Ik ga ook maar een bakkie halen... kan ik wel even gebruikenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:39 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 zit lekker aan d'r bakkie thee..
Vista is zo slecht nog niet...
smakelijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:39 schreef Barretje80 het volgende:
ik was plassen, ik dacht ik zeg het evenquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:39 schreef Barretje80 het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik was plassen, ik dacht ik zeg het even
win 7 is tha bombquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:39 schreef Barretje80 het volgende:
Vista = Windows 7 Betaquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:39 schreef Barretje80 het volgende:
Yep, verheugt zich nu al op de speeldate en ligt nu met duim en beer op de bank, tekenfilmpjes te kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
kaboutertje ook weer happy ?
hij is uitgeteldquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep, verheugt zich nu al op de speeldate en ligt nu met duim en beer op de bank, tekenfilmpjes te kijken
Een verbeterde YOU? Dat kan toch nietquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een verbeterde YOU? Dat kan toch niet
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh Oh ...... Mooie stad, achter de duinen
Met al die bruinen
blijkbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Daar is wel iets tegen te doenquote:
ja een massage.. 2 x 400mg neurofen en een donkere kamerquote:
tegen een muurtje/ balkje stoten is dan niet aan te raden hoorquote:
ik dacht eerst altijd dat het een afstandsbediening wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tegen een muurtje/ balkje stoten is dan niet aan te raden hoor
oh meisje ik las het.. nog last van?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hih logischquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht eerst altijd dat het een afstandsbediening was
Naar bed!quote:
* MPG giet er koffie inquote:
Nee, heb een behoorlijk inkakmomentquote:
Die is hier alquote:
* DaMart moet even kotsenquote:
Ik was er half acht vanochtend al uit joh... ben gewoon veel te actief geweest op mijn vrije dagquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo komt er ook eens eentje uit bed
Wat is er dan gebeurt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap het nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht eerst altijd dat het een afstandsbediening was
Ik heb m anders nog niet gezienquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, heb een behoorlijk inkakmoment.
[..]
Die is hier al.
[..]
* DaMart moet even kotsen.
Das uitslapen man, zo laat uit je bed komenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was er half acht vanochtend al uit joh... ben gewoon veel te actief geweest op mijn vrije dag.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, heb een behoorlijk inkakmoment.
[..]
Die is hier al.
[..]
* DaMart moet even kotsen.
aan het werkquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Aan t werk op je werk of thuis vandaag?
Jah. Ik een kusje op jouw hoofd, jij een kusje op mijne?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh meisje ik las het.. nog last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |