quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh crap, tis alweer donderdag, ik moet zo maar es ff een boodschappenlijstje maken
Oh je bakt het zelf?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]kneed altijd extra veel en dan zo de vriezer in.
quote:
Sieraden doen het ook altijd goed en haarspulletjes maar denk niet dat jij dat kooptquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens net bij de kringloop voor mn nichtje 2 hele leuke puzzels gekocht, en een disneyprinsessenmemory en 2 hele leuke boeken, heeft nog iemand tips wat kleine meisjes van 4 leuk vinden? Ze is volgende week jarig en ik stuur altijd een doos met kadoos op
Vertel....?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
meestal wel met behulp van de kneedmachine
Als ik me verveel maar weer een focaccia maken naar recept van DarkElf.
Nou die krijgen ze altijd hele massa's van mij, hoe kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sieraden doen het ook altijd goed en haarspulletjes maar denk niet dat jij dat koopt
Kneedmachine?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
meestal wel met behulp van de kneedmachine
Als ik me verveel maar weer een focaccia maken naar recept van DarkElf.
Hihi ik dacht dat je alleen educatieve dingen kochtquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou die krijgen ze altijd hele massa's van mij, hoe kom je daar nou bij?
Ik koop dat spul zelfs voor de honden
Ik laat die machine alleen kneden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kneedmachine?
Ik had een broodbakmachine, maar ik vond dat brood altijd een drama om te snijden, dus ik heb m weggegeven.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:48 schreef Muis006 het volgende:
Ik krijg ads voor een schaamlipcorrectie bij deze pagina.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:48 schreef Muis006 het volgende:
Ik krijg ads voor een schaamlipcorrectie bij deze pagina.
Ik heb een elektrisch mes maar dat vind ik een kutding, ligt ergens in de la te verstoffen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik laat die machine alleen kneden.
Brood uit de oven is ook lastig snijden maar een elektrisch broodmes doet wonderen.
Jij wil aaaaaaaaal je schaamlippen in 1 keer kleiner laten maken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
't Is maar 900 euro ook!
Zou je groepskorting krijgen?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij wil aaaaaaaaal je schaamlippen in 1 keer kleiner laten maken?
Ik heb een keurig kutje, ik pasquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee als je met meerdere personen gaatdan maken we er een F&F meet van met McDo naderhand!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee als je met meerdere personen gaatdan maken we er een F&F meet van met McDo naderhand!
Ah kijk, er is wel animoquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
het is weer eens wat anders dan waxen of sauna
Lekker lijkt me!quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal maar niet weer om kooktips vragen he?
Ja echt heel handig als je inspiratieloos bentquote:
Ik heb twee pagina's bekeken en ik zie nog niks boeiendsquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja echt heel handig als je inspiratieloos bent
Niet? Jij bent niet zo van de pasta's en lasagne?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb twee pagina's bekeken en ik zie nog niks boeiends
Ook lekkerquote:
Hongaarse zuurkool ken ik niet, ik ga es opzoeken of dat wat isquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet? Jij bent niet zo van de pasta's en lasagne?
En hamlapjes met champi's en een zelfgemaakt stroganofsausje?
Hongaarse zuurkool?
http://www.okokorecepten.(...)l/hongaarse-zuurkool het is wel even werkquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hongaarse zuurkool ken ik niet, ik ga es opzoeken of dat wat is
Ik zag echt iets geniaalsquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens net bij de kringloop voor mn nichtje 2 hele leuke puzzels gekocht, en een disneyprinsessenmemory en 2 hele leuke boeken, heeft nog iemand tips wat kleine meisjes van 4 leuk vinden? Ze is volgende week jarig en ik stuur altijd een doos met kadoos op
Oh die is echt epic ja, daar neem ik dr 2 van, andere nichtje wordt 1 maart 6quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zag echt iets geniaalsWacht, hier :
http://www.bol.com/nl/p/s(...)010637401/index.html!!!
Geweldig toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die is echt epic ja, daar neem ik dr 2 van, andere nichtje wordt 1 maart 6![]()
Ja ik ook, ik heb ook al vaak zelf knuffels voor ze gemaakt, daar slapen ze nog meequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geweldig toch?Ik vind het zo'n tof iets
Leuk, ook voor 'n neefje en nichtje! Goed idee Qquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geweldig toch?Ik vind het zo'n tof iets
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:11 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk, ook voor 'n neefje en nichtje! Goed idee Q
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik heb ook al vaak zelf knuffels voor ze gemaakt, daar slapen ze nog mee
Wat leuk!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Die maan heb ik voor L una gemaakt, en dr zusje N ova heeft een ster, en t broertje een zon.
Ze waren eigenlijk meer als decoratie bedoeld maar het spul sleept en slaapt dr alledrie meequote:
Draag je braaf je spalk?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:19 schreef Qwea het volgende:
Jezus fuck zeg, mijn poot begint steeds pijnlijker te worden
De vacoped? Jup.quote:
Maar dat helpt dus nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:23 schreef Qwea het volgende:
De vacoped? Jup.
Zal wel moetenRuk ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |