En hartje centrum hequote:
Oeh dan mag je wel opschieten idd!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:16 schreef Royco1 het volgende:
Wilde eigenlijk voor mijn 30e miljonair zijn.
Zal er wel niet inzitten
Damnquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hartje centrum heIn de wijk de Bergen, die nu steeds meer "de nieuwe PC hooft" genoemd wordt qua chique winkels en restaurants. Wordt hopelijk wel meeer waard
En ik had dus 25% korting dankzij die uiteindelijk voor mij vast niet zo heel voordelige constructie.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil ook voor mijn 30e miljonair worden.
Heb dus nog 4 jaar
Ben ik ook tegen. Maar deze beinvloed je gedachte gang nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik dacht dat jij zo tegen fun-medicatie was
En tja ibu... ik heb zoveel pijn dat ik er gewoon niet aan ontkom en ik vertik het zwaarder geschut in te zetten, dan is het einde vast snel zoek
Ja moet even een gat in de markt ontdekkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh dan mag je wel opschieten idd!
NIEMAND trapt daar inquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil ook voor mijn 30e miljonair worden.
Heb dus nog 4 jaar
Maar dan moet je wel 50% van de overwaarde straks teruggeven he.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damndie regeling hebben ze in Utrecht ook vaak op nieuwbouw of speciale projecten. Maar dan nog....
Gaat het alweer over anale seks?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja moet even een gat in de markt ontdekken
SILENCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Wil je daarna met mij trouwen dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja moet even een gat in de markt ontdekken
Trouwens... op stap trappen ze er wel nog gewoon inquote:
Ja eh, dan zijn ze allemaal dronkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trouwens... op stap trappen ze er wel nog gewoon in
Kweenie. Ik verkoop het nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tot jou reactie nog niet.
Maar zit daar nog een hoop geld in dan?
Dat is best een gunstige deal, want meerwaarde creëer je juist voor een groot deel door een keuken, kwaliteit van schilderwerk etc.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel 50% van de overwaarde straks teruggeven he.
Is dan wel alleen overwaarde van het huis... dus niet overwaarde die je zelf hebt gecreeerd door er bv een nieuwe keuken in te zetten. En je mag zelf een onafhankelijke taxateur inschakelen.
En je moet het aan hen terug aanbieden als eerste.
Wil wel zeggen dat je 99.9% zeker je huis hebt verkocht binnen een maand.
Helaas moet ik dan voor mei miljonair zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wil je daarna met mij trouwen dan?
Ja, ze moeten flink lam zijn dus?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trouwens... op stap trappen ze er wel nog gewoon in
Ja uh. Neequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, dan zijn ze allemaal dronken
Ik laatst dus wel een keer 30quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja uh. Nee
IK ben nog nooit 32 geschat
Dat gebeurt mij eigenlijk ook niet. Vrijwel altijd jonger dan 30quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja uh. Nee
Oh maar ms vind ik je wel zo lief en lekker dat ik sowieso wel wil trouwen. Ik moet ook opschieten inmiddels hequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas moet ik dan voor mei miljonair zijn.
Heb dan namelijk mijn bruiloft al vastgezet, kon die 3 jaar terug tegen een gunstige prijs vastzetten.
Maar zal wel een gewoon feestje worden zonder bruid.
Keuken is kwestie van smaak, voegt juist weinig meerwaarde toequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is best een gunstige deal, want meerwaarde creëer je juist voor een groot deel door een keuken, kwaliteit van schilderwerk etc.
Oh maar ik word ook nooit 35 geschat, godzijdankquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja uh. Nee
Meestal nu rond de 26/27.
EN laatst iemand 24, maar toen moest ik heel hard lachen
Ja en in dit geval dus ook omdat de wijk echt ineens sinds 2 jaar booming is qua nieuwe gallerietjes en winkels en restaurants. DIE overwaarde is dus maar voor 50% van mij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is best een gunstige deal, want meerwaarde creëer je juist voor een groot deel door een keuken, kwaliteit van schilderwerk etc.
quote:
Nee het is goed zo. Eigenlijk had ik het al vanaf het begin moeten doen maar we gaan we gewoon opnieuw beginnen en vanaf dus wel alles noten i.p.v. waarschuwingen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:21 schreef stbabylon het volgende:
Tally! Waarom mag ik nou niet nog meer stoken
Jij hebt het hele proces toch al doorlopen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:22 schreef missbehavin het volgende:
Ik moet ook opschieten inmiddels he
Ach tijd genoeg tochquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar ms vind ik je wel zo lief en lekker dat ik sowieso wel wil trouwen. Ik moet ook opschieten inmiddels he
Nou danquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar ik word ook nooit 35 geschat, godzijdank
Nee, trouwen nog nooit! En ik wil natuurlijk nog wel een beetje leuk in die trouwjurk hequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Jij hebt het hele proces toch al doorlopen?
En we verwelkomen de rollade MI weerquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, trouwen nog nooit! En ik wil natuurlijk nog wel een beetje leuk in die trouwjurk he
Ooh, maar die stijgt toch minder snel dan die van een net wat mooiere keuken/badkamer dan de buren hebben.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en in dit geval dus ook omdat de wijk echt ineens sinds 2 jaar booming is qua nieuwe gallerietjes en winkels en restaurants. DIE overwaarde is dus maar voor 50% van mij.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan
Meestal vallen ze van hun stoel als ik 32 zeg.
Echt meerdere malen dat ze me niet willen geloven en ik uiteindelijk m'n rijbewijs moet pakkken
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En we verwelkomen de rollade MI weer
Redden we nooit meer voor mei als je je ideale jurk nog uit moet gaan zoeken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, trouwen nog nooit! En ik wil natuurlijk nog wel een beetje leuk in die trouwjurk he
Snap ik wel, maar dat is heul niet zo leukquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee het is goed zo. Eigenlijk had ik het al vanaf het begin moeten doen maar we gaan we gewoon opnieuw beginnen en vanaf dus wel alles noten i.p.v. waarschuwingen.
En dan zou ik het zonde vinden als ik dat bij jou ook zou moeten doen. Dus als je het zo wil laten en gewoon een TR wil plaatsen de volgende keer graag
Edit: Dat had ik eigenlijk al moeten doen maar je hoopt altijd dat iemand veranderd is.
Nogmaals. Keuken en badkamer is kwestie van smaak. Echt geen garantie voor overwaarde.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, maar die stijgt toch minder snel dan die van een net wat mooiere keuken/badkamer dan de buren hebben.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Snap ik wel, maar dat is heul niet zo leuk
En als je mij moet bestraffen in de toekomst omdat ik me wel te fel uitlaat over die muts, dan moet je dat gewoon doen hoor(* stbabylon gaat alvast in de weer met kettingen enzo).
Maar ja, ik ga in vervolg elke opmerking van haar die homofoob/discrimerend is TR-en
Ja precies. Nou ja. Niet dat mijn huis lang te koop zal staan want de woningbouw wil hem meteen terughebben. Maar goed, krijg er dus wel meer voor als mijn buurman zonder nieuwe keuken. Aan de woningbouw dan weerd e taak dat huis te verkopen aan een ander.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, maar die stijgt toch minder snel dan die van een net wat mooiere keuken/badkamer dan de buren hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |