ja een massage.. 2 x 400mg neurofen en een donkere kamerquote:
tegen een muurtje/ balkje stoten is dan niet aan te raden hoorquote:
ik dacht eerst altijd dat het een afstandsbediening wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tegen een muurtje/ balkje stoten is dan niet aan te raden hoor
oh meisje ik las het.. nog last van?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hih logischquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht eerst altijd dat het een afstandsbediening was
Naar bed!quote:
* MPG giet er koffie inquote:
Nee, heb een behoorlijk inkakmomentquote:
Die is hier alquote:
* DaMart moet even kotsenquote:
Ik was er half acht vanochtend al uit joh... ben gewoon veel te actief geweest op mijn vrije dagquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo komt er ook eens eentje uit bed
Wat is er dan gebeurt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap het nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht eerst altijd dat het een afstandsbediening was
Ik heb m anders nog niet gezienquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, heb een behoorlijk inkakmoment.
[..]
Die is hier al.
[..]
* DaMart moet even kotsen.
Das uitslapen man, zo laat uit je bed komenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was er half acht vanochtend al uit joh... ben gewoon veel te actief geweest op mijn vrije dag.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, heb een behoorlijk inkakmoment.
[..]
Die is hier al.
[..]
* DaMart moet even kotsen.
aan het werkquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Aan t werk op je werk of thuis vandaag?
Jah. Ik een kusje op jouw hoofd, jij een kusje op mijne?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh meisje ik las het.. nog last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |