Dat bedoelde ik dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee zijn gewoon algemene plannen die nog op maat gesneden moeten worden.
Maar ken je ook nog niet echt he, dus weet niet wat jij romantisch vind
Het is 5 voor 3 mutsquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
Ooooeeeh, het is vijf voor twaalf voor de sector Paardenhouderij
In de tangquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou daar gaat mijn rustige avondje dan.
Zit nu al onder de duim
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben opeens echt zo chagrijnig![]()
En dat wil ik helemaal niet.
Anyway fijne dag nog
Dát is nog eens een geweldige MIquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In de tangVastgeklemd tussen mijn heupen
Mwah, dat is nog niet zo ergquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In de tangVastgeklemd tussen mijn heupen
poot, stijf.... damn hups....quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tss niet je poot zo stijf houden rival.
Ik momenteel van alles wat ook maar een beetje met seks te maken heeft. Droogstaan ftwquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik word van heel andere dingen geil
Zie je, zo slecht ben je helemaal niet af bij me.quote:
En ik niet boven!quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik momenteel van alles wat ook maar een beetje met seks te maken heeft. Droogstaan ftw
Hoofd in kussen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik momenteel van alles wat ook maar een beetje met seks te maken heeft. Droogstaan ftw
Euh... Hoofd in kussen... Please do explainquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoofd in kussen?
Dat is genoeg?
Heb ik ook nergens gezegdquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je, zo slecht ben je helemaal niet af bij me.
2 woorden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, als je op je knieen zit terwijl iemand je flink neemt van achteren dat hij je met je hoofd in je kussen drukt om de kreuen te smoren omdat anders de mensen in de andere kamer het zo goed kunnen horen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Hoofd in kussen... Please do explain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |