Dat is dan weer een geluk bij ongelukquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, fuckin rotbok was ze toen ze jong was.
Tja, pubertijd hequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is dan weer een geluk bij ongeluk
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stilte voor de storm
Of zondvloed, in Samzz' geval![]()
Nou, die zondvloed laat nog wel even op zich wachten hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stilte voor de storm
Of zondvloed, in Samzz' geval![]()
euhm, het was geen ongelukje?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tja, pubertijd he
Rio had hetzelfde, maar die is het nu ook ontgroeid.
Jawel. Maar toen ze in haar pubertijd was, was ze echt ontzettend lomp en drammerig. En daardoor ging ze dus op m'n voet staan.quote:
Ik had niet anders verwachtquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maak het wel goed(weet nog net hoe)
weet je wat dat kost?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Staat geen straf op dan, kijkend in Nederland had iedereen dan in de bak moeten zitten
vraag het rutte eens.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
100 miljoen miljard?
Over 9000?
goed zo. geklaag hebben we hier al genoeg.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
Correctie..
Ik heb geen reden om te klagen!
zo dan
Ik ben niet zo van het zwemmen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, als het lekker weer is![]()
Ik heb wel in de IJssel gezwommen
veel te koud hier in nl, zwemmenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het zwemmen.
Ik schaam me dan voor m'n lijf.
En ik haat water in m'n ogen.
En ik wil altijd de kleine zeemeermin nadoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |