wel of er kanonnen afgaan of zo. Of wellicht ook een chemisch bedrijf of zo
Je hebt nog wel een vloer?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:28 schreef ElisaB het volgende:
Het water is overigens aan het zakken hoor; geen plasjes meer in kantoor en het water wordt steeds lichter van kleur
Fijn dan jullie het weten
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:28 schreef ElisaB het volgende:
Het water is overigens aan het zakken hoor; geen plasjes meer in kantoor en het water wordt steeds lichter van kleur
Kan ook nog natuurlijkquote:
Zeg, ik heb nog voor 3 maanden prednison hier liggen. Als jij dat nou zo rond eind maart aan de beeb geeft, dan kan ze in april helpen klussenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:28 schreef ElisaB het volgende:
Een heel goed ideequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:29 schreef Qwea het volgende:
Zeg, ik heb nog voor 3 maanden prednison hier liggen. Als jij dat nou zo rond eind maart aan de beeb geeft, dan kan ze in april helpen klussen
Heeft niet veel zin, want ik heb alles weggesuckt met de watersuckertquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:33 schreef Ml-etje het volgende:
Elies doe eens een foto? /ramptoerist
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godallejezus wat zou je je de tering vervelen zonder mij
Bummer had ik toch minder moeten lerenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heeft niet veel zin, want ik heb alles weggesuckt met de watersuckert
Nope echt Wibra product.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:34 schreef Rewimo het volgende:
Weet iemand van jullie toevallig of je Dasty ook nog bij een andere winkel kunt kopen dan alleen bij Wibra?
[ afbeelding ]
Twee metalen archiefkasten stonden met de voetjes in het water, maar die kunnen daar wel tegen. De rest staat al op wieltjes of op pootjes, wat zoveel hadden we wel geleerd van de vorige keerquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:37 schreef Ml-etje het volgende:
Bummer had ik toch minder moeten leren
Wel alle meubelen droog gehouden?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Twee metalen archiefkasten stonden met de voetjes in het water, maar die kunnen daar wel tegen. De rest staat al op wieltjes of op pootjes, wat zoveel hadden we wel geleerd van de vorige keer
Was ik al bang voor ja. Dan zal ik toch een Wibra moeten zoeken.quote:
Het haalt juist vet weg. En we krijgen er het glazen deurtje van de kachel altijd mooi roetvrij meequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Vind je dasty fijn? Ik vind het nogal vettig
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het echt fantastisch, ik had het gebruikt om de lijmresten van m'n donkergrijze behang te halen. Meteen even een flink stuk ermee besprayed. BAM! JONGUH!
Overal witte plekken![]()
Kon ik een halve muur opnieuw behangen
Maar je lijmresten waren wegquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het echt fantastisch, ik had het gebruikt om de lijmresten van m'n donkergrijze behang te halen. Meteen even een flink stuk ermee besprayed. BAM! JONGUH!
Overal witte plekken![]()
Kon ik een halve muur opnieuw behangen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Behang inspuiten met schoonmaakmiddel vind ik ook niet erg slim eigenlijk
Waarschijnlijk mn eigen woning aan het behangenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
Jajajaja wijsneuzen, waar waren jullie dan om me te helpen
Super joh!! Heb je Pagan met camera uitgerust?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:58 schreef Strega het volgende:
Hallo allemaal, hier is Asfalt Hooligan druk aan het snoeien.
De pruim en de hazelaar zijn al weg.De man is snel hoor!
Ik ga maar even tomatensoep maken, voor zo meteen.
Zal het zo idd even zeggen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Super joh!! Heb je Pagan met camera uitgerust?
Eetse vast
Ha wat fijn voor jullie! Is het een beetje droog daar of staat die arme man in de stromende regen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:58 schreef Strega het volgende:
Hallo allemaal, hier is Asfalt Hooligan druk aan het snoeien.
De pruim en de hazelaar zijn al weg.De man is snel hoor!
Ik ga maar even tomatensoep maken, voor zo meteen.
Dat en we willen picsquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:25 schreef Rewimo het volgende:
Ha wat fijn voor jullie! Is het een beetje droog daar of staat die arme man in de stromende regen?
Maak me niet jaloersquote:
quote:
Heeft Sjon alweer gekotst?quote:
quote:
Vanmorgen zijn ze maar wat later begonnen, zo plensde het.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ha wat fijn voor jullie! Is het een beetje droog daar of staat die arme man in de stromende regen?
Lekker, ik ga van het weekend eens scrubben met Lush.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:37 schreef Ml-etje het volgende:
Bammetje filet maar heb nog stokbrood liggen in vriezervoor zaterdag.
Zo de chocopasta pot eens opzoeken
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh crap, tis alweer donderdag, ik moet zo maar es ff een boodschappenlijstje maken
Oh je bakt het zelf?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]kneed altijd extra veel en dan zo de vriezer in.
quote:
Sieraden doen het ook altijd goed en haarspulletjes maar denk niet dat jij dat kooptquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens net bij de kringloop voor mn nichtje 2 hele leuke puzzels gekocht, en een disneyprinsessenmemory en 2 hele leuke boeken, heeft nog iemand tips wat kleine meisjes van 4 leuk vinden? Ze is volgende week jarig en ik stuur altijd een doos met kadoos op
Vertel....?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
meestal wel met behulp van de kneedmachine
Als ik me verveel maar weer een focaccia maken naar recept van DarkElf.
Nou die krijgen ze altijd hele massa's van mij, hoe kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sieraden doen het ook altijd goed en haarspulletjes maar denk niet dat jij dat koopt
Kneedmachine?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
meestal wel met behulp van de kneedmachine
Als ik me verveel maar weer een focaccia maken naar recept van DarkElf.
Hihi ik dacht dat je alleen educatieve dingen kochtquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou die krijgen ze altijd hele massa's van mij, hoe kom je daar nou bij?
Ik koop dat spul zelfs voor de honden
Ik laat die machine alleen kneden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kneedmachine?
Ik had een broodbakmachine, maar ik vond dat brood altijd een drama om te snijden, dus ik heb m weggegeven.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:48 schreef Muis006 het volgende:
Ik krijg ads voor een schaamlipcorrectie bij deze pagina.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:48 schreef Muis006 het volgende:
Ik krijg ads voor een schaamlipcorrectie bij deze pagina.
Ik heb een elektrisch mes maar dat vind ik een kutding, ligt ergens in de la te verstoffen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik laat die machine alleen kneden.
Brood uit de oven is ook lastig snijden maar een elektrisch broodmes doet wonderen.
Jij wil aaaaaaaaal je schaamlippen in 1 keer kleiner laten maken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
't Is maar 900 euro ook!
Zou je groepskorting krijgen?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij wil aaaaaaaaal je schaamlippen in 1 keer kleiner laten maken?
Ik heb een keurig kutje, ik pasquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee als je met meerdere personen gaatdan maken we er een F&F meet van met McDo naderhand!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee als je met meerdere personen gaatdan maken we er een F&F meet van met McDo naderhand!
Ah kijk, er is wel animoquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
het is weer eens wat anders dan waxen of sauna
Lekker lijkt me!quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal maar niet weer om kooktips vragen he?
Ja echt heel handig als je inspiratieloos bentquote:
Ik heb twee pagina's bekeken en ik zie nog niks boeiendsquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja echt heel handig als je inspiratieloos bent
Niet? Jij bent niet zo van de pasta's en lasagne?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb twee pagina's bekeken en ik zie nog niks boeiends
Ook lekkerquote:
Hongaarse zuurkool ken ik niet, ik ga es opzoeken of dat wat isquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet? Jij bent niet zo van de pasta's en lasagne?
En hamlapjes met champi's en een zelfgemaakt stroganofsausje?
Hongaarse zuurkool?
http://www.okokorecepten.(...)l/hongaarse-zuurkool het is wel even werkquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hongaarse zuurkool ken ik niet, ik ga es opzoeken of dat wat is
Ik zag echt iets geniaalsquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens net bij de kringloop voor mn nichtje 2 hele leuke puzzels gekocht, en een disneyprinsessenmemory en 2 hele leuke boeken, heeft nog iemand tips wat kleine meisjes van 4 leuk vinden? Ze is volgende week jarig en ik stuur altijd een doos met kadoos op
Oh die is echt epic ja, daar neem ik dr 2 van, andere nichtje wordt 1 maart 6quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zag echt iets geniaalsWacht, hier :
http://www.bol.com/nl/p/s(...)010637401/index.html!!!
Geweldig toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die is echt epic ja, daar neem ik dr 2 van, andere nichtje wordt 1 maart 6![]()
Ja ik ook, ik heb ook al vaak zelf knuffels voor ze gemaakt, daar slapen ze nog meequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geweldig toch?Ik vind het zo'n tof iets
Leuk, ook voor 'n neefje en nichtje! Goed idee Qquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geweldig toch?Ik vind het zo'n tof iets
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:11 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk, ook voor 'n neefje en nichtje! Goed idee Q
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik heb ook al vaak zelf knuffels voor ze gemaakt, daar slapen ze nog mee
Wat leuk!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Die maan heb ik voor L una gemaakt, en dr zusje N ova heeft een ster, en t broertje een zon.
Ze waren eigenlijk meer als decoratie bedoeld maar het spul sleept en slaapt dr alledrie meequote:
Draag je braaf je spalk?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:19 schreef Qwea het volgende:
Jezus fuck zeg, mijn poot begint steeds pijnlijker te worden
De vacoped? Jup.quote:
Maar dat helpt dus nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:23 schreef Qwea het volgende:
De vacoped? Jup.
Zal wel moetenRuk ding.
Ik was het niet die van mij waren voor Baafquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:23 schreef Greys het volgende:
Wie heeft mij chocolaatjes in een envelop gestuurd?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |