Dat is een hele normale uitdrukking, goorlap!quote:
Oja, jij maakt die TT en dan ben ík een goorlapquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:11 schreef oh-oh het volgende:
Dat is een hele normale uitdrukking, goorlap!
Thought soquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:10 schreef oh-oh het volgende:
Want zonder tuinbroek bungelen die wel tot 7 cm boven de grond he Liesje?
Ja, en dan ligt het aan mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:11 schreef Muis006 het volgende:
Over welke lippen hebben we het?
Thought so
Tis gewoon een uitdrukking hoor, dat het water je tot de lippen staatquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oja, jij maakt die TT en dan ben ík een goorlap
That's my girlquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:14 schreef Qwea het volgende:
!
Ik dacht gelijk bij het zien van de TT in de AT : "Welke lippen?"
Jahaquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef oh-oh het volgende:
Tis gewoon een uitdrukking hoor, dat het water je tot de lippen staat
Wat ben je toch een heerlijk poepjequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
ik dacht, staat het water al tot heuphoogte dan?
Een watte?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef oh-oh het volgende:
That's my girl![]()
Heb je al een keycoard?
Zal ik een leuk Hello Kitty Keycoard of zo voor je B-Day kopen bij Claire's?
Ik heb nog geen keycordquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
That's my girl![]()
Heb je al een keycoard?
Zal ik een leuk Hello Kitty Keycoard of zo voor je B-Day kopen bij Claire's?
Psies, je wist toch wat ik bedoelde of niet dan?quote:
Muissssssssssssssssssssssssquote:
http://www.softcase.nl/We(...)o-Kitty-Keycord.htmlquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:17 schreef Qwea het volgende:
Ik heb nog geen keycordGisteren ff wezen kijken maar kon niks vinden hier
Hello kitty rulez
Neh. Hoeft niet perse roze.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb nog wel een blauwe of een gele liggen volgens mij maar je wilt echt roze?
Ik ben niet voor niks een Taalzuurpruim hèquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Psies, je wist toch wat ik bedoelde of niet dan?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik ga wel een leuke voor je zoeken, heb ik tenminste een leuk kadootje voor je![]()
![]()
Een weekje zou je zonder nog wel moeten redden toch , je kan je dan nog maar een paar dagen buitensluiten
Nee ik ga een hele leuke voor dr kopen, ik woon in een stad met echte winkels en zulks , komt goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Als oh-oh niks kan vinden zal ik hier in huis eens zoeken. Die van mij zijn wel reclame dingen als ik het goed heb is dat erg?
Welneequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Als oh-oh niks kan vinden zal ik hier in huis eens zoeken. Die van mij zijn wel reclame dingen als ik het goed heb is dat erg?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik ga een hele leuke voor dr kopen, ik woon in een stad met echte winkels en zulks , komt goed
Nou mn kaart is al zo leuk dat je voor dat koord toch geen oog meer gaat hebbenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]Verras me
Afijn, keycord met kutjes erop
Ik heb gvd al 2x moeten missen. Dit jaar ga ik fucking echtquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb er nog een paar van Justitie, die krijg je als je meedoet aan de open dagen bij de gevangenis
Nee eentje die squirten kanquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:23 schreef Qwea het volgende:
Verras me
Afijn, keycord met kutjes erop
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou mn kaart is al zo leuk dat je voor dat koord toch geen oog meer gaat hebben
Ik ben nu 1 keer geweest en ik heb t wel gezien, ik zou nog wel es naar een ebi of pieterbaan of zo willenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb gvd al 2x moeten missen. Dit jaar ga ik fucking echt
Heb je iets om naar uit te kijkenquote:
Het was in november dus dat duurt nog wel ffquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil ook maar die plaatsen zijn zo beperkt dat ik altijd te laat ben.
Wanneer zijn ze dit jaar?
Als ie aankomt dan hequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou mn kaart is al zo leuk dat je voor dat koord toch geen oog meer gaat hebben
Doe iets stouts; kom je d'r vanzelfquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben nu 1 keer geweest en ik heb t wel gezien, ik zou nog wel es naar een ebi of pieterbaan of zo willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |