Ik fap gewoon met je mee, zo'n XM Break wil ik eigenlijk nog wel een keer.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:08 schreef Prowl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG!![]()
Al zullen de meeste zoiets hebben van![]()
Kinderen maken dan heb je vanzelf een ruime station nodigquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik fap gewoon met je mee, zo'n XM Break wil ik eigenlijk nog wel een keer.
De vriendin weigert echter..
Jamaar zij wil dan zo een oude Volvo. Compleet met hondenrek en golden retriever.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:07 schreef marky het volgende:
Kinderen maken dan heb je vanzelf een ruime station nodig
Als we dan toch mooie Citroëns gaan posten...quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:08 schreef Prowl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG!![]()
Al zullen de meeste zoiets hebben van![]()
Als ze eenmaal de ruimte achterin de XM gezien heeft dan kan ze een heel kennel golden retrievers mee nemenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jamaar zij wil dan zo een oude Volvo. Compleet met hondenrek en golden retriever.
Zeggeh, wie is daar de baas ? Jij of je vriendin ? Persoonlijk had ik haar er uit gezet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jamaar zij wil dan zo een oude Volvo. Compleet met hondenrek en golden retriever.
Voorlopig zijn vriendin en ik allebei nog reuzeverliefd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:21 schreef 2cv het volgende:
Zeggeh, wie is daar de baas ? Jij of je vriendin ? Persoonlijk had ik haar er uit gezet.
Ik heb al een BX van 1986 waar denk ik meer aan moet gebeuren dan aan die DSquote:
Onderdelen voor een BX zijn makkelijker te krijgen en goedkoper. Ik vermoed ook dat een BX technisch gezien minder ingewikkeld is dan een DS.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ik heb al een BX van 1986 waar denk ik meer aan moet gebeuren dan aan die DS
In een schuurquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Onderdelen voor een BX zijn makkelijker te krijgen en goedkoper. Ik vermoed ook dat een BX technisch gezien minder ingewikkeld is dan een DS.
Waar staat die DS ?
Dat soort projecten zijn altijd leuker voor een ander.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:19 schreef Prowl het volgende:
[..]
In een schuur
Gastank is maar 2 jaar in gebruik geweest en dus als nieuw
Leren interieur perfect alleen het plaatwerk is minder maar beter en harder dan mijn BX![]()
Ik kan em zelfs voor de helft krijgen, wat moet ik nou doen?
rijdt misschien beter maar de DS is wel goedkoper voor ons.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:25 schreef marky het volgende:
[..]
Dat soort projecten zijn altijd leuker voor een ander.
Rijden in zo'n DS is best lollig maar je xant rijdt beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |