Oja, dat is ook vanavond. Leuk!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:19 schreef alors het volgende:
[..]
MetMichiel Nieuwjaarsreceptie volgens mij
Ja joh het is echt warm en niet meer zo snel donkerLaat die lente maar komen
Rock 'n roll! Ook veel plezier. Gaat nog druk worden in Groningen. Denk dat ik de tractor vanavond maar laat staan want die kan ik toch niet kwijt in de binnenstad. Pak de fiets wel!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:34 schreef CindieY het volgende:
Goeiemiddag vanuit de trein naar Groningen!
Hoop het ! Was net weer eens in slaap gevallen tijdens het 18:00 journaal. Dat gebeurt echt zo vaak.... Ben ook wel moe trouwens. Naja, zo even eten en dan richting de GM.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Staat Hans al klaar om Eurosonic te presenteren?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop het ! Was net weer eens in slaap gevallen tijdens het 18:00 journaal. Dat gebeurt echt zo vaak.... Ben ook wel moe trouwens. Naja, zo even eten en dan richting de GM.
ik ken het, al heb ik het meer als ik rond een uur of 7 tvkijk ofzo. en dan 's avonds weer klaarwakker zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop het ! Was net weer eens in slaap gevallen tijdens het 18:00 journaal. Dat gebeurt echt zo vaak.... Ben ook wel moe trouwens. Naja, zo even eten en dan richting de GM.
quote:
Dat klaarwakker zijn is ook zo _irritant_. Wil je slapen maar dat lukt dan niet omdat je nog super veel energie hebt. Herkenbaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ken het, al heb ik het meer als ik rond een uur of 7 tvkijk ofzo. en dan 's avonds weer klaarwakker zijn
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, dat is ook vanavond. Leuk!.
Dat het niet zo snel donker meer is, is echt zooo prettig Krijg er energie van. a
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop het ! Was net weer eens in slaap gevallen tijdens het 18:00 journaal. Dat gebeurt echt zo vaak.... Ben ook wel moe trouwens.
Ik kan de hele dag moe zijn en dan na 21:00 ben ik vaak weer energiek aan het worden. Zwaar irritantquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat klaarwakker zijn is ook zo _irritant_. Wil je slapen maar dat lukt dan niet omdat je nog super veel energie hebt. Herkenbaar. Doorgaans was het zo dat ik tijdens het 20:00 in slaap viel, maar nu is het wat eerder (dit komt ook wat beter uit
).
Beter ritme fixen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kan de hele dag moe zijn en dan na 21:00 ben ik vaak weer energiek aan het worden. Zwaar irritant.
Ja dat doe je al 3 dagenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben echt de perfecte SOG gevonden en het is KUT. Nog steeds pas twee woorden gelezen.
[..]
Beter ritme fixen.Ga ik ook doen vanavond.
Ja maar nu droomde ik heel naar toen ik al wakker aws maar weer verder ging slapen dus ik moet om 10 uur opstaan morgen. Moet ik sowieso want moet mijn eigen hand gaan tekenenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat doe je al 3 dagen. Maar, ja dat moet ik doen ja
.
wtf, heb je niet binnenkort toetsweek? Ik welquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben echt de perfecte SOG gevonden en het is KUT. Nog steeds pas twee woorden gelezen.
[..]
Beter ritme fixen.Ga ik ook doen vanavond.
de nieuwe Kanye West en Jay-Z en een blik Operabitches!quote:
Wat een zinquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar nu droomde ik heel naar toen ik al wakker aws maar weer verder ging slapen dus ik moet om 10 uur opstaan morgen. Moet ik sowieso want moet mijn eigen hand gaan tekenen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef CindieY het volgende:
we staan inmiddels in huis de beurs, praktisch recht voor veenstra veenstra!
En je was al in beeldquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef CindieY het volgende:
we staan inmiddels in huis de beurs, praktisch recht voor veenstra veenstra!
dat dacht ik ook al!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |