Maar ze lacht nooitquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind haar echt heel mooi. Niet zo'n standaardkop. Beetje mysterieus. I likey.
Veel plezier!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:11 schreef hole1988 het volgende:
ik ga naar goningen, als ik eraan denk twitter ik nog wel even
Eurosonic?! Veel plezier man. Vanavond ben ik ook op de grote markt. Het lijkt droog te blijven en het is warm. Damnquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:11 schreef hole1988 het volgende:
MetMichiel Nieuwjaarsreceptie volgens mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eurosonic?! Veel plezier man. Vanavond ben ik ook op de grote markt. Het lijkt droog te blijven en het is warm. Damn
Have funquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:11 schreef hole1988 het volgende:
Hoiquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:34 schreef CindieY het volgende:
Goeiemiddag vanuit de trein naar Groningen!
Zul je altijd zien hequote:
Goede oplossing: niet met de trein gaan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:02 schreef CindieY het volgende:
@ alors, hopelijk wel ja. heb ook nog geen avondeten gehad. Zat in intercity, maar is nu stoptrein vanaf beilen wegens defect treinstel. waar we nu overigens zijn.
Altijd 't zelfde als ik dingen in de planning heb
ik heb geen rijbewijs en fietsen is ook zo verquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goede oplossing: niet met de trein gaan.
Ze zijn onderweg volgens mij, vertraging enzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:45 schreef 3rdRock het volgende:
Goedenavond mensen!
zijn gat en cindie al in de Beurs?
en dat plaatje van de Vaccins is vet!
ik lees het jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze zijn onderweg volgens mij, vertraging enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |