Oei zeg, zullen jullie geschrokken zijn!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Electrische deken was opeens defect. De sprei heeft erger voorkomen, maar het bed was helemaal in de hens. Dat is er met haast door het raam uitgewerkt en daar kwam een steekvlam uit. De hele kamer vol rook en roet. Schoonmaakbedrijf heeft er twee dagen werk aan gehad en alles moest vernieuwd. Vloerbedekking, bed, beddegoed, schilderen.
Oh echt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:07 schreef Ynske het volgende:
slagroomsoesjes, nee niet mijn ding
oef, vanaaf maar op tijd naar bed, was gister pas om 1 uur thuiswas ietwat ontzettend gezellig bij afspraak
vanmorgen weer op naar cursus, gaat lekker
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
sorry, ietwat veel
nouja zo loop ik ook rond, steeds met een grijns op mn kop
quote:
Leuk voor je!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
sorry, ietwat veel
nouja zo loop ik ook rond, steeds met een grijns op mn kop
Miste je alquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs, deze week werk ik zo'n 44 uur schat ik. En morgen de halve dag bezig met voorbereidingen voor een verrassingsconcert.
[..]
Leuk voor je!
Had je laten liggenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Oeh Yns heb je een baan en een vriendje?
![]()
Ik ben net de slaapkamer maar es ff aan gaan pakken, gedroogde kots ruimen is stukken minder prettig dan natte warme
Oeh ja. S'nachts opruimenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie het simpelweg niet in het donker zonder bril, dus dr was wel wat blijven liggen ja
werk jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Oeh Yns heb je een baan en een vriendje?
![]()
Ik ben net de slaapkamer maar es ff aan gaan pakken, gedroogde kots ruimen is stukken minder prettig dan natte warme
Niet echt. Alleen haar hand een beetje verbrand. En haar man die het bed naar buiten heeft gewerkt was kotsmisselijk van de smerige rookwalmen. Maar verder niet. Ze hadden flinke mazzel. 5 minuten later en de hele bovenverdieping had in lichterlaaien gestaan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jee, dat is schrikken! Zelf heeft ze niks?
Wat?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef Rewimo het volgende:
Yns, wat leuk voor je!![]()
Denken we eraan dat WIDM zometeen begint, ladies?
Hoe hebben ze dat dan gedaan? Via het raam?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet echt. Alleen haar hand een beetje verbrand. En haar man die het bed naar buiten heeft gewerkt was kotsmisselijk van de smerige rookwalmen. Maar verder niet. Ze hadden flinke mazzel. 5 minuten later en de hele bovenverdieping had in lichterlaaien gestaan.
Joa, maar ze hebben nu wel een mooie nieuwe slaapkamerquote:
schuin dakraam, en twee eenpersoonsmatrassen en een tweepersoons topmatras. Boxspring was het. Was een beetje proppen, maar hij is een grote stevige man. Mijn moeder was wel wat in paniek, maar hij is best wel bloelkoedigquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Hoe hebben ze dat dan gedaan? Via het raam?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
schuin dakraam, en twee eenpersoonsmatrassen en een tweepersoons topmatras. Boxspring was het. Was een beetje proppen, maar hij is een grote stevige man. Mijn moeder was wel wat in paniek, maar hij is best wel bloelkoedig
Jeetje ja zeg dat wel. Die prop je niet zomaar even erdoor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
schuin dakraam, en twee eenpersoonsmatrassen en een tweepersoons topmatras. Boxspring was het. Was een beetje proppen, maar hij is een grote stevige man. Mijn moeder was wel wat in paniek, maar hij is best wel bloelkoedig
Half uurtje aanzetten voor je gaat slapen en nooit aanlaten als je erin ligt. Dat is regel 1quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:26 schreef Rewimo het volgende:
Eng hoor. Hm. Ik heb ook een elektrieke deken. Die is wel nieuw, dat scheelt hopelijk
Valt wel mee, tijd voor tijd en zo. Als ik overuren uit laat betalen lever ik zoveel in.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Miste je al
Is wel lekker voor de centjes
Jeutje! Wat een schrik!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet echt. Alleen haar hand een beetje verbrand. En haar man die het bed naar buiten heeft gewerkt was kotsmisselijk van de smerige rookwalmen. Maar verder niet. Ze hadden flinke mazzel. 5 minuten later en de hele bovenverdieping had in lichterlaaien gestaan.
Moiquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
Kijkt ieder niemand die vadsige kids?
Zo zaten vanochtend Mudhle, Kay en Kareltje heel geinteresseerd met van die gebogen harige bolletjes en met tikkende pootjes in een kringetje om mijn oordopje dat ik vannacht uit mijn oor had gepeuterd in mijn slaapquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef Cat22 het volgende:
Naartjie heeft nieuw speelgoed: een gekookt minikrieltje.
Ah ja nadeel van overuren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Valt wel mee, tijd voor tijd en zo. Als ik overuren uit laat betalen lever ik zoveel in.
Jaiks wat een engerd. Nee zit arresten uit te tikken.quote:
Jeweetquote:
Niet haten op Heidiquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaiks wat een engerd. Nee zit arresten uit te tikken.
HEEJquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaiks wat een engerd. Nee zit arresten uit te tikken.
Niks mis met scheeltjes.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEEJDaar kan ze niks aan doen, dat ze zo geboren is
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef Ml-etje het volgende:
Wie is Heidi? En ik vind het soort engniet de oogjes
quote:
Ze is zo geboren, dus denk dat ze niet beter weet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef nokwanda het volgende:
Ik vind haar wel leuk, die Heidi. Ik hoop alleen dat ze geen koppijn heeft
Vast niet, als ze zo geboren isquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef nokwanda het volgende:
Ik vind haar wel leuk, die Heidi. Ik hoop alleen dat ze geen koppijn heeft
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze is zo geboren, dus denk dat ze niet beter weet?
GMTAquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vast niet, als ze zo geboren is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |