Ik denk dat velen het vooral om de inhoud van haar outfit te doen isquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Da's beter.
Ik wil haar outfit hebben trouwens waaayoooo
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was ze zelf daar aanwezig of is echt alles gephotoshopt?
Niet zo zeurenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was ze zelf daar aanwezig of is echt alles gephotoshopt?
Goede tieten. Leuke binnenkomerquote:
Is ze nu niet te gephotoshoptquote:
Heb je al een topc report gedaan ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:01 schreef purplerose het volgende:
waar is een modje als je hem nodig hebt
[Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTRquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:01 schreef purplerose het volgende:
waar is een modje als je hem nodig hebt
een wattes? waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb je al een topc report gedaan ?
oh, moet dat daar! zovaak open ik nou een topicquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTR
GoedeMIDDAG!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:26 schreef alors het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik zag dat de straalpaal al gereed staat op de Vismarkt voor vanavond.
Haai haai!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:26 schreef alors het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik zag dat de straalpaal al gereed staat op de Vismarkt voor vanavond.
Autoooooooooooooo Vliegtuuuuuuuuuuuugquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:08 schreef Pino112 het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)rt-vanuit-vliegtuig/
Weet je hoe vet?
Wut?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Autoooooooooooooo Vliegtuuuuuuuuuuuug
Vliegtuig en ik moest nog een tvptje doen dus ik reageer ergens opquote:
Dun Trein, dun boewt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Autoooooooooooooo Vliegtuuuuuuuuuuuug
Ah, ik snapte het ook al niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Vliegtuig en ik moest nog een tvptje doen dus ik reageer ergens op
Zo. verveelt ook wel eens.
Gelezen aan wat?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb nog NIETS gelezen vandaag.
Die probeerde ik net te kijken, maar flashquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:17 schreef hole1988 het volgende:
http://www.ustream.tv/cha(...)63&utm_medium=social livestream michiel
hij is alweer klaar. Michiel liet even zien hoe alles eruit ziet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die probeerde ik net te kijken, maar flash.
Goed bezigquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb nog NIETS gelezen vandaag.
Eigenlijk zou je nou net van michiel verwachten dat ie wel een flash vrije service gebruikt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij is alweer klaar. Michiel liet even zien hoe alles eruit ziet.
Flash moet dood.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je nou net van michiel verwachten dat ie wel een flash vrije service gebruikt.
En zo snel mogelijkquote:
Ik vind haar altijd zo depri ogen.quote:
Ik vind haar echt heel mooi. Niet zo'n standaardkop. Beetje mysterieus. I likey.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd zo depri ogen.
Maar zeker een puick nummer
Maar ze lacht nooitquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind haar echt heel mooi. Niet zo'n standaardkop. Beetje mysterieus. I likey.
Veel plezier!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:11 schreef hole1988 het volgende:
ik ga naar goningen, als ik eraan denk twitter ik nog wel even
Eurosonic?! Veel plezier man. Vanavond ben ik ook op de grote markt. Het lijkt droog te blijven en het is warm. Damnquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:11 schreef hole1988 het volgende:
MetMichiel Nieuwjaarsreceptie volgens mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eurosonic?! Veel plezier man. Vanavond ben ik ook op de grote markt. Het lijkt droog te blijven en het is warm. Damn
Have funquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:11 schreef hole1988 het volgende:
Hoiquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:34 schreef CindieY het volgende:
Goeiemiddag vanuit de trein naar Groningen!
Zul je altijd zien hequote:
Goede oplossing: niet met de trein gaan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:02 schreef CindieY het volgende:
@ alors, hopelijk wel ja. heb ook nog geen avondeten gehad. Zat in intercity, maar is nu stoptrein vanaf beilen wegens defect treinstel. waar we nu overigens zijn.
Altijd 't zelfde als ik dingen in de planning heb
ik heb geen rijbewijs en fietsen is ook zo verquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goede oplossing: niet met de trein gaan.
Ze zijn onderweg volgens mij, vertraging enzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:45 schreef 3rdRock het volgende:
Goedenavond mensen!
zijn gat en cindie al in de Beurs?
en dat plaatje van de Vaccins is vet!
ik lees het jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze zijn onderweg volgens mij, vertraging enzo.
Oja, dat is ook vanavond. Leuk!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:19 schreef alors het volgende:
[..]
MetMichiel Nieuwjaarsreceptie volgens mij
Ja joh het is echt warm en niet meer zo snel donkerLaat die lente maar komen
Rock 'n roll! Ook veel plezier. Gaat nog druk worden in Groningen. Denk dat ik de tractor vanavond maar laat staan want die kan ik toch niet kwijt in de binnenstad. Pak de fiets wel!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:34 schreef CindieY het volgende:
Goeiemiddag vanuit de trein naar Groningen!
Hoop het ! Was net weer eens in slaap gevallen tijdens het 18:00 journaal. Dat gebeurt echt zo vaak.... Ben ook wel moe trouwens. Naja, zo even eten en dan richting de GM.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Staat Hans al klaar om Eurosonic te presenteren?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop het ! Was net weer eens in slaap gevallen tijdens het 18:00 journaal. Dat gebeurt echt zo vaak.... Ben ook wel moe trouwens. Naja, zo even eten en dan richting de GM.
ik ken het, al heb ik het meer als ik rond een uur of 7 tvkijk ofzo. en dan 's avonds weer klaarwakker zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop het ! Was net weer eens in slaap gevallen tijdens het 18:00 journaal. Dat gebeurt echt zo vaak.... Ben ook wel moe trouwens. Naja, zo even eten en dan richting de GM.
quote:
Dat klaarwakker zijn is ook zo _irritant_. Wil je slapen maar dat lukt dan niet omdat je nog super veel energie hebt. Herkenbaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ken het, al heb ik het meer als ik rond een uur of 7 tvkijk ofzo. en dan 's avonds weer klaarwakker zijn
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, dat is ook vanavond. Leuk!.
Dat het niet zo snel donker meer is, is echt zooo prettig Krijg er energie van. a
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop het ! Was net weer eens in slaap gevallen tijdens het 18:00 journaal. Dat gebeurt echt zo vaak.... Ben ook wel moe trouwens.
Ik kan de hele dag moe zijn en dan na 21:00 ben ik vaak weer energiek aan het worden. Zwaar irritantquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat klaarwakker zijn is ook zo _irritant_. Wil je slapen maar dat lukt dan niet omdat je nog super veel energie hebt. Herkenbaar. Doorgaans was het zo dat ik tijdens het 20:00 in slaap viel, maar nu is het wat eerder (dit komt ook wat beter uit
).
Beter ritme fixen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kan de hele dag moe zijn en dan na 21:00 ben ik vaak weer energiek aan het worden. Zwaar irritant.
Ja dat doe je al 3 dagenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben echt de perfecte SOG gevonden en het is KUT. Nog steeds pas twee woorden gelezen.
[..]
Beter ritme fixen.Ga ik ook doen vanavond.
Ja maar nu droomde ik heel naar toen ik al wakker aws maar weer verder ging slapen dus ik moet om 10 uur opstaan morgen. Moet ik sowieso want moet mijn eigen hand gaan tekenenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat doe je al 3 dagen. Maar, ja dat moet ik doen ja
.
wtf, heb je niet binnenkort toetsweek? Ik welquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben echt de perfecte SOG gevonden en het is KUT. Nog steeds pas twee woorden gelezen.
[..]
Beter ritme fixen.Ga ik ook doen vanavond.
de nieuwe Kanye West en Jay-Z en een blik Operabitches!quote:
Wat een zinquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar nu droomde ik heel naar toen ik al wakker aws maar weer verder ging slapen dus ik moet om 10 uur opstaan morgen. Moet ik sowieso want moet mijn eigen hand gaan tekenen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef CindieY het volgende:
we staan inmiddels in huis de beurs, praktisch recht voor veenstra veenstra!
En je was al in beeldquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef CindieY het volgende:
we staan inmiddels in huis de beurs, praktisch recht voor veenstra veenstra!
dat dacht ik ook al!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |