quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:19 schreef dawg het volgende:
gister voor iemand gekookt en nu moet ik nog opruimen en daar heb ik zo geen fuck zin in.ik had het gister meteen moeten doen maar tja.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:20 schreef dawg het volgende:
[..]
goed zo. geklaag hebben we hier al genoeg.
shooters met monsters trekt mij niet zo..... doe mij maar "echte" mensen om neer te knallenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga veel vrije tijd aan de PS3 kwijt zijn na 22 feb
Ik ben een echte waterratquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het zwemmen.
Ik schaam me dan voor m'n lijf.
En ik haat water in m'n ogen.
En ik wil altijd de kleine zeemeermin nadoen.
Duidelijk wie in jouw relatie het meisje is!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het zwemmen.
Ik schaam me dan voor m'n lijf.
En ik haat water in m'n ogen.
En ik wil altijd de kleine zeemeermin nadoen.
Ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben een echte waterratIk hou van zwemmen
Mijn oor heeft die liefde wel al wat afgezwakt......quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben een echte waterratIk hou van zwemmen
oh ja.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
shooters met monsters trekt mij niet zo..... doe mij maar "echte" mensen om neer te knallen
Zeequote:
Die mening deel ik nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:26 schreef dawg het volgende:
[..]
oh ja.
al vind ik dat niet echt geklaag maar meer een twitter-opmerking. maar dat heb ik ook niet, twitter.
Ik ook niet.quote:
Dat bijvoorbeeld!quote:
Minimaalquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
met golfslagbad, wildwaterbaan en sauna
ik vond black ops een beetje tegenvallen. maar ik speel nooit online dat scheelt ook.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Dat bijvoorbeeld!
Vermaak me voorlopig nog wel met Back Ops.
Maar niet die in Purmerend want die is saaiquote:
tropicana vondt ik altijd leukquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar niet die in Purmerend want die is saai
Ik hou niet zo van CoD enzo.. Gewoon hersenloos knallen geniet mijn voorkeur..quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Dat bijvoorbeeld!
Vermaak me voorlopig nog wel met Back Ops.
Broertje heeft m in 2 dagen uitgespeeldquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:32 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vond black ops een beetje tegenvallen. maar ik speel nooit online dat scheelt ook.
weet jij of die nieuwe medal of honor gaaf is? of bateman misschien? die in afghanistan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |