quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:22 schreef ferrari_rood het volgende:
LL ik ben niet katholiek het kindje wordt ook niet gedoopt. Vriend is katholiek en ik Protestant en we zijn niet getrouwd. Het krijgt wel meerdere namen en die noem ik doopnamen.
Lief van Dodge
Ik heb weer een zwaantje op bed
Ik vind qua meiden gewoon die korte vrouwelijke en wat 'klassieke' namen wel mooiquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:22 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, ik hou helemaal niet van die hele gewone namen eigenlijk.
Maar ook niet van die gemaakte hippe namen en zo
Ik vind jouw naam echt niet superexotisch of zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb geen gewone naam. Maar daarom kies ik wel eerder voor een "normale" naam.
Prima. Rossi is een puber en Zorro komt telkens bij me als ik naar mijn grote vriend moet al vind ik dat zelf wat minder prettig.quote:
Liz of Lis vind ik dan weer leuker, en Emma vind ik erg kak, net als Sofie.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind qua meiden gewoon die korte vrouwelijke en wat 'klassieke' namen wel mooi
Lisa
Emma
Anna
Is die ook niet maar je hoort hem amper net opgezocht 12x gegeven in 2010.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind jouw naam echt niet superexotisch of zo
Yehudi vind ik prachtigquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Baruch vind ik wel mooi, zo in en in Joods ( net als Yehudi ).
Maar Baruch noemt iedereen eigenlijk gewoon Robbie, hij zelf noemt zich ook Robbie.
Ook mooi, maar dan als tweede naam ofzoquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Liz of Lis vind ik dan weer leuker, en Emma vind ik erg kak, net als Sofie.
Anna of Anne is saai maar wel ok.
Doe mij maar een Ava
Yups ik ook, maar dan wel voor een Jood, niet voor een aardappelboer of zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal hem zo weer weg
Oh ik vind het prima bij elkaar passen eigenlijkquote:
Das echt zo een hockeynaamquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
En Emma is wel kak ja, nu ik er over denk
Anna Ava?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook mooi, maar dan als tweede naam ofzo
Wil ik best doen maar tis toch al totaal niet googlebaar, zo een standaard naam en dan ook nog met spatiequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:27 schreef ferrari_rood het volgende:
oh-oh wil jij de naam ook even uit de quote halen?
Femke vind ik stomquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
Fleur is ook wel leukmaar echt zo'n modenaam geweest de afgelopen jaren, net als Femke ofzo
Ik ook, sinds Halsemaquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Femke vind ik stom
Ik vind Lena leuk
En ik hou van scandinavische namen voor jongens
Eli vind ik mooi. En de naam van de nieuwe spruit hier die ieder moment kan komen vind ik wel grappig, niet echt mooi en ik vrees voor allerlei associaties die je niet wilquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Er zijn ook best veel mooie Moslimnamen hoor, maar ik zou mn kind ook nooit een Moslimnaam geven.
Alhoewel ik bijvoorbeeld Mo voor een jongen keileuk vind, maar dat meer omdat het Morris, Mohammed of Mozes kan zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Oh dat lijkt me dan echt een kwelling, dat soort namen. Net als je kind Apple noemen ofzo. Instant verneukte jeugd en overal waar je komt gepest worden. Noem dan een kat zo ofzoquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef ferrari_rood het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal hem zo weer wegheb ik dat net gemist... damn
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Waarom is Ice een kwelling?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me dan echt een kwelling, dat soort namen. Net als je kind Apple noemen ofzo. Instant verneukte jeugd en overal waar je komt gepest worden. Noem dan een kat zo ofzo
Ice Ice babyquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me dan echt een kwelling, dat soort namen. Net als je kind Apple noemen ofzo. Instant verneukte jeugd en overal waar je komt gepest worden. Noem dan een kat zo ofzo
Ja, dat vind ik ook jammer...quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Lena vind ik ook leuk maar das echt een modenaampje nu ook![]()
En Femke vind ik echt een lelijke lompe baggernaam, zo heette Kees toen ze hier kwam
maar mop, jouw naam staat dr helemaal niet bijquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar mensen die mee lezen linken ons wel aan elkaar. Van mij zijn er maar weinig en icm met haar naam al helemaal
Weet je mijn echte voornaam?quote:
Het lijkt me wel wat kilquote:
Dat staat toch in de rest van het bericht.quote:
Ah, okayquote:
Nou ja, ik zou het ook niet leuk vinden als ik zo heet.quote:
Tegelijk maakt het geen drol uit. Als je als kind pispaal bent heeft je naam er weinig mee te maken. Dan ben je dat toch wel. Of juist niet, al heb je de meest achterlijke naamquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat staat toch in de rest van het bericht.
Ik vind dat je zeker bij kinderen ook echt wel even kan kijken naar waar het op rijmt, of hoe andere kids het zien. Je hoeft echt niet je kinderen maar Jan of Piet te noemen, maar met die naam van Nok ook... zijn toch wel dingen waar kinderen snel om gaan lachen of rare naampjes van maken...
Je hoeft niet alleen te doen wat jij zelf leuk vind en het kind moet er maar mee leven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |