Ik was het niet die van mij waren voor Baafquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:23 schreef Greys het volgende:
Wie heeft mij chocolaatjes in een envelop gestuurd?![]()
Oh dat is zo ranzig, geef maar aan de vogeltjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:26 schreef Muis006 het volgende:
Buhhh mijn appel is melig.
Maar het is het laatste stuk fruit in huis
JF, Er staat toch Enjoy?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:23 schreef Greys het volgende:
Wie heeft mij chocolaatjes in een envelop gestuurd?![]()
Lekker anoniem Qut, heb je ook aan alles gelikt?quote:
Een heel net vol?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is zo ranzig, geef maar aan de vogeltjes![]()
Ik had vorige week een net vol gore mandarijnen
Neh ik heb ze eerst door mijn kut gehaald, toen in mijn anus gestopt en vervolgens Baloe er aan laten likken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lekker anoniem Qut, heb je ook aan alles gelikt?
Nou na de vijfde gore ben ik gestopt met proberenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een heel net vol?
Appel is naar de vogels, we moeten straks gelukkig nog boodschappen doen.
Tering. Een heel net?!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is zo ranzig, geef maar aan de vogeltjes![]()
Ik had vorige week een net vol gore mandarijnen
En niet eens meer gelikt daarna?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh ik heb ze eerst door mijn kut gehaald, toen in mijn anus gestopt en vervolgens Baloe er aan laten likken.
Ja wil je ze hebben?quote:
Nee, sorry. ik had geen zin om te likken.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wil je ze hebben?
Vis ik ze uit de gtf en stuur ik ze op
Dat is zo'n deceptie altijdquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou na de vijfde gore ben ik gestopt met proberen
Je moet de schil er ook afhalenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
En ik ga dr niet eerst aan likken, daar zijn ze te goor voor!
Naja, ik heb echt geen zin om voor die paar centen nog es naar de Aldi te gaan en in die hoerendehoerendekutrij te gaan staanquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:31 schreef Qwea het volgende:
[..]Nee dank je wel
Ik had ze terug gebracht trouwens
Ja, wie haalt er dan ook fruit bij de aldiquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, ik heb echt geen zin om voor die paar centen nog es naar de Aldi te gaan en in die hoerendehoerendekutrij te gaan staan
Ja, ze zagen er heel mooi uit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is zo'n deceptie altijddan heb je een mooie mandarijn, verwacht je een heerlijke zoete smaak, en dan krijg je een waterige zutsmaak
Daar hebben ze vaak prima fruit hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, wie haalt er dan ook fruit bij de aldi
Ik tref hier bij de aldi (nou ga ik bijna nooit naar de aldi maar die keren dat ik er was) alleen maar rot fruit aan. Appels met bruine plekken, kiwi's die enorm zacht zijn, peren met plekken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar hebben ze vaak prima fruit hoor
Druivenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Anyways, vanavond koop ik appels en druiven denk ik.
Ben ff klaar met die mandarijnen![]()
Wel pitloos he.quote:
Boris-Jan, het broertje van Merel-Vlinderquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:34 schreef Greys het volgende:
Aw![]()
Ik zag de JF wel, maar ook B-J. Die snapte ik niet
Geen BJ! Dat was dequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw![]()
Ik zag de JF wel, maar ook B-J. Die snapte ik niet
Pitloos iddquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wel pitloos he.
Met pit lust ik echt niet meer
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boris-Jan, het broertje van Merel-Vlinder
Oh veeg me opquote:
Ow, gezellig. Ben jij het mannetje, of ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:36 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Merel-Vlinder, zullen we een baby maken Liesje?
Greys zegt gewoon dat mijn handschrift ruk is. Nu heeft ze wel gelijk, maar toch doet het pijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Merel-Vlinder, zullen we een baby maken Liesje?
[..]
Oh veeg me op
Ja jouw post komt toch nooit hier aan , zeg maar gewoon dat je het verstuurd hebtquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pitloos idd
Ik heb hier ook nog post voor jou maar ik vergeet het fucking telkens op die ruk bus te flikkerenHet lijken gvd mijn sleutels wel!
Jij natuurlijk, met je oranje tuinbroekquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, gezellig. Ben jij het mannetje, of ik
Mijn post komt heel wel aan. Alleen de post waar ik dingen als " Stinkhoer" opschrijf meestal nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja jouw post komt toch nooit hier aan , zeg maar gewoon dat je het verstuurd hebt![]()
Ik heb nog post voor jou en voor Elies en voor Rewimo en Belana krijgt morgen post van me en Baaf had gisteren post van me, ik ga nog es fucking failliet aan al die fokpost
Ja how rude.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Greys zegt gewoon dat mijn handschrift ruk is. Nu heeft ze wel gelijk, maar toch doet het pijn
Nou ja zegquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn post komt heel wel aan. Alleen de post waar ik dingen als " Stinkhoer" opschrijf meestal niet
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Jij natuurlijk, met je oranje tuinbroek
Das keimannelijkquote:
Volgende keer roept ze op fok ;quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja how rude.
Ik zou dr nog es heel attent iets lekkers sturen
Kut ik lolde.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Volgende keer roept ze op fok ;
"Aaah wat lief!? Wie heeft me vloeibare chocolade met een penetrante geur in een enveloppe gestuurd?!"
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kut ik lolde.
Hope hope in een envelope
Ik bedenk mij dat het er waarschijnlijk wel op geleken heeft B - En dan een )quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
Ik las echt B-J
Dankjewel puppy!
Teken dan ook gewoon die hoerensmiley nerdquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik bedenk mij dat het er waarschijnlijk wel op geleken heeft B - En dan een )![]()
Ik zit nog steeds te lachen hieromquote:
Ja Jezus fuck zeg. Ik zal op jouw enveloppe een hoeren smiley tekenenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Teken dan ook gewoon die hoerensmiley nerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |