quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, als je op je knieen zit terwijl iemand je flink neemt van achteren dat hij je met je hoofd in je kussen drukt om de kreuen te smoren omdat anders de mensen in de andere kamer het zo goed kunnen horen?
Zoiets.
Maar nee dus, met alleen dat niet
Kut rivalquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
2 woorden.
Bejaardenseks, aubergine.
Zover dacht ik nog niet eens, maar damnquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, als je op je knieen zit terwijl iemand je flink neemt van achteren dat hij je met je hoofd in je kussen drukt om de kreuen te smoren omdat anders de mensen in de andere kamer het zo goed kunnen horen?
Zoiets.
Maar nee dus, met alleen dat niet
Terwijl er een familiefeestje in de kamer ernaast is? Kinky girl!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vreselijk, laat mij lekker lawaai maken zeg.
please doquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vreselijk, laat mij lekker lawaai maken zeg.
Jij zei allesquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kut rivalDat is echt een nare, nare MI.
niet meer droog?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kut rivalDat is echt een nare, nare MI.
[..]
Zover dacht ik nog niet eens, maar damn
Kut Babs
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Terwijl er een familiefeestje in de kamer ernaast is? Kinky girl!
Arwen is een paard dat op je voet stapte?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
Toch typisch... Als m'n voeten koud zijn zie je nog steeds precies de plek waar Arwen besloot m'n voet te pletten. En dat na vijf jaar
Ja, fuckin rotbok was ze toen ze jong was. Daar heb ik best veel werk aan gehad met doorrijden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Arwen is een paard dat op je voet stapte?
tegenwoordig toch wel al kroket of frikandel neem ik aan?
En ik ook niet in!quote:
It keeps getting better and betterquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach mijn familie is daar niet zo moeilijk in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |