quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij krijgt hier wel een schuimende dreftfles van?
Trekpop!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef henkde_j het volgende:
Een goed moment om weer even de afwas te doen.
Voor de muziek hoef je niet naar de nieuwjaarsreceptie te luisteren neequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef henkde_j het volgende:
Een goed moment om weer even de afwas te doen.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef Paul-89 het volgende:
Die zanger mag met die lengte nog niet in de Python volgens mij.
Oké ik neem mijn woorden van brugklas-rockbandje terug, want als Twitwouter iets goed vindt dan vind ik dat ook.quote:TwitWouter Ik vind ze goed#3fm
Ik wil niet weten wat dat inhoud denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben mollen! tot later en een dikke kus!
wie is goed?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Oké ik neem mijn woorden van brugklas-rockbandje terug, want als Twitwouter iets goed vindt dan vind ik dat ook.
Wie is de Molquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat dat inhoud denk ik
wie is de molquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat dat inhoud denk ik
Ik zag het ook, zielugquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef miieejj het volgende:
D'r werd een man gered in brazilie.. maar hij moest z'n hond achterlaten
Twitwouter is wel een autoriteit op muziekgebied idd. Niet alleen in Nederland, maar ook ver daarbuiten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Oké ik neem mijn woorden van brugklas-rockbandje terug, want als Twitwouter iets goed vindt dan vind ik dat ook.
Ergens onder in Limburg was ook een man het water ingesprongen om zijn hond te redden, de man is verdronken en de hond is gewoon naar de kant gezwommen.quote:
Als dat het enige is.... Hij kan het iig nog navertellen....quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef miieejj het volgende:
D'r werd een man gered in brazilie.. maar hij moest z'n hond achterlaten
ja maar het leek echt zo zielugquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als dat het enige is.... Hij kan het iig nog navertellen....
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:36 schreef DaMook het volgende:
Ik heb iets stoms gedaan daarstraks.
Ik heb me voorgenomen om te gaan stoppen met binnen roken.
En dat is stom omdat ik me een tijdje terug al voorgenomen heb om me voortaan aan mijn voornemens te gaan houden.
Het is maar goed dat het buiten alweer warmer wordt, daar zal ik vaak staanquote:
neequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef DaMook het volgende:
Volgens mij is iedereen WIDM kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |