Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Niets mis meequote:Op donderdag 13 januari 2011 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
Beetje raar he? lichtblauwe koffie en thee
Niks mis mee nee. Maar lichtblauwe lambrizeringquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
Beetje raar he? lichtblauwe koffie en thee
Dan zal het mijn potje terpentine wel zijnquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks mis mee nee. Maar lichtblauwe lambrizeringje moet er toch niet aan denken zeg
![]()
Niks an t lamme klauwtje dusquote:Nieuwe stijging Rijn in aantocht
Uitgegeven: 13 januari 2011 13:27
Laatst gewijzigd: 13 januari 2011 13:10
LOBITH - Het waterpeil van de Rijn stijgt in het weekeinde en daarna weer. Dat is donderdag de voorspelling van Rijkswaterstaat.
© NU.nl/Francois BaljeuDe kans bestaat dat het peil bij Lobith maandag richting de 16 meter boven NAP kruipt.
Deze week bereikte de Rijn bij Lobith al een stand van 15,02 meter boven NAP. Het peil zakt donderdag en vrijdag iets, maar vanaf zaterdag zal de hoeveelheid water weer toenemen.
De exacte stijging is afhankelijk van de hoeveelheden regen en smeltwater verder stroomopwaarts, aldus Rijkswaterstaat.
Dijken
In 1995 steeg het peil bij Lobith tot 16,69 meter boven NAP. Sindsdien zijn dijken versterkt, waardoor die waterhoogtes geen probleem meer zijn. Desondanks houden waterschappen langs de Rijn, Waal en IJssel de dijken scherp in de gaten.
Istie nou scheef of lijkt dat zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Komt wel goed
Tis wel een telefoonfotootje
[ afbeelding ]
Gecondoleerdquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:40 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is net gemigreerd naar Windows Vista en IE 7..
of ik er blij mee moet zijn....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:43 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik heb zin in.....Ik in iets andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
koffie?quote:
Nee,iets waar jij nog te jong voor bent.quote:
Hij is 12 , dus ja oorkleppen op !quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee,iets waar jij nog te jong voor bent.
Nee. Windows 7 en IE8 op zn minst. Vista is helemaal soep met balletjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:40 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is net gemigreerd naar Windows Vista en IE 7..
of ik er blij mee moet zijn....
Oh ja, Milleniumquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Windows 7 en IE8 op zn minst. Vista is helemaal soep met balletjes![]()
Dat is de slechtste windows sinds Windows Millennium Edition.
bier?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee,iets waar jij nog te jong voor bent.
Nu welquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:44 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. hij geeft steeds bij de "begin pagina" van deze topic reeks aan dat er een script bezig is..
klopt dat??
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ja, wie gaat er nou IN de ruimte wonen die voor de rivier bestemd is?quote:
Nee, dat is alleen in hele bijzondere gevallen.quote:
Mijn ouders, aangezien de huizen horen bij de fabriek waar mijn vader werkte?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, wie gaat er nou IN de ruimte wonen die voor de rivier bestemd is?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:49 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb lamme vingers van het klusje dat ik aan het doen ben
Dat kan je op meerdere manieren opvatten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:49 schreef suikertaartje het volgende:
Okee, té makkelijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:49 schreef suikertaartje het volgende:
wie zegt ook dat je bij zo'n klusje handen nodig hebt! daar heb je power tools voor nodigquote:
Zo bedoeld ze het waarschijnlijk ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat kan je op meerdere manieren opvatten.
And you love us for itquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo bedoeld ze het waarschijnlijk ook
stelletje vunzige ranzige oversexte pubers
inderdaadquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja, maar het voorbereidende werk kun je beter met de hand doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wie zegt ook dat je bij zo'n klusje handen nodig hebt! daar heb je power tools voor nodig![]()
Ik ben trouwens ook weer zeiknatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2011 13:52:21 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Vunzig: checkquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt welquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
puber: ehm, al een tijdje niet meer...
Je eigen kiezen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:53 schreef TheFamousMan het volgende:
Duivels dilemma:
Ik heb hier een zak met enorm lekkere drop.
Probleem:
Ik moet zo naar de tandendokter, en dan krijg ik weer commentaar dat er prut tussen m'n tanden zit.
Wat zal ik kiezen?
Eerst tandendokter, dan dropquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:53 schreef TheFamousMan het volgende:
Duivels dilemma:
Ik heb hier een zak met enorm lekkere drop.
Probleem:
Ik moet zo naar de tandendokter, en dan krijg ik weer commentaar dat er prut tussen m'n tanden zit.
Wat zal ik kiezen?
Ik werd geroepen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of met de mond.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar het voorbereidende werk kun je beter met de hand doen...
And we love it.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt wel
Mannen blijven pubers. Altijd.
nou ff kieken danquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik heb nu foto's in mijn Fotoboek.![]()
Heb jij ook kinderen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:58 schreef Stuart het volgende:
Ojee, moet ziek kind van school halen dus ben er vanavond pas weer![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Vunzig: check
Ranzig: check![]()
Oversekst: check![]()
![]()
puber: ehm, al een tijdje niet meer...
Succes. Werk zequote:Op donderdag 13 januari 2011 13:58 schreef Stuart het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik heb nu foto's in mijn Fotoboek.![]()
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Prima! ook een misses daarbij horende?
oeh succes en sterktequote:Op donderdag 13 januari 2011 13:58 schreef Stuart het volgende:
tot vanavondquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:58 schreef Stuart het volgende:
MPG neem een hobby zingen bvb genoeg vrouwen die daarop zittenquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
MPG neem een hobby zingen bvb genoeg vrouwen die daarop zitten.
Of een sport?
Raar genoeg heb ik nog nooit een jaar zonder vrouw in mijn leven gehad![]()
MPG ziet een hoop vrouwen op zijn sportquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Of een sport?
Ik doe aan sport. Bij een vereniging.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Of een sport?
Jij kan het wetenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:06 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG ziet een hoop vrouwen op zijn sport
lekkere wijven?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij kan het weten. Je hebt ze zelf gezien
.
Precies!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij kan het weten. Je hebt ze zelf gezien
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies!
Maar misschien zijn ze nog wat jong
Alhoewel, die C-meisjes van tegenwoordig....
Je weet het he, als er gras op groeit, mag je er spelen
Als ze kunnen schommelen, kunnen ze ook wippen?quote:
de vraag blijft ook ongeveer jou leeftijd?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies!
Nou?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doe aan sport. Bij een vereniging.
Op zijn voordeligst de helft, maar een derde komt eerstquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
de vraag blijft ook ongeveer jou leeftijd?![]()
[..]
Nou?
als hij er twee neemt is het dan legaal?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Op zijn voordeligst de helft, maar een derde komt eerst
Je bent net zo fout als ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als hij er twee neemt is het dan legaal?dubbele leeftijd enzo
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:12 schreef wel.o.k het volgende:
koffietijd![]()
en ik heb mijn accounts weer terug
dan word het zwaarder bestraftquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Erg jongquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies!
Dubbel? Ja, dan wordt het nét legaalquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
8 a 9 jaar dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dubbel? Ja, dan wordt het nét legaal...
Ik hou het wel bij mijn collegaatjes van het instructieteamquote:
ah je bedoelt de 53 jarige die de leiding weer over jullie heeftquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:17 schreef MPG het volgende:
Ik hou het wel bij mijn collegaatjes van het instructieteam![]()
...
Nee, heb SiSi & Wicky gepakt, Wat ben ik lekker wakker vandaagquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:22 schreef DaMart het volgende:
Heb je verf door de koffie en thee gedaan?
Ik had het ook tegen Muckquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, heb SiSi & Wicky gepakt, Wat ben ik lekker wakker vandaag
Ehm, nee, ik heb het over die blonde van 19, die samen met mij voor de groep staatquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ah je bedoelt de 53 jarige die de leiding weer over jullie heeft
Ik heb echt medelijdenstiekem..
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm, nee, ik heb het over die blonde van 19, die samen met mij voor de groep staat.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:22 schreef DaMart het volgende:
Heb je verf door de koffie en thee gedaan?
een beetje voorover, zoo....quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm, nee, ik heb het over die blonde van 19, die samen met mij voor de groep staat.
Goed zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:33 schreef DaMart het volgende:
Ik heb wel een nieuwe Haarlemse parkeergarage van binnen gezien, en mijn auto is er zonder brandschade uit gekomen.
Blijf je aan de gang vandaag?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
dat zwarte afplaktape moeten we even wergdenken?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het leven is hard, een steen ook
Elleu friemelbeestjequote:
Pappasquote:
friemelquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
't leven is hard
de shag is duur
en de vloetjes plekken niet goed
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, je bent Ladylike,
hallo_mensen is iemand anders
Oh okeequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Blijf je aan de gang vandaag?
Het is een donkerblauw sierlijstje, maar op de foto lijken de kleuren veel donkerder dan ze irl zijn
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, je bent Ladylike,
hallo_mensen is iemand anders
Mag, maar niets wat ik zeg is goed bij je vandaagquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee![]()
Neuh, ik blijf niet aan de gang hoorik vind t gewoon niks
Maar ik hoef er niet te wonen
Daar werd ze wel nat van jaquote:
Dat wil niet zeggen dat dat DUS aan mij ligt heaquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Mag, maar niets wat ik zeg is goed bij je vandaag
Alles ligt aan jouquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat dat DUS aan mij ligt hea
Bekijk het even lekker, ik ga weer schilderenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat dat DUS aan mij ligt hea
schilder zequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Bekijk het even lekker, ik ga weer schilderen
succes meisjequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ajaxquote:
Inkoppertjequote:
schilder zequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:41 schreef Muck het volgende:
[..]
al gedaanquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk maar weer eens boodschappen gaan doen
ik nog nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
al gedaan![]()
en weer een gesprekje binnengehaald![]()
en dichter bij huisquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik nog niet![]()
dus nou al 2 opties
Leer zequote:
Ik hoop het voor jequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
en dichter bij huis![]()
Nog ff afwachten of het inderdaad zo mooi is als ze het voorschilderen
quote:
Tot straksquote:
Ik hoop het ook, anders is mijn zuurverdiende buikje zo weer wegquote:
Want LL komt je ophalen uit schoolquote:
leer zequote:
ben benieuwd voor jequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
en dichter bij huis![]()
Nog ff afwachten of het inderdaad zo mooi is als ze het voorschilderen
nog 6 minutenquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Want LL komt je ophalen uit school![]()
?
wat mis ik?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, anders is mijn zuurverdiende buikje zo weer weg
lief he?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Want LL komt je ophalen uit school![]()
?
die horecaspoiler ben je niet zo snel kwijtquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, anders is mijn zuurverdiende buikje zo weer weg
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
hey psst. ll gaat haar kindje(s) ophalen hoor
quote:
Ik ga ook zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
hey psst. ll gaat haar kindje(s) ophalen hoor
Heb er ook lang genoeg voor moeten sparenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die horecaspoiler ben je niet zo snel kwijt
inside infoquote:
quote:
Zagen jullie diequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga ook zo
weet ik het, kon toch avond opleiding zijn
sommige mensen krijgen een lachkick om de gekste dingenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Zagen jullie dieniet dan
Straks een andere misschien wel evenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inside info![]()
vertel vertel, of moet ik je website nog eens bekijken
Hacken FTWquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Straks een andere misschien wel even
Dan kun je m'n projectje testen op waterdichtheid![]()
Spannendquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:57 schreef Ladylike het volgende:
ben benieuwd wat de kleine ervan vindt dat ik met de pappa van zn klasgenootje heb geregeld dat ik hem zaterdag daar drop om te spelen met het klasgenootje
Ik zal voor de zekerheid maar mn telefoonnummer geven jahquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Spannend![]()
Soms vinden ze het erg leuk, soms willen ze gelijk naar huis
facturable urenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ga jij met de pappa van een klasgenootje van jouw kleine spelenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:57 schreef Ladylike het volgende:
ben benieuwd wat de kleine ervan vindt dat ik met de pappa van zn klasgenootje heb geregeld dat ik hem zaterdag daar drop om te spelen met het klasgenootje
Jouw projectje?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
stof ze wolkquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
15:00 geweest![]()
tijd voor operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
't zal nu meer spetteren daar denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw projectje?
Is dat al te bekijken dan![]()
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Ik doe meequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
laters LLquote:
Alweer een auto...quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
nou al klaar trevquote:
Zo vroeg afgewerktquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen op donderdag want dan heb ik judobehalve in de vakanties
fiets zequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:10 schreef Trevland het volgende:
En nu naar huis fietsen door de regen![]()
![]()
Als de koffie dan maar smaaktequote:
Of een goede lunch...quote:
had geen koffie. Automaat op die afdeling stukquote:
Das kut.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
had geen koffie. Automaat op die afdeling stuk
Watvoor visquote:
heb al zat vragen gesteld!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Das kut.
Management schoppen. Nee, niet dat van FOK!!
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Pheno had anders in Japan een levende inktvis op![]()
...
maar dat is pheno. Die eet wel meer rare dinge.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
...
Paul de Octopusquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
...
Sweetiequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja, al lang weer terug natuurlijk
quote:
Ik dacht al dat je jezelf mee had doorgespoeldquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
Alles geluktquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
Die post las ik precies na een nieuwsberichtje over rioolheffingquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik dacht al dat je jezelf mee had doorgespoeld
wilde ik ook nemen, zit er geen schuim meer in.....quote:
'k heb 'm extra heet gemaaktquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wilde ik ook nemen, zit er geen schuim meer in.....
meng, ik heb geen geluk vandaag
elleuquote:
Ik ga ook maar een bakkie halen... kan ik wel even gebruikenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:39 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 zit lekker aan d'r bakkie thee..
Vista is zo slecht nog niet...
smakelijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:39 schreef Barretje80 het volgende:
ik was plassen, ik dacht ik zeg het evenquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:39 schreef Barretje80 het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik was plassen, ik dacht ik zeg het even
win 7 is tha bombquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:39 schreef Barretje80 het volgende:
Vista = Windows 7 Betaquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:39 schreef Barretje80 het volgende:
Yep, verheugt zich nu al op de speeldate en ligt nu met duim en beer op de bank, tekenfilmpjes te kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
kaboutertje ook weer happy ?
hij is uitgeteldquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep, verheugt zich nu al op de speeldate en ligt nu met duim en beer op de bank, tekenfilmpjes te kijken
Een verbeterde YOU? Dat kan toch nietquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een verbeterde YOU? Dat kan toch niet
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh Oh ...... Mooie stad, achter de duinen
Met al die bruinen
blijkbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Daar is wel iets tegen te doenquote:
ja een massage.. 2 x 400mg neurofen en een donkere kamerquote:
tegen een muurtje/ balkje stoten is dan niet aan te raden hoorquote:
ik dacht eerst altijd dat het een afstandsbediening wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tegen een muurtje/ balkje stoten is dan niet aan te raden hoor
oh meisje ik las het.. nog last van?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hih logischquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht eerst altijd dat het een afstandsbediening was
Naar bed!quote:
* MPG giet er koffie inquote:
Nee, heb een behoorlijk inkakmomentquote:
Die is hier alquote:
* DaMart moet even kotsenquote:
Ik was er half acht vanochtend al uit joh... ben gewoon veel te actief geweest op mijn vrije dagquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo komt er ook eens eentje uit bed
Wat is er dan gebeurt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap het nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht eerst altijd dat het een afstandsbediening was
Ik heb m anders nog niet gezienquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, heb een behoorlijk inkakmoment.
[..]
Die is hier al.
[..]
* DaMart moet even kotsen.
Das uitslapen man, zo laat uit je bed komenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was er half acht vanochtend al uit joh... ben gewoon veel te actief geweest op mijn vrije dag.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, heb een behoorlijk inkakmoment.
[..]
Die is hier al.
[..]
* DaMart moet even kotsen.
aan het werkquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Aan t werk op je werk of thuis vandaag?
Jah. Ik een kusje op jouw hoofd, jij een kusje op mijne?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh meisje ik las het.. nog last van?
tot wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |