Dat bedoelde ik dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee zijn gewoon algemene plannen die nog op maat gesneden moeten worden.
Maar ken je ook nog niet echt he, dus weet niet wat jij romantisch vind
Het is 5 voor 3 mutsquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
Ooooeeeh, het is vijf voor twaalf voor de sector Paardenhouderij
In de tangquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou daar gaat mijn rustige avondje dan.
Zit nu al onder de duim
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben opeens echt zo chagrijnig![]()
En dat wil ik helemaal niet.
Anyway fijne dag nog
Dát is nog eens een geweldige MIquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In de tangVastgeklemd tussen mijn heupen
Mwah, dat is nog niet zo ergquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In de tangVastgeklemd tussen mijn heupen
poot, stijf.... damn hups....quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tss niet je poot zo stijf houden rival.
Ik momenteel van alles wat ook maar een beetje met seks te maken heeft. Droogstaan ftwquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik word van heel andere dingen geil
Zie je, zo slecht ben je helemaal niet af bij me.quote:
En ik niet boven!quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik momenteel van alles wat ook maar een beetje met seks te maken heeft. Droogstaan ftw
Hoofd in kussen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik momenteel van alles wat ook maar een beetje met seks te maken heeft. Droogstaan ftw
Euh... Hoofd in kussen... Please do explainquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoofd in kussen?
Dat is genoeg?
Heb ik ook nergens gezegdquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je, zo slecht ben je helemaal niet af bij me.
2 woorden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, als je op je knieen zit terwijl iemand je flink neemt van achteren dat hij je met je hoofd in je kussen drukt om de kreuen te smoren omdat anders de mensen in de andere kamer het zo goed kunnen horen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Hoofd in kussen... Please do explain
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, als je op je knieen zit terwijl iemand je flink neemt van achteren dat hij je met je hoofd in je kussen drukt om de kreuen te smoren omdat anders de mensen in de andere kamer het zo goed kunnen horen?
Zoiets.
Maar nee dus, met alleen dat niet
Kut rivalquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
2 woorden.
Bejaardenseks, aubergine.
Zover dacht ik nog niet eens, maar damnquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, als je op je knieen zit terwijl iemand je flink neemt van achteren dat hij je met je hoofd in je kussen drukt om de kreuen te smoren omdat anders de mensen in de andere kamer het zo goed kunnen horen?
Zoiets.
Maar nee dus, met alleen dat niet
Terwijl er een familiefeestje in de kamer ernaast is? Kinky girl!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vreselijk, laat mij lekker lawaai maken zeg.
please doquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vreselijk, laat mij lekker lawaai maken zeg.
Jij zei allesquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kut rivalDat is echt een nare, nare MI.
niet meer droog?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kut rivalDat is echt een nare, nare MI.
[..]
Zover dacht ik nog niet eens, maar damn
Kut Babs
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Terwijl er een familiefeestje in de kamer ernaast is? Kinky girl!
Arwen is een paard dat op je voet stapte?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
Toch typisch... Als m'n voeten koud zijn zie je nog steeds precies de plek waar Arwen besloot m'n voet te pletten. En dat na vijf jaar
Ja, fuckin rotbok was ze toen ze jong was. Daar heb ik best veel werk aan gehad met doorrijden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Arwen is een paard dat op je voet stapte?
tegenwoordig toch wel al kroket of frikandel neem ik aan?
En ik ook niet in!quote:
It keeps getting better and betterquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach mijn familie is daar niet zo moeilijk in
Dat is dan weer een geluk bij ongelukquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, fuckin rotbok was ze toen ze jong was.
Tja, pubertijd hequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is dan weer een geluk bij ongeluk
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stilte voor de storm
Of zondvloed, in Samzz' geval![]()
Nou, die zondvloed laat nog wel even op zich wachten hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stilte voor de storm
Of zondvloed, in Samzz' geval![]()
euhm, het was geen ongelukje?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tja, pubertijd he
Rio had hetzelfde, maar die is het nu ook ontgroeid.
Jawel. Maar toen ze in haar pubertijd was, was ze echt ontzettend lomp en drammerig. En daardoor ging ze dus op m'n voet staan.quote:
Ik had niet anders verwachtquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maak het wel goed(weet nog net hoe)
weet je wat dat kost?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Staat geen straf op dan, kijkend in Nederland had iedereen dan in de bak moeten zitten
vraag het rutte eens.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
100 miljoen miljard?
Over 9000?
goed zo. geklaag hebben we hier al genoeg.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
Correctie..
Ik heb geen reden om te klagen!
zo dan
Ik ben niet zo van het zwemmen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, als het lekker weer is![]()
Ik heb wel in de IJssel gezwommen
veel te koud hier in nl, zwemmenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het zwemmen.
Ik schaam me dan voor m'n lijf.
En ik haat water in m'n ogen.
En ik wil altijd de kleine zeemeermin nadoen.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:19 schreef dawg het volgende:
gister voor iemand gekookt en nu moet ik nog opruimen en daar heb ik zo geen fuck zin in.ik had het gister meteen moeten doen maar tja.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:20 schreef dawg het volgende:
[..]
goed zo. geklaag hebben we hier al genoeg.
shooters met monsters trekt mij niet zo..... doe mij maar "echte" mensen om neer te knallenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga veel vrije tijd aan de PS3 kwijt zijn na 22 feb
Ik ben een echte waterratquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duidelijk wie in jouw relatie het meisje is!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben een echte waterratIk hou van zwemmen
Mijn oor heeft die liefde wel al wat afgezwakt......quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben een echte waterratIk hou van zwemmen
oh ja.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
shooters met monsters trekt mij niet zo..... doe mij maar "echte" mensen om neer te knallen
Zeequote:
Die mening deel ik nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:26 schreef dawg het volgende:
[..]
oh ja.
al vind ik dat niet echt geklaag maar meer een twitter-opmerking. maar dat heb ik ook niet, twitter.
Ik ook niet.quote:
Dat bijvoorbeeld!quote:
Minimaalquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
met golfslagbad, wildwaterbaan en sauna
ik vond black ops een beetje tegenvallen. maar ik speel nooit online dat scheelt ook.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Dat bijvoorbeeld!
Vermaak me voorlopig nog wel met Back Ops.
Maar niet die in Purmerend want die is saaiquote:
tropicana vondt ik altijd leukquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar niet die in Purmerend want die is saai
Ik hou niet zo van CoD enzo.. Gewoon hersenloos knallen geniet mijn voorkeur..quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Dat bijvoorbeeld!
Vermaak me voorlopig nog wel met Back Ops.
Broertje heeft m in 2 dagen uitgespeeldquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:32 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vond black ops een beetje tegenvallen. maar ik speel nooit online dat scheelt ook.
weet jij of die nieuwe medal of honor gaaf is? of bateman misschien? die in afghanistan.
Ja is wel tof, verwacht niet over de top actie als bij call of duty, maar wat realistischerquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:32 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vond black ops een beetje tegenvallen. maar ik speel nooit online dat scheelt ook.
weet jij of die nieuwe medal of honor gaaf is? of bateman misschien? die in afghanistan.
vondt ik?quote:
black ops vond ik wel cool maar een beetje kort en ik vond het ergens wel jammer dat het verhaal zich rond eind jaren '60 begin jaren '70 afspeelde.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja is wel tof, verwacht niet over de top actie als bij call of duty, maar wat realistischer
Je kan er al een half jaar niet meer zwemmen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tropicana is heul niet tof meer
Die MOH schijnt vol bugs te zitten, als je een goede FPS zoekt zou ik nog altijd Battlefield Bad Company 2 aanraden, daar is nu ook een Vietnam uitbreiding voor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:32 schreef dawg het volgende:
[..]
nu niet meer nee, omdat hij dicht isquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tropicana is heul niet tof meer
Verleden tijdquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
vondt ik?![]()
Ja dat was altijd wel leuk zwemmen. Jammer dat ie weg is/gaat
Dat heb ik vroeger best vaak gedaan.quote:
Hoe minder kleding bij jou hoe meer vreugd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:37 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, ik ben sowieso niet zo'n fan van zwemmen, veel te weinig kleding
Weet ik niet. de oudere vond ik altijd minder dan die van de CoD serie.. dus ik kijk er tegenwoordig niet naar...quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Sowieso zwemmen in rivieren enzquote:
Hoe ging het?quote:
Ja dat dusquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe minder kleding bij jou hoe meer vreugd..
Wel oke, toen ik bij het ene gesprek wegliep werd ik gebeld voor een andere, en ik was toch in Amersfeurt, dus ik ben gelijk langsgegaan.quote:
Mieters!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wel oke, toen ik bij het ene gesprek wegliep werd ik gebeld voor een andere, en ik was toch in Amersfeurt, dus ik ben gelijk langsgegaan.
Oh. Kijk eens aan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wel oke, toen ik bij het ene gesprek wegliep werd ik gebeld voor een andere, en ik was toch in Amersfeurt, dus ik ben gelijk langsgegaan.
Is nog niet, maar tis verpauperd en achterstalligquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
vondt ik?![]()
Ja dat was altijd wel leuk zwemmen. Jammer dat ie weg is/gaat
Jeuj! Dat doe je netjes!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kan er al een half jaar niet meer zwemmen. Het gebouw blijft staan, wordt nu omgebouwd tot een soort congrescentrum.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is nog niet, maar tis verpauperd en achterstallig
Wat is er zaterdag dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit mn eigen nu al druk te maken over zaterdag![]()
Dat wil toch helemaal niet. Ik was zo vrolijk de afgelopen weken
Wat is er zaterdag?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
R. weer thuisquote:
Heleboelquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
was dat van die detacheerder van van de week?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:
werd ik gebeld voor een andere, en ik was toch in Amersfeurt, dus ik ben gelijk langsgegaan.
Gewoon slopen, want mooi kan ik het gebouw niet noemen..quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan er al een half jaar niet meer zwemmen. Het gebouw blijft staan, wordt nu omgebouwd tot een soort congrescentrum.
Nee dan verdwaal ik weer als ik naar mn stiefma gaquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon slopen, want mooi kan ik het gebouw niet noemen..
Thuiskomen doet hij sowieso, jij zit daar voorlopig sowieso.quote:
Ja dat weet ik. Nu nog even raad over hoe ik het kan stoppen aubquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
Thuiskomen doet hij sowieso, jij zit daar voorlopig sowieso.
nu vervelende gedachtes hebben veranderd daar niks aan... helemaal niks.... dus nutteloos
Is de sfeer echt zó kut als hij er is?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Nu nog even raad over hoe ik het kan stoppen aub
Is het niet zo dat het wat makkelijker wordt naarmate jullie wat meer gewend raken aan de situatie? Of juist niet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dan verdwaal ik weer als ik naar mn stiefma ga
Bij vlagen. Weet me gewoon geen houding te geven dan. Nu al helemaal niet. Zie het namelijk al gebeuren dat ik fikse ruzie ga krijgen vanwege loge.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is de sfeer echt zó kut als hij er is?
Hoe kan je hier in hemelsnaam aan wennen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is het niet zo dat het wat makkelijker wordt naarmate jullie wat meer gewend raken aan de situatie? Of juist niet?
Neequote:
Woont ze zo verstopt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kan je hier in hemelsnaam aan wennen?
[..]
Nee
ik weet niet hoe ik dat exact doe.... ik ben dan van de... Dat zie ik dan wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Door te accepteren dat je toch nog even zo zal moeten samenleven, dus proberen je er bij neer te leggen. Kan je je misschien toch een houding geven.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij vlagen. Weet me gewoon geen houding te geven dan. Nu al helemaal niet. Zie het namelijk al gebeuren dat ik fikse ruzie ga krijgen vanwege loge.
Maar als ik uit ga van het ergste kan het toch alleen maar meevallen?
Ja weet ik wel schat, ik probeer ook maar iets positiefs te zoeken..quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kan je hier in hemelsnaam aan wennen?
[..]
Nee
Absoluut niet. Zijstraat van de boezemlaan/straat/weg ofzo.quote:
als ik je zo hoorde viel het de laatste tijd toch sowieso wel mee?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij vlagen. Weet me gewoon geen houding te geven dan. Nu al helemaal niet. Zie het namelijk al gebeuren dat ik fikse ruzie ga krijgen vanwege loge.
Maar als ik uit ga van het ergste kan het toch alleen maar meevallen?
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
als ik je zo hoorde viel het de laatste tijd toch sowieso wel mee?
Mjah ik niet, dat weet jequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ik dat exact doe.... ik ben dan van de... Dat zie ik dan wel.
I know babequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja weet ik wel schat, ik probeer ook maar iets positiefs te zoeken..
En jij gaat via Tropicana daar heen? Iets klopt er niet..quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Absoluut niet. Zijstraat van de boezemlaan/straat/weg ofzo.
Mijn richtingsgevoel is gewoon bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |