Ik denk dat velen het vooral om de inhoud van haar outfit te doen isquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Da's beter.
Ik wil haar outfit hebben trouwens waaayoooo
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was ze zelf daar aanwezig of is echt alles gephotoshopt?
Niet zo zeurenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was ze zelf daar aanwezig of is echt alles gephotoshopt?
Goede tieten. Leuke binnenkomerquote:
Is ze nu niet te gephotoshoptquote:
Heb je al een topc report gedaan ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:01 schreef purplerose het volgende:
waar is een modje als je hem nodig hebt
[Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTRquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:01 schreef purplerose het volgende:
waar is een modje als je hem nodig hebt
een wattes? waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb je al een topc report gedaan ?
oh, moet dat daar! zovaak open ik nou een topicquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTR
GoedeMIDDAG!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:26 schreef alors het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik zag dat de straalpaal al gereed staat op de Vismarkt voor vanavond.
Haai haai!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:26 schreef alors het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik zag dat de straalpaal al gereed staat op de Vismarkt voor vanavond.
Autoooooooooooooo Vliegtuuuuuuuuuuuugquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:08 schreef Pino112 het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)rt-vanuit-vliegtuig/
Weet je hoe vet?
Wut?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Autoooooooooooooo Vliegtuuuuuuuuuuuug
Vliegtuig en ik moest nog een tvptje doen dus ik reageer ergens opquote:
Dun Trein, dun boewt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Autoooooooooooooo Vliegtuuuuuuuuuuuug
Ah, ik snapte het ook al niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Vliegtuig en ik moest nog een tvptje doen dus ik reageer ergens op
Zo. verveelt ook wel eens.
Gelezen aan wat?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb nog NIETS gelezen vandaag.
Die probeerde ik net te kijken, maar flashquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:17 schreef hole1988 het volgende:
http://www.ustream.tv/cha(...)63&utm_medium=social livestream michiel
hij is alweer klaar. Michiel liet even zien hoe alles eruit ziet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die probeerde ik net te kijken, maar flash.
Goed bezigquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb nog NIETS gelezen vandaag.
Eigenlijk zou je nou net van michiel verwachten dat ie wel een flash vrije service gebruikt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij is alweer klaar. Michiel liet even zien hoe alles eruit ziet.
Flash moet dood.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je nou net van michiel verwachten dat ie wel een flash vrije service gebruikt.
En zo snel mogelijkquote:
Ik vind haar altijd zo depri ogen.quote:
Ik vind haar echt heel mooi. Niet zo'n standaardkop. Beetje mysterieus. I likey.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd zo depri ogen.
Maar zeker een puick nummer
Maar ze lacht nooitquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind haar echt heel mooi. Niet zo'n standaardkop. Beetje mysterieus. I likey.
Veel plezier!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:11 schreef hole1988 het volgende:
ik ga naar goningen, als ik eraan denk twitter ik nog wel even
Eurosonic?! Veel plezier man. Vanavond ben ik ook op de grote markt. Het lijkt droog te blijven en het is warm. Damnquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:11 schreef hole1988 het volgende:
MetMichiel Nieuwjaarsreceptie volgens mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eurosonic?! Veel plezier man. Vanavond ben ik ook op de grote markt. Het lijkt droog te blijven en het is warm. Damn
Have funquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:11 schreef hole1988 het volgende:
Hoiquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:34 schreef CindieY het volgende:
Goeiemiddag vanuit de trein naar Groningen!
Zul je altijd zien hequote:
Goede oplossing: niet met de trein gaan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:02 schreef CindieY het volgende:
@ alors, hopelijk wel ja. heb ook nog geen avondeten gehad. Zat in intercity, maar is nu stoptrein vanaf beilen wegens defect treinstel. waar we nu overigens zijn.
Altijd 't zelfde als ik dingen in de planning heb
ik heb geen rijbewijs en fietsen is ook zo verquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goede oplossing: niet met de trein gaan.
Ze zijn onderweg volgens mij, vertraging enzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:45 schreef 3rdRock het volgende:
Goedenavond mensen!
zijn gat en cindie al in de Beurs?
en dat plaatje van de Vaccins is vet!
ik lees het jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze zijn onderweg volgens mij, vertraging enzo.
Oja, dat is ook vanavond. Leuk!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:19 schreef alors het volgende:
[..]
MetMichiel Nieuwjaarsreceptie volgens mij
Ja joh het is echt warm en niet meer zo snel donkerLaat die lente maar komen
Rock 'n roll! Ook veel plezier. Gaat nog druk worden in Groningen. Denk dat ik de tractor vanavond maar laat staan want die kan ik toch niet kwijt in de binnenstad. Pak de fiets wel!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:34 schreef CindieY het volgende:
Goeiemiddag vanuit de trein naar Groningen!
Hoop het ! Was net weer eens in slaap gevallen tijdens het 18:00 journaal. Dat gebeurt echt zo vaak.... Ben ook wel moe trouwens. Naja, zo even eten en dan richting de GM.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Staat Hans al klaar om Eurosonic te presenteren?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop het ! Was net weer eens in slaap gevallen tijdens het 18:00 journaal. Dat gebeurt echt zo vaak.... Ben ook wel moe trouwens. Naja, zo even eten en dan richting de GM.
ik ken het, al heb ik het meer als ik rond een uur of 7 tvkijk ofzo. en dan 's avonds weer klaarwakker zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop het ! Was net weer eens in slaap gevallen tijdens het 18:00 journaal. Dat gebeurt echt zo vaak.... Ben ook wel moe trouwens. Naja, zo even eten en dan richting de GM.
quote:
Dat klaarwakker zijn is ook zo _irritant_. Wil je slapen maar dat lukt dan niet omdat je nog super veel energie hebt. Herkenbaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ken het, al heb ik het meer als ik rond een uur of 7 tvkijk ofzo. en dan 's avonds weer klaarwakker zijn
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, dat is ook vanavond. Leuk!.
Dat het niet zo snel donker meer is, is echt zooo prettig Krijg er energie van. a
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop het ! Was net weer eens in slaap gevallen tijdens het 18:00 journaal. Dat gebeurt echt zo vaak.... Ben ook wel moe trouwens.
Ik kan de hele dag moe zijn en dan na 21:00 ben ik vaak weer energiek aan het worden. Zwaar irritantquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat klaarwakker zijn is ook zo _irritant_. Wil je slapen maar dat lukt dan niet omdat je nog super veel energie hebt. Herkenbaar. Doorgaans was het zo dat ik tijdens het 20:00 in slaap viel, maar nu is het wat eerder (dit komt ook wat beter uit
).
Beter ritme fixen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kan de hele dag moe zijn en dan na 21:00 ben ik vaak weer energiek aan het worden. Zwaar irritant.
Ja dat doe je al 3 dagenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben echt de perfecte SOG gevonden en het is KUT. Nog steeds pas twee woorden gelezen.
[..]
Beter ritme fixen.Ga ik ook doen vanavond.
Ja maar nu droomde ik heel naar toen ik al wakker aws maar weer verder ging slapen dus ik moet om 10 uur opstaan morgen. Moet ik sowieso want moet mijn eigen hand gaan tekenenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat doe je al 3 dagen. Maar, ja dat moet ik doen ja
.
wtf, heb je niet binnenkort toetsweek? Ik welquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben echt de perfecte SOG gevonden en het is KUT. Nog steeds pas twee woorden gelezen.
[..]
Beter ritme fixen.Ga ik ook doen vanavond.
de nieuwe Kanye West en Jay-Z en een blik Operabitches!quote:
Wat een zinquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar nu droomde ik heel naar toen ik al wakker aws maar weer verder ging slapen dus ik moet om 10 uur opstaan morgen. Moet ik sowieso want moet mijn eigen hand gaan tekenen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef CindieY het volgende:
we staan inmiddels in huis de beurs, praktisch recht voor veenstra veenstra!
En je was al in beeldquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef CindieY het volgende:
we staan inmiddels in huis de beurs, praktisch recht voor veenstra veenstra!
dat dacht ik ook al!quote:
Wehehe hoe zien ze eruit? Ik zit ook te gluren maarja ik kan alleen maar gokkenquote:
Ik dacht dat nietquote:
pino! gedraag je!quote:
Een x aantal topics terug staan foto'squote:Op donderdag 13 januari 2011 19:17 schreef alors het volgende:
[..]
Wehehe hoe zien ze eruit? Ik zit ook te gluren maarja ik kan alleen maar gokken
ja en nu moet ik alle topics terug gaan lezen? no thanksquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een x aantal topics terug staan foto's.
Ja man, met arceringen enzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat een zin. En je hand tekenen
?
Ik dacht dat je op de tu zat en niet op een basisschoolquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja man, met arceringen enzo.
lolzquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op de tu zat en niet op een basisschool.
16 studiepunten. Mínstens.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja man, met arceringen enzo.
Ook een avondmens? Herkenbaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kan de hele dag moe zijn en dan na 21:00 ben ik vaak weer energiek aan het worden. Zwaar irritant.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:29 schreef gerbenp het volgende:
ook zo'n rukker.
http://twitter.com/CorneSmit1912
Zo tussen 21:00 en 03:00quote:
Omgquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:29 schreef gerbenp het volgende:
ook zo'n rukker.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:29 schreef gerbenp het volgende:
ook zo'n rukker.
Ik zit gelukkig niet op kantoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De echte tijdstippen om in een kantoor te zitten. Haha
Lucky youquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zit gelukkig niet op kantoor.
Kan ze vast oefenen voor morgen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ik teken altijd mijn hand als ik me verveel, misschien een idee?
Hahaha dat is wel erg man. LOLquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:34 schreef DaMook het volgende:
Zit nu zelfs onderuit gezakt op de bank, no geen zin om op te staan en aan de computer te gaan zitten
.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
Awwwwquote:
HANS! Timmetje Knol nu live!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Oja, zal 3FM wel even aanslingeren. Heb de radio nog niet eens aan.
SHNA!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Oja, zal 3FM wel even aanslingeren. Heb de radio nog niet eens aan.
Zit hier al de halve dagquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hahaha dat is wel erg man. LOL.
Nee ik ik ik wil niettttttttquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net de laatste 10 seconden gehoord. Klonk goed !!
LEOR
Beterschap! Het gaat echt vreselijk rond.. niet normaal meer.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zit hier al de halve dag, blij als ik weer beter ben
.
Tsja je had je ook hier kunnen komen vervelenquote:
Ik heb geen griep, wie weet komt dat ook nogquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beterschap! Het gaat echt vreselijk rond.. niet normaal meer.
Ik verveel me pas een uur. Plus ik heb geen geld.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tsja je had je ook hier kunnen komen vervelen.
Ik mag mijn huis niet uitquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik verveel me pas een uur. Plus ik heb geen geld.![]()
Je mag me wel komen masseren.
Whehequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb geen griep, wie weet komt dat ook nog.
Iets met ziektewetquote:
Dat moet je zelf wetenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zal ik morgen naar mijn ouders gaan of niet?Mama wil ik wel zien, papa niet. Dilemmamamamama
Ik zou gaan en dan je mooie tekening aan je vader laten zien.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zal ik morgen naar mijn ouders gaan of niet?Mama wil ik wel zien, papa niet. Dilemmamamamama
Ja nou het dilemmamamamama is dus dat ze nog steeds samen zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten, als je dat wilt moet je het doen
.
ja, kut dat ik toen met gouden badeenden niet luisterde. ik ben nl vlak langs 1tje gebust. lag bij Vera in Grunn.quote:
Je moet er wat voor over hebben Hans!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:45 schreef -Hans- het volgende:
Jammer dat niet eerst Clark speelt.. Die Waylon live lijkt mij nog wel aardig, maar die speelt al over een kwartier.
Dat zeg ik, wat wil je liever ? De ene zien of de andere nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja nou het dilemmamamamama is dus dat ze nog steeds samen zijn.
Haha, nouquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben Hans!
Ik lees tussen de regels door dat ze het liefst bij jou wil zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zeg ik, wat wil je liever ? De ene zien of de andere nieten dan beslis je of je gaat of niet
.
Allebei even liefquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zeg ik, wat wil je liever ? De ene zien of de andere nieten dan beslis je of je gaat of niet
.
Ik betwijfel het.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik lees tussen de regels door dat ze het liefst bij jou wil zijn.
Maar Mook is mijn mama niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat Mook heel goed voor je zou zorgen.
who's your daddy? mook's your daddy!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar Mook is mijn mama niet.
Pics. Iemand???quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:48 schreef CindieY het volgende:
dus ik ben al gespot?blond haar en paarse bovenkleding. tim knol was leuk, maar niet je van het
Waarom geen paars haar en blonde bovenkleding was je makkelijker te spotten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:48 schreef CindieY het volgende:
dus ik ben al gespot?blond haar en paarse bovenkleding. tim knol was leuk, maar niet je van het
Dat is wat ik eerst las.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waarom geen paars haar en blonde bovenkleding was je makkelijker te spotten.
Doe maar niet :'quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
who's your daddy? mook's your daddy!
Ja. Waarom überhaupt bovenkleding aan? Dan was 't nóg makkelijker geweest.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waarom geen paars haar en blonde bovenkleding was je makkelijker te spotten.
Bovenkleding is zooo 2010.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja. Waarom überhaupt bovenkleding aan? Dan was 't nóg makkelijker geweest.
Ik ga erop letten. Volgens mij was Tim nog zieker dan zaterdag, zo leek het iig op de webcam, weet niet of hij er nog wat over heeft gezegd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:48 schreef CindieY het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat
[..]
Dat is wat ik eerst las.
Vol inbeeld terwijl je dit typtequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:48 schreef CindieY het volgende:
Hebben we in 2012 nog wat te verwachtenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gelukkig loop ik altijd achter.
Dan zou je me idd niet aardig vindenquote:
Shut it.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan zou je me idd niet aardig vinden.
Oefenen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:54 schreef DaMook het volgende:
Ik ga richting computer verhuizen, tempo hier gaan omhoog en zo fijn typt de ipad ook weer niet
.
verkapte *ik heb een ipad post*quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:54 schreef DaMook het volgende:
Ik ga richting computer verhuizen, tempo hier gaan omhoog en zo fijn typt de ipad ook weer niet
.
Als de zin al af is knipperen de toetsen nogquote:
Keyboard dock halenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als de zin al af is knipperen de toetsen nog.
Of gewoon het bluetooth tb eraan koppelenquote:
Owquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee dankje, die heb ik wel genoeg gehad.
jaaaquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:59 schreef 3rdRock het volgende:
zo, nog ff halfuurtje kijken en dan luisteren en dan ff lekker wieisdemollen!
WIDMquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:59 schreef 3rdRock het volgende:
zo, nog ff halfuurtje kijken en dan luisteren en dan ff lekker wieisdemollen!
Nee, en ze was nu net weer in beeldquote:
staan ze al te zoenen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, en ze was nu net weer in beeld. En Hole ook.
Neequote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zag wel een hand ergens in verdwijnen.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zag wel een hand ergens in verdwijnen.
dan los krullend blond haar?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, en ze was nu net weer in beeld. En Hole ook.
Jupquote:
vlissingen-groningen is bijna 4,5uur per OV. en er is wat treinvertraging in Drenthe dus 6uur kan heel aardig kloppen...quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zes uur onderweg.
Komen ze uit Nieuw-Zeeland ofzo?
moi!quote:
Ja dan heb ik haar wel gezien jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:11 schreef DaMook het volgende:
http://img402.imageshack.us/img402/9806/picture0027k.jpg heeft ze zaterdag zelf gepost.
hello! leuke meid om te zienquote:
Waarom heb je die foto bewaard?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:11 schreef DaMook het volgende:
http://img402.imageshack.us/img402/9806/picture0027k.jpg heeft ze zaterdag zelf gepost.
En speciaal voor jou *klik*quote:
nja, tis een link dus ik denk dat ie gewoon ff gaan topicspeuren is geweestquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Waarom heb je die foto bewaard?
Voor de afwas?
fapperdefap!quote:
Nee even terug gezochtquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Voor de afwas?
Ik snap het nu pas van de afwasquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Voor de afwas?
Dat is dus holequote:
duh!quote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Voor de afwas?
Michiel ?quote:
Ach zo groot is nederland nou ook weer nietquote:
net ff gekeken, maar van hulst naar groningen per OV is ruim 5 en een half uur! ze hadden er 6uur over gedaan dus dat klopt vrij aardig. wat een takke-eind!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach zo groot is nederland nou ook weer niet.
Ben blij dat ik net nieuwe scheermesjes heb gekocht. Damn wat een emo's.quote:
Ow ovquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
net ff gekeken, maar van hulst naar groningen per OV is ruim 5 en een half uur! ze hadden er 6uur over gedaan dus dat klopt vrij aardig. wat een takke-eind!
Idd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:21 schreef Paul-89 het volgende:
Ooh god. Weer zo'n brugklas-rockbandje.
jij krijgt hier wel een schuimende dreftfles van?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef henkde_j het volgende:
Een goed moment om weer even de afwas te doen.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij krijgt hier wel een schuimende dreftfles van?
Trekpop!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef henkde_j het volgende:
Voor de muziek hoef je niet naar de nieuwjaarsreceptie te luisteren neequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef henkde_j het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef Paul-89 het volgende:
Die zanger mag met die lengte nog niet in de Python volgens mij.
Oké ik neem mijn woorden van brugklas-rockbandje terug, want als Twitwouter iets goed vindt dan vind ik dat ook.quote:TwitWouter Ik vind ze goed#3fm
Ik wil niet weten wat dat inhoud denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben mollen! tot later en een dikke kus!
wie is goed?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Oké ik neem mijn woorden van brugklas-rockbandje terug, want als Twitwouter iets goed vindt dan vind ik dat ook.
Wie is de Molquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat dat inhoud denk ik
wie is de molquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat dat inhoud denk ik
Ik zag het ook, zielugquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef miieejj het volgende:
D'r werd een man gered in brazilie.. maar hij moest z'n hond achterlaten
Twitwouter is wel een autoriteit op muziekgebied idd. Niet alleen in Nederland, maar ook ver daarbuiten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Oké ik neem mijn woorden van brugklas-rockbandje terug, want als Twitwouter iets goed vindt dan vind ik dat ook.
Ergens onder in Limburg was ook een man het water ingesprongen om zijn hond te redden, de man is verdronken en de hond is gewoon naar de kant gezwommen.quote:
Als dat het enige is.... Hij kan het iig nog navertellen....quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef miieejj het volgende:
D'r werd een man gered in brazilie.. maar hij moest z'n hond achterlaten
ja maar het leek echt zo zielugquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als dat het enige is.... Hij kan het iig nog navertellen....
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:36 schreef DaMook het volgende:
Ik heb iets stoms gedaan daarstraks.
Ik heb me voorgenomen om te gaan stoppen met binnen roken.
En dat is stom omdat ik me een tijdje terug al voorgenomen heb om me voortaan aan mijn voornemens te gaan houden.
Het is maar goed dat het buiten alweer warmer wordt, daar zal ik vaak staanquote:
neequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef DaMook het volgende:
Volgens mij is iedereen WIDM kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |