En hartje centrum hequote:
Oeh dan mag je wel opschieten idd!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:16 schreef Royco1 het volgende:
Wilde eigenlijk voor mijn 30e miljonair zijn.
Zal er wel niet inzitten
Damnquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hartje centrum heIn de wijk de Bergen, die nu steeds meer "de nieuwe PC hooft" genoemd wordt qua chique winkels en restaurants. Wordt hopelijk wel meeer waard
En ik had dus 25% korting dankzij die uiteindelijk voor mij vast niet zo heel voordelige constructie.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil ook voor mijn 30e miljonair worden.
Heb dus nog 4 jaar
Ben ik ook tegen. Maar deze beinvloed je gedachte gang nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik dacht dat jij zo tegen fun-medicatie was
En tja ibu... ik heb zoveel pijn dat ik er gewoon niet aan ontkom en ik vertik het zwaarder geschut in te zetten, dan is het einde vast snel zoek
Ja moet even een gat in de markt ontdekkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh dan mag je wel opschieten idd!
NIEMAND trapt daar inquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil ook voor mijn 30e miljonair worden.
Heb dus nog 4 jaar
Maar dan moet je wel 50% van de overwaarde straks teruggeven he.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damndie regeling hebben ze in Utrecht ook vaak op nieuwbouw of speciale projecten. Maar dan nog....
Gaat het alweer over anale seks?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja moet even een gat in de markt ontdekken
SILENCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Wil je daarna met mij trouwen dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja moet even een gat in de markt ontdekken
Trouwens... op stap trappen ze er wel nog gewoon inquote:
Ja eh, dan zijn ze allemaal dronkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trouwens... op stap trappen ze er wel nog gewoon in
Kweenie. Ik verkoop het nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tot jou reactie nog niet.
Maar zit daar nog een hoop geld in dan?
Dat is best een gunstige deal, want meerwaarde creëer je juist voor een groot deel door een keuken, kwaliteit van schilderwerk etc.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel 50% van de overwaarde straks teruggeven he.
Is dan wel alleen overwaarde van het huis... dus niet overwaarde die je zelf hebt gecreeerd door er bv een nieuwe keuken in te zetten. En je mag zelf een onafhankelijke taxateur inschakelen.
En je moet het aan hen terug aanbieden als eerste.
Wil wel zeggen dat je 99.9% zeker je huis hebt verkocht binnen een maand.
Helaas moet ik dan voor mei miljonair zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wil je daarna met mij trouwen dan?
Ja, ze moeten flink lam zijn dus?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trouwens... op stap trappen ze er wel nog gewoon in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |